Płyn do chłodnicy mustang 3.7

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, SECHUBU, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, SECHUBU

ODPOWIEDZ
Dawids777
Młodszy Forumowicz
Posty: 10
Rejestracja: 2020-01-20, 15:26
Model: Pony
Silnik: V6 3.7
Kolor: Bialy
Lokalizacja:: Olkusz
Stajnia: Stajnia Małopolska

Płyn do chłodnicy mustang 3.7

Post autor: Dawids777 » 2020-02-02, 18:12

Witam. Jestem posiadaczem od niedawna Mustanga z 2015 r. Z silnikiem 3.7 i tak sie w garażu bawię z naprawą i zdemontowane chłodnice żeby i pytanie jaki płyn kupić chłodniczy bo nie chce wlewac starego.



Awatar użytkownika
empi1955
Forumowicz
Posty: 764
Rejestracja: 2013-02-19, 23:40
Model: GT 2006 ; 1978 KC
Silnik: V8 4.6
Kolor: Satin Silver ; Bright Red
Lokalizacja:: 3city

Re: Płyn do chłodnicy mustang 3.7

Post autor: empi1955 » 2020-02-02, 18:32

Prestone.


Jedyne moje:
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs

Dawids777
Młodszy Forumowicz
Posty: 10
Rejestracja: 2020-01-20, 15:26
Model: Pony
Silnik: V6 3.7
Kolor: Bialy
Lokalizacja:: Olkusz
Stajnia: Stajnia Małopolska

Re: Płyn do chłodnicy mustang 3.7

Post autor: Dawids777 » 2020-02-02, 18:52

Jakiś konkretny czy ten mieszkalny z innymi płyną i?? Bo ja mam różowy płyn a ten Preston jest chyba żółty no chyba że tak na butelce tylko jest



Awatar użytkownika
brys
Forumowicz
Posty: 200
Rejestracja: 2017-04-11, 23:01
Model: Premium Pony 2012
Silnik: V6 3.7
Kolor: Grabber Blue

Re: Płyn do chłodnicy mustang 3.7

Post autor: brys » 2020-02-02, 19:03

Ja oryginalnie w 3.7 miałem czerwony, taki jest teraz (mechanik zmieniał), ale ogólnie do wszystkich aut na jakieś ewentualne dolewki leje i lalem Prestone żółty, mieszalny ze wszystkimi i taki spokojnie też bym nalał :)


Borla ATAK + BBK Long Tubes + BBK X-pipe + SLP High Flow Cats // Most 3.73 // JLT Carbon CAI // Power Stop Z26 Extreme // Eibach Sportline // Eibach Camber Bolts // J&M Panhard Bar // Stillen Chin Spoiler // SVE 19"

Tuned by HD Customs

Nix2
Forumowicz
Posty: 358
Rejestracja: 2018-05-26, 12:38
Model: MY 2016
Silnik: V6 3.7
Kolor: Deep Impact Blue
Lokalizacja:: lubuskie

Re: Płyn do chłodnicy mustang 3.7

Post autor: Nix2 » 2020-02-05, 11:54

Płyn do chłodnic aluminiowych... i tyle :)



The Fly
Młodszy Forumowicz
Posty: 35
Rejestracja: 2019-09-01, 09:06
Model: Mustang 3.7 2014
Silnik: V6 3.7
Kolor: Szary
Lokalizacja:: Poznań
Stajnia: Stajnia Wielkopolska

Re: Płyn do chłodnicy mustang 3.7

Post autor: The Fly » 2020-05-15, 07:31

Cześć,

Pytanie może głupie ale chcę się nauczyć. Chciałem wymienić płyn chłodniczy (auto ma 170k przebiegu i raczej nikt nie wymieniał wcześniej - płyn już śmierdzi). Jak odkręciłem zawór na dole chłodnicy to zeszło mi maks 4l płynu. Nawet jak silnik był ciepły. Co muszę zrobić aby zlać resztę?

Czy trzeba wymieniać termostat?

3.7 2014 rok.

Marcin



przem
Młodszy Forumowicz
Posty: 92
Rejestracja: 2016-03-04, 15:00
Model: 2016 GT PP
Silnik: V8 5.0
Kolor: Deep Impact Blue
Lokalizacja:: Warszawa

Re: Płyn do chłodnicy mustang 3.7

Post autor