Padł dyfer:(

Informacje i porady specyficzne dla silników V8

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz

ODPOWIEDZ
laptop
Posty: 6
Rejestracja: 2009-05-15, 14:57
Model: Mustang GT 2006r
Silnik: V6 4.0

Padł dyfer:(

Post autor: laptop » 2009-05-15, 15:04

Witam wszystkich sympatyków. Stało się nieuniknione, dyfer w moim 4.6GT się rozsypał. Starły się satelity i tarczki te od szpery. Ma ktoś dostęp do zaznaczonych na czerwono części z załącznika? bardzo proszę o Pomoc. Pozdrawiam serdecznie
Załączniki
scan0013.jpg



Awatar użytkownika
celibad
Członek Honorowy MKP
Posty: 1232
Rejestracja: 2008-08-26, 09:21
Model: GT 2015
Silnik: V8 5.0
Kolor: yellow triple
Kontakt:

Post autor: celibad » 2009-05-15, 15:40

Hej , bez sensu go naprawiać , kupujesz uzywany .... tu masz namiar na gościa co sprzedaje dużo części do konika reklama


"najlepszym lekiem na wszystkie problemy jest zwykła woda. dwie krople na szklankę wódki i wszystko przechodzi jak ręką odjął"

Jak mam czas to leże i odpoczywam, a jak nie mam czasu to tylko leże.

ObrazekObrazek

Awatar użytkownika
Darenty
Forumowicz
Posty: 488
Rejestracja: 2008-12-16, 16:02
Model: S197 GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: Satin Silver Metallic
Lokalizacja:: Przemyśl

Post autor: Darenty » 2009-05-15, 20:41

laptop, jak Ty tego dokonałeś? mój od nowości śmiga jak żyleta, jedyne co do dziś przy nim zrobiłem to wymieniłem uszczelkę w miejscu gdzie wał wchodzi w dyfer i uszczelke pod deklem bo olej nowy wlewalem od Royal Purple :)


You can never have too much power, just not enough traction.

laptop
Posty: 6
Rejestracja: 2009-05-15, 14:57
Model: Mustang GT 2006r
Silnik: V6 4.0

Post autor: laptop » 2009-05-18, 10:54

średnio wymieniam co 2 tygodnie opony z tyłu, lubie bokiem:) Do tego koła 20tki na oponie 275, teraz zmieniłem chromy na superlekkie ze stajni OZ ale nadal 20tki. Bądź co bądź konik stoi i sie nim nie naciesze. Hmmm szukam dyfra.



Awatar użytkownika
RedHornet
Forumowicz
Posty: 448
Rejestracja: 2008-07-10, 23:15
Model: Mustang GT
Kolor: RedHornet

Post autor: RedHornet » 2009-06-28, 14:16

Jeżeli tak męczysz dyfer to zainwestuj w specjalnie wzmocniony razem z koszem np Eaton'a
http://dagostinoracing.com/index.php?ma ... _1110_1878

Wtedy tez mieniasz osik na 31 zębów - to już jest dragowe rozwiązanie.

Przypuszczam że miałeś grzebane w dyfrze zmienione przełożenie i nie było to dobrze ustawione - dlatego się rozsypał. Jakie masz przełożenie 3.55?


[img]http://i938.photobucket.com/albums/ad230/RedHornet_PL/Avatar/Avatar-Stripe-5-ANIM.gif[/img]
Best 1/4 ET 12,89

alski
Forumowicz
Posty: 648
Rejestracja: 2009-04-19, 13:23
Model: GT500 & FAST'67
Silnik: inny V8
Kolor: Aktualnie Qnia brak na stanie...
Lokalizacja:: Poznań
Stajnia: Stajnia Wielkopolska

Post autor: alski » 2009-06-28, 23:01

Laptop zamontował dyfer z mojego mostu - był walnięty :kwasny:
Mam nadzieję że wszystko teraz ok. To 3.55

Ja mam zamontowany nowy - przyleciał z US :P :P :P

Chiba,że już zajechał drugi dyfer... :przestraszony: :przestraszony:

pozdro


alski


It's Never Too Late to Have a Happy Childhood

laptop
Posty: 6
Rejestracja: 2009-05-15, 14:57
Model: Mustang GT 2006r
Silnik: V6 4.0

POMOCY!!!!!!!!!!!

Post autor: laptop » 2009-08-15, 09:41

Wczoraj padł mi dyfer Alaskiego... ogolnie mam ten problem juz trzeci raz. Załatwiam już nowy ze stanów ale zanim dopłynie zostane juz dziadkiem. Pytanie techniczne: Moge podratować się czymkolwiek innym choćby na chwile, mam na mysli dyfer z mustanga 2003, lub explorera 4.0 2000 rok? Cokolwiek co jest w PL zeby zalozyc na jazde w trybie awaryjnym. Błagam o info



ODPOWIEDZ

Wróć do „4,6 V8 2005 - 2010”