cieknący most tylny

Informacje i porady specyficzne dla silników V8

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz

ODPOWIEDZ
alski
Forumowicz
Posty: 648
Rejestracja: 2009-04-19, 13:23
Model: GT500 & FAST'67
Silnik: inny V8
Kolor: Aktualnie Qnia brak na stanie...
Lokalizacja:: Poznań
Stajnia: Stajnia Wielkopolska

cieknący most tylny

Post autor: alski » 2009-05-03, 15:28

pisałem post ale mi wcięło - chyba,że nie to sooory...

cieknie cholernie z tylnego mostu :(
zaznaczyłem na foto, a nie jest to zimering

czy tam są jakieś uszczelnienia? czy obudowa jest walnięta i czeka mnie wymiana?

to zdjęcia przykładowe - nie moja bryka


alski


It's Never Too Late to Have a Happy Childhood

Awatar użytkownika
RedHornet
Forumowicz
Posty: 448
Rejestracja: 2008-07-10, 23:15
Model: Mustang GT
Kolor: RedHornet

Post autor: RedHornet » 2009-05-03, 15:54

Jesteś pewien że to na pewno stąd cieknie? tzn na tym kołnierzu gdzie wchodzi belka bo tak to zaznaczyłeś? Pytam się bo po tej stronie na górze belki jakieś 10-15 cm od kołnierza jest odpowietrznik i przez niego się sączy olej przekładniowy (to jest normalne) może to własnie z niego i ci tak ściekło na bok i masz wrażenie ze się leje?

Tam gdzie pokazujesz nie ma w środku żadnych uszczelnień wszystko jest zaspawane na amen.


[img]http://i938.photobucket.com/albums/ad230/RedHornet_PL/Avatar/Avatar-Stripe-5-ANIM.gif[/img]
Best 1/4 ET 12,89

alski
Forumowicz
Posty: 648
Rejestracja: 2009-04-19, 13:23
Model: GT500 & FAST'67
Silnik: inny V8
Kolor: Aktualnie Qnia brak na stanie...
Lokalizacja:: Poznań
Stajnia: Stajnia Wielkopolska

Post autor: alski » 2009-05-03, 18:53

prześlę mój faktyczny most. jeśli nad tym spawem jest odpowietrznik to fakt może ściekać i kapie z pierścienia

że cieknie i ma to wiem ale pytanie ile to norma? od czego to zależy?

codziennie mam pod autem sporą plamę:ups:

jeśli tak się dzieje to muszę uzupełniać płyn częściej?

Dzięki Ci za komentarz RedHornet

pozdr


alski


It's Never Too Late to Have a Happy Childhood

Awatar użytkownika
RedHornet
Forumowicz
Posty: 448
Rejestracja: 2008-07-10, 23:15
Model: Mustang GT
Kolor: RedHornet

Post autor: RedHornet » 2009-05-03, 19:35

Hmm tu pokazujesz lewa stronę no i tu raczej nic na pewno nie powinno ciec. Musisz podjechać do mechanika żeby to obejrzał. Jak nie da się tego obspawać z zewnątrz no to masz problem. Trzebaby rozebrać mechanizm różnicowy i zobaczyć gdzie jest wyciek od wewnątrz ale tam prawie nie ma dojścia - to jest nierozbieralne z tego co się orientuję.
Belka wchodzi w kołnierz dyferencjału i jest złapana na dwa nity stalowe + jakaś masa uszczelniająca i pewnie to pusciło. Olej z dyferencjału rozlewa się w belkach na lewo i prawo i jest uszczelniony dopiero przy piaście koła zaraz za łożyskiem.
Jak masz duże wycieki nie możesz tak jeździsz bo zatrzesz dyferencjał.


[img]http://i938.photobucket.com/albums/ad230/RedHornet_PL/Avatar/Avatar-Stripe-5-ANIM.gif[/img]
Best 1/4 ET 12,89

alski
Forumowicz
Posty: 648
Rejestracja: 2009-04-19, 13:23
Model: GT500 & FAST'67
Silnik: inny V8
Kolor: Aktualnie Qnia brak na stanie...
Lokalizacja:: Poznań
Stajnia: Stajnia Wielkopolska

Post autor: alski » 2009-05-03, 20:40

tak też myślałem...

jutro jestem u mechanika...

trzeba chyba szukać nowej obudowy ku...fa

kto pyta nie błądzi...
Dzięki...


alski


It's Never Too Late to Have a Happy Childhood

Awatar użytkownika
RedHornet
Forumowicz
Posty: 448
Rejestracja: 2008-07-10, 23:15
Model: Mustang GT
Kolor: RedHornet

Post autor: RedHornet » 2009-05-03, 22:57

alski pisze:tak też myślałem...

jutro jestem u mechanika...

trzeba chyba szukać nowej obudowy ku...fa

kto pyta nie błądzi...
Dzięki...
Myślę, że da się to zaspawać jeżeli wycieka z pod tej belki na łączeniu z obudową dyferencjału. Porządnie odtłuścić i pociągnąć spaw tak myślę ale spawaczem nie jestem - daj znać co na to mechanik.


[img]http://i938.photobucket.com/albums/ad230/RedHornet_PL/Avatar/Avatar-Stripe-5-ANIM.gif[/img]
Best 1/4 ET 12,89

alski
Forumowicz
Posty: 648
Rejestracja: 2009-04-19, 13:23
Model: GT500 & FAST'67
Silnik: inny V8
Kolor: Aktualnie Qnia brak na stanie...
Lokalizacja:: Poznań
Stajnia: Stajnia Wielkopolska

Post autor: alski » 2009-05-04, 22:43

stang dostał strzał w koło i spowodowało to widać skrzywienie belki mostu a dalej wyciek spod spawu...
mechanik stwierdził,że belk jest skrzywiona i stąd też jakieś piski dochodzące z lewego koła.

nie będę spawał dla sztuki bo daleko nie zajadę lubię życie :rotfl:

czeka zakup in USA...

RedHornet WIELKIE DZIEKI za pomoc i porady!

SZACUN!


alski


It's Never Too Late to Have a Happy Childhood

ODPOWIEDZ

Wróć do „4,6 V8 2005 - 2010”