Tylny most z GT do V6 2010+
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz
Tylny most z GT do V6 2010+
Witam,
muszę zmienić most w 2012 V6 Base, znalazłem dwa do kupienia: jeden dokładnie taki jaki mam i drugi z wersji GT ale 2005-2009.
Spec z american muscle pisał że te GT 2005 + spokojnie podejdą do V6 2010+ trzeba tylko przełożyć "pinion flange" (nie mam pojęcia jak to się fachowo nazywa ) czy możecie mi to potwierdzić?
Czy kiedy już jestem zmuszony do wymiany mostu jest sens montować z GT z przełożeniem 3,5 czy nawet 3,7 do mojego auta czy lepiej montować fabryczny 2,7? Z tego co wyczytałem większe przełożenie powoduje mocniejsze przyśpieszenie ale i przekłamanie licznika a jak się to ma do reszty, tzn. czy nie powoduje to większego zużycia innych elementów?
Podrawiam
muszę zmienić most w 2012 V6 Base, znalazłem dwa do kupienia: jeden dokładnie taki jaki mam i drugi z wersji GT ale 2005-2009.
Spec z american muscle pisał że te GT 2005 + spokojnie podejdą do V6 2010+ trzeba tylko przełożyć "pinion flange" (nie mam pojęcia jak to się fachowo nazywa ) czy możecie mi to potwierdzić?
Czy kiedy już jestem zmuszony do wymiany mostu jest sens montować z GT z przełożeniem 3,5 czy nawet 3,7 do mojego auta czy lepiej montować fabryczny 2,7? Z tego co wyczytałem większe przełożenie powoduje mocniejsze przyśpieszenie ale i przekłamanie licznika a jak się to ma do reszty, tzn. czy nie powoduje to większego zużycia innych elementów?
Podrawiam
- stang232
- Forumowicz
- Posty: 2131
- Rejestracja: 2008-12-12, 15:16
- Model: stang'95
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: czarny
- Lokalizacja:: Bełchatów
- Stajnia: Stajnia Łódzka
Re: Tylny most z GT do V6 2010+
nie ma się co bać przełożenia 3.5, auto będzie po po porstu lepiej przyspieszać.
Nie ma się też co bać, że licznik będzie przekłamywał.
Bo takie rzeczy można spokojnie skorygować.
Nie ma się też co bać, że licznik będzie przekłamywał.
Bo takie rzeczy można spokojnie skorygować.

- lamina
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1005
- Rejestracja: 2012-05-28, 20:54
- Model: GT390 1968
- Silnik: inny V8
- Kolor: Highland Green
- Lokalizacja:: Pruszków/Pisz
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Re: Tylny most z GT do V6 2010+
przejscie z 2,73 na 3,55 jest pod każdym względem słuszne, chyba że jeździsz bardzo dużo autostradami bo wtedy na 6 biegu przy 120 masz koło 3tys obrotów
jeśli chodzi o zużycie,,, wszystko ma lżej i łatwiej a z auta można do 100km/h wycisnąć mniej niż 5 sekund
jeśli chodzi o zużycie,,, wszystko ma lżej i łatwiej a z auta można do 100km/h wycisnąć mniej niż 5 sekund
Re: Tylny most z GT do V6 2010+
OK,
dzięki za informację. A czy możecie potwierdzić że most z GT 2005-2009 będzie pasował do mnie?
dzięki za informację. A czy możecie potwierdzić że most z GT 2005-2009 będzie pasował do mnie?
- lamina
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1005
- Rejestracja: 2012-05-28, 20:54
- Model: GT390 1968
- Silnik: inny V8
- Kolor: Highland Green
- Lokalizacja:: Pruszków/Pisz
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Re: Tylny most z GT do V6 2010+
trzeba bedzie tylko wymienić to co pisałeć...... czyli flanszę do przykręcania wału.
tylko co ty zrobiłeś ze most musisz wymieniac?...... to dośc trudno zepsuć.....
może lepiej wymień srodek mostu?
tylko co ty zrobiłeś ze most musisz wymieniac?...... to dośc trudno zepsuć.....
może lepiej wymień srodek mostu?
Re: Tylny most z GT do V6 2010+
Ja nie zrobiłem nic, tylko poprzedni właściciel, lewa pochwa jest minimalnie skrzywiona.
Dobra, dzięki wielkie już chyba wiem wszystko.
Dobra, dzięki wielkie już chyba wiem wszystko.
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
Re: Tylny most z GT do V6 2010+
Tylko jak będziesz wymieniał pinion flange to nie rób tego tak jak Drypa TomTomowi, bo za długo Ci ten most nie pojedzie...
Aby poprawnie wymienić pinion flange, pomimo że instrukcja mówi że można to zrobić bez rozbierania mostu, to nie jest to dobra droga.
Aby poprawnie wymienić pinion flange, pomimo że instrukcja mówi że można to zrobić bez rozbierania mostu, to nie jest to dobra droga.
Re: Tylny most z GT do V6 2010+
17 godzin wyprawy i mam most, ponoć dokładnie taki jak potrzebuje, kolega który to sprzedawał również odradził opcję z wymianą pinion flange (chyba flansza po Polsku).
Zobaczymy, mam nadzieje że będzie już ok.
Zobaczymy, mam nadzieje że będzie już ok.
- Tom.Tom
- Forumowicz
- Posty: 1309
- Rejestracja: 2011-11-16, 20:58
- Model: X-CHARGED
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: bordo + czarny mat
- Lokalizacja:: Trójmiasto
- Stajnia: Stajnia Pomorze
Re: Tylny most z GT do V6 2010+
Tak, wymiana flanszy, to najlepiej od razu połączyć z wymiana przełożeń, bo i tak trzeba rozebrać wszystko.
Daj znać jak ten most, bo podobno właśnie mosty od 2010+ pasują do starych V6 bez zmiany flanszy. Czy możesz zrobić zdjęcie tej flanszy, albo przynajmniej napisać, czy jest płaska, czy wklęsła?
Płaska (V6 2005):

Wklęsła (GT 2005):

Daj znać jak ten most, bo podobno właśnie mosty od 2010+ pasują do starych V6 bez zmiany flanszy. Czy możesz zrobić zdjęcie tej flanszy, albo przynajmniej napisać, czy jest płaska, czy wklęsła?
Płaska (V6 2005):
Wklęsła (GT 2005):


:: PAN TOMASZ ZOSTAŁ BOHATEREM W SWOIM GARAŻU - SAM ZAMONTOWAŁ KOMPRESOR! :: viewtopic.php?f=13&t=5243&start=150#p137691
Re: Tylny most z GT do V6 2010+
Witam,
zrobie zdjęcia ale musisz poczekać bo teraz auto jest u blacharza i jak tylko skończy przeniesiemy go do mechanika w celu montażu i końcowych napraw.
Ale o ile dobrze pamiętam oby dwa są płaskie. Ale zrobie zdjęcia to dam znać.
zrobie zdjęcia ale musisz poczekać bo teraz auto jest u blacharza i jak tylko skończy przeniesiemy go do mechanika w celu montażu i końcowych napraw.
Ale o ile dobrze pamiętam oby dwa są płaskie. Ale zrobie zdjęcia to dam znać.