Widać, że są naspawane łaty bo podłużnice były skorodowane. Jeździć można ale przy renowacji są oczywiście całe do remontu.
Czy to ten '66 z 351??
spawy na początku ramy
Moderatorzy: Pavulon_, Rezor, pluzz, Przemek64, Piotrek86skc, Pavulon_, Rezor, pluzz, Przemek64, Piotrek86skc
- 6t07t
- Forumowicz
- Posty: 1650
- Rejestracja: 2009-02-19, 11:13
- Model: 1966-2008
- Kolor: Silver Blue, Black
- Lokalizacja:: Gliwice
- Stajnia: Stajnia Górny Śląsk
Re: spawy na początku ramy
1966 Silver-Blue Coupe od nowości w PL
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007
-
- Forumowicz
- Posty: 917
- Rejestracja: 2011-07-20, 18:08
- Model: Mustang 67 V8, GT 07
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: czerwony
Re: spawy na początku ramy
dokładnie tak, to jest ten 351, własnie mi rick odpisał że da się naprawić więc dzisiaj biorę go6t07t pisze:Widać, że są naspawane łaty bo podłużnice były skorodowane. Jeździć można ale przy renowacji są oczywiście całe do remontu.
Czy to ten '66 z 351??


- 6t07t
- Forumowicz
- Posty: 1650
- Rejestracja: 2009-02-19, 11:13
- Model: 1966-2008
- Kolor: Silver Blue, Black
- Lokalizacja:: Gliwice
- Stajnia: Stajnia Górny Śląsk
Re: spawy na początku ramy
Jasne, że się da. Bez najmniejszego problemu. Albo elementy podłużnic zrobić albo kupić gotowe.
Po prostu bedzie to jedna z kilku rzeczy przy remoncie.
Mustang jest bardzo prostym autem do którego jest prawie wszystko
Po prostu bedzie to jedna z kilku rzeczy przy remoncie.
Mustang jest bardzo prostym autem do którego jest prawie wszystko

1966 Silver-Blue Coupe od nowości w PL
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007
-
- Forumowicz
- Posty: 917
- Rejestracja: 2011-07-20, 18:08
- Model: Mustang 67 V8, GT 07
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: czerwony
Re: spawy na początku ramy
prawie dobrze powiedziane6t07t pisze:Jasne, że się da. Bez najmniejszego problemu. Albo elementy podłużnic zrobić albo kupić gotowe.
Po prostu bedzie to jedna z kilku rzeczy przy remoncie.
Mustang jest bardzo prostym autem do którego jest prawie wszystko


A co do mostu o którym kiedyś rozmawialiśmy to powinien byc w następnym tygodniu
