spawy na początku ramy

nadwozie, blacharka, malowanie, polerowanie, woskowanie

Moderatorzy: Pavulon_, Rezor, pluzz, Przemek64, Piotrek86skc, Pavulon_, Rezor, pluzz, Przemek64, Piotrek86skc

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
6t07t
Forumowicz
Posty: 1650
Rejestracja: 2009-02-19, 11:13
Model: 1966-2008
Kolor: Silver Blue, Black
Lokalizacja:: Gliwice
Stajnia: Stajnia Górny Śląsk

Re: spawy na początku ramy

Post autor: 6t07t » 2011-12-14, 09:55

Widać, że są naspawane łaty bo podłużnice były skorodowane. Jeździć można ale przy renowacji są oczywiście całe do remontu.
Czy to ten '66 z 351??


1966 Silver-Blue Coupe od nowości w PL
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007

arek900
Forumowicz
Posty: 917
Rejestracja: 2011-07-20, 18:08
Model: Mustang 67 V8, GT 07
Silnik: V8 4.6
Kolor: czerwony

Re: spawy na początku ramy

Post autor: arek900 » 2011-12-14, 11:16

6t07t pisze:Widać, że są naspawane łaty bo podłużnice były skorodowane. Jeździć można ale przy renowacji są oczywiście całe do remontu.
Czy to ten '66 z 351??
dokładnie tak, to jest ten 351, własnie mi rick odpisał że da się naprawić więc dzisiaj biorę go :). ale wciąż nie jest to covertible :(



Awatar użytkownika
6t07t
Forumowicz
Posty: 1650
Rejestracja: 2009-02-19, 11:13
Model: 1966-2008
Kolor: Silver Blue, Black
Lokalizacja:: Gliwice
Stajnia: Stajnia Górny Śląsk

Re: spawy na początku ramy

Post autor: 6t07t » 2011-12-14, 15:06

Jasne, że się da. Bez najmniejszego problemu. Albo elementy podłużnic zrobić albo kupić gotowe.
Po prostu bedzie to jedna z kilku rzeczy przy remoncie.
Mustang jest bardzo prostym autem do którego jest prawie wszystko :ok:


1966 Silver-Blue Coupe od nowości w PL
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007

arek900
Forumowicz
Posty: 917
Rejestracja: 2011-07-20, 18:08
Model: Mustang 67 V8, GT 07
Silnik: V8 4.6
Kolor: czerwony

Re: spawy na początku ramy

Post autor: arek900 » 2011-12-14, 16:36

6t07t pisze:Jasne, że się da. Bez najmniejszego problemu. Albo elementy podłużnic zrobić albo kupić gotowe.
Po prostu bedzie to jedna z kilku rzeczy przy remoncie.
Mustang jest bardzo prostym autem do którego jest prawie wszystko :ok:
prawie dobrze powiedziane :D akurat nie mają tej rynienki przy oknie o którą Cie pytałem ;) ale rick mi podpowiedział zebym kupił od fastbacka i przerobił, i faktycznie potrzebuje głównie od początku.
A co do mostu o którym kiedyś rozmawialiśmy to powinien byc w następnym tygodniu ;)



ODPOWIEDZ

Wróć do „13. nadwozie”