Veeefour KUŃ

Moderatorzy: Pavulon_, Hans, Pavulon_, Hans

Zablokowany
Awatar użytkownika
deeboy
Forumowicz
Posty: 411
Rejestracja: 2015-05-12, 19:07
Model: GT S550 MT
Silnik: V8 5.0
Kolor: Race Red

Re: Veeefour KUŃ

Post autor: deeboy » 2017-01-30, 01:23

Piano black super ale ma sens tylko wtedy jak pomalujesz wszystkie plastiki, przód, boki i może grill. Niestety nie ma rozsądnej alternetywy dla Rousha.

Co do spoilera to prawie zdecydowany jestem na model GT350 track pack - szukam gdzie go tanio wyrwać.



Awatar użytkownika
veeefour
Forumowicz
Posty: 1578
Rejestracja: 2016-02-25, 18:48
Model: 2015 GT Fastback US
Silnik: V8 5.0
Kolor: Race red AT
Kontakt:

Re: Veeefour KUŃ

Post autor: veeefour » 2017-01-30, 08:16

.
Ostatnio zmieniony 2017-08-28, 08:20 przez veeefour, łącznie zmieniany 1 raz.



caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: Veeefour KUŃ

Post autor: caniggia » 2017-01-30, 16:01

veeefour pisze:Zbieznosc zrobiona - tyl nie wymagal zadnej korekcji. Przod poprawiony tylko odrobine po prawej stronie. Przednie katy powinny
byc ok -1 stopnia a byly jeden -1,2 a drugi -1,3 - zeby to skorygowac trzeba zalozyc sruby z "krzywka" ale ja tego nie bede robil bo
uwazam to za niepotrzebne. Z reguly -1 stopien to typowe ustawienie "street" a pod -2 stopnie to bardzeij na tor.

Czyli zakladajac z tylu sprezyny, amory, drazki pionowe i zestaw usztywniajacy do ramy nie koniecznie potrzebujesz robic zbieznosc.

Hamownia odwiedzona - w sumie o tej porze roku ciezko znalezc cos wolnego. Znalazlem, pojechalem, wlasciciel "deko wydygany"
dlatego pomiar tylko na 3 biegu ktory srednio sie nadaje na pomiary. Byly problemy z uslizgiem kol i strach o przekrecenie opon
zimowych i calej hamowni. Co ciekawe mimo wylaczonej trakcji walnelo "twardym bledem" po pomiarze i trzeba bylo go kasowac.
Moc na kolach troche zawyzona jakies 20-30 kunia - trzeba by bylo zrobic korekcje na ten niski bieg a w ogole zmienic hamownie
i przyjechac znowu dopieo na oponach letnich - zimowe mam tylko do 270 bo "szybsze" zimowki w moim rozmiarze nie istnieja
a te sie zaczely przy koncu dymic/smierdziec od poslizgu co widac na wykresie - powinien troche wyzej pociagnac.

Obrazek
Hej
Właśnie patrzę, że już przerabiałeś ten setup (manifold i tb). Wyjaśnij proszę, czy to jest wykres na kołach (tak wynika z powyższego), czy na silniku? Z tego co wiem, tam jest Dynoproject i to domyślnie pokazuje moc na silniku, nie na kołach. Jak na kołach, to na silniku musiało by być z 575 (ujmując 20 o których piszesz) do 600 nie ujmując.

Zrobiłbyś filmik z ciekawości jak idzie 100-200? Ciekawi mnie czy kolektory warto dodać, czy będzie szybciej vs ten co zrobiłem ostatnio.



Awatar użytkownika
veeefour
Forumowicz
Posty: 1578
Rejestracja: 2016-02-25, 18:48
Model: 2015 GT Fastback US
Silnik: V8 5.0
Kolor: Race red AT
Kontakt:

Re: Veeefour KUŃ

Post autor: veeefour » 2017-01-30, 16:32

.
Ostatnio zmieniony 2017-08-28, 08:20 przez veeefour, łącznie zmieniany 1 raz.



caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: Veeefour KUŃ

Post autor: caniggia » 2017-01-30, 16:39

To jest wykres na silniku wg mnie.
Jak podają na kółkach, to na wykresie jest moc na silniku, kółkach oraz dodatkowo straty.
Niech Ci wyślą wykres ze stratami, będzie pewność.



