Klubowe naklejki
Moderatorzy: Moderatorzy, Moderatorzy
-
- Młodszy Forumowicz
- Model: GT'05 Premium
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Czarny + srebrne pasy
- Kontakt:
Klubowe naklejki
Często mijając auta z innych klubów widuję naklejone na szyby bądź z tyłu klubowe naklejki.
Czy temat takich naklejek był poruszany?
Jeśli nie - co myślicie o takiej inicjatywie?
Czy temat takich naklejek był poruszany?
Jeśli nie - co myślicie o takiej inicjatywie?
- Dakota
- Młodszy Forumowicz
- Model: 1996
- Silnik: inny V8
- Kolor: zielony plamisty
Chłopaki, a z tego co pamiętam była też dyskusja o tym, żeby zrobić zrzutę na grafika, który zaprojektuje dla klubu: logo, logotypy, stronę www, okolicznościowe tablice rejestracyjne, barwy klubowe oraz resztę pierdół jakie będziecie chcieli, tak żeby to było spójne i jednakowe. I na zawsze
Ja szczerze popieram ten pomysł, bo pomimo, iż przez przypadek zajęłam się dłubaniem w fotosklepie i corelu- nie znam się i to nie moja branża. I wydaje mi się, że przez to zrobił się trochę bałagan.
Jestem za tym, żeby ktoś się tym zajął fachowo.
Jeżeli chodzi o naklejki klubowe na Mustangi, to przemyślcie sobie takie sprawy:
- gdzie? Na szybę, na lakier?
- jakie to mają być naklejki- bo wybór jest ogromny, popatrzcie choćby tutaj
- ile osób jest chętnych do przyklejenia loga klubu na samochód?
Mnie się pomysł naklejki z logo i adresem strony/forum klubu podoba. Ale jestem za tym, żeby była ona na szybie, np. boczne tylne są do wykorzystania
.

Ja szczerze popieram ten pomysł, bo pomimo, iż przez przypadek zajęłam się dłubaniem w fotosklepie i corelu- nie znam się i to nie moja branża. I wydaje mi się, że przez to zrobił się trochę bałagan.

Jeżeli chodzi o naklejki klubowe na Mustangi, to przemyślcie sobie takie sprawy:
- gdzie? Na szybę, na lakier?
- jakie to mają być naklejki- bo wybór jest ogromny, popatrzcie choćby tutaj
- ile osób jest chętnych do przyklejenia loga klubu na samochód?