Awatar użytkownika
veeefour
Forumowicz
Posty: 1578
Rejestracja: 2016-02-25, 18:48
Model: 2015 GT Fastback US
Silnik: V8 5.0
Kolor: Race red AT
Kontakt:

Re: Veeefour KUŃ

Post autor: veeefour » 2017-01-30, 16:49

.
Ostatnio zmieniony 2017-08-28, 08:20 przez veeefour, łącznie zmieniany 1 raz.



caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: Veeefour KUŃ

Post autor: caniggia » 2017-01-30, 17:00

Nie chodzi o manipulacje, nie to mam na myśli, tylko że jeżeli to na silniku I zanizone, to coś nie tak.
Mój drogowy przy 470 koniach pokazuje 10 koni mniej,. Twój jest na silniku.
A oczywiście wszystko miazga zmanipulować, tylko to ma krótkie nogi.
Stąd zawsze mówię, że nie cyferki się liczą, tylko czas.

Możesz podesłać loga z sct lub hpt? Z chęcią bym zobaczył, maila masz.
Dobra, to teraz ja Ci nie śmiecę:)



Awatar użytkownika
veeefour
Forumowicz
Posty: 1578
Rejestracja: 2016-02-25, 18:48
Model: 2015 GT Fastback US
Silnik: V8 5.0
Kolor: Race red AT
Kontakt:

Re: Veeefour KUŃ

Post autor: veeefour » 2017-01-30, 17:12

.
Ostatnio zmieniony 2017-08-28, 08:20 przez veeefour, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
deeboy
Forumowicz
Posty: 411
Rejestracja: 2015-05-12, 19:07
Model: GT S550 MT
Silnik: V8 5.0
Kolor: Race Red

Re: Veeefour KUŃ

Post autor: deeboy » 2017-01-30, 18:27

Przemek, kupię od Ciebie takie uchwyty do założenia pokrywy na kolektor, ile mnie to będzie kosztowało? :zawstydzony:



caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: Veeefour KUŃ

Post autor: caniggia » 2017-01-30, 18:32

Ja też, ze 3 zestawy



Awatar użytkownika
veeefour
Forumowicz
Posty: 1578
Rejestracja: 2016-02-25, 18:48
Model: 2015 GT Fastback US
Silnik: V8 5.0
Kolor: Race red AT
Kontakt:

Re: Veeefour KUŃ

Post autor: veeefour » 2017-02-02, 22:43

.
Ostatnio zmieniony 2017-08-28, 08:21 przez veeefour, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
RAFAŁ (GROSZEK)
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2447
Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
Model: był SN95 jest GT2011
Silnik: V8 5.0
Kolor: SREBRNY

Re: Veeefour KUŃ

Post autor: RAFAŁ (GROSZEK) » 2017-02-10, 18:39

veeefour pisze:Mial byc update ale jest smutno to normalnie nic mi sie nie chce robic - jak przestanie to cos napisze... :(

Jedyne co to w koncu udalo mi sie dogadac na lini software/hardware(po prostu piszac wszystko hula) i jestem juz kompletnie standalone. Zakup naprawde wart uwagi:
Obrazek
ile dałeś za to urządzenie i gdzie zamawiałeś ?



Awatar użytkownika
veeefour
Forumowicz
Posty: 1578
Rejestracja: 2016-02-25, 18:48
Model: 2015 GT Fastback US
Silnik: V8 5.0
Kolor: Race red AT
Kontakt:

Re: Veeefour KUŃ

Post autor: veeefour » 2017-02-12, 15:16

.
Ostatnio zmieniony 2017-08-28, 08:21 przez veeefour, łącznie zmieniany 1 raz.



caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: Veeefour KUŃ

Post autor: caniggia » 2017-02-13, 19:49

czy to Roush? bo Roush jakoś tanio nie wygląda, ostatnio montowałem na takim samych kolorze, wyglądał inaczej.



Awatar użytkownika
veeefour
Forumowicz
Posty: 1578
Rejestracja: 2016-02-25, 18:48
Model: 2015 GT Fastback US
Silnik: V8 5.0
Kolor: Race red AT
Kontakt:

Re: Veeefour KUŃ

Post autor: veeefour » 2017-02-13, 19:56

.
Ostatnio zmieniony 2017-08-28, 08:21 przez veeefour, łącznie zmieniany 1 raz.



Zablokowany

Wróć do „VI Generacja (2015- ... )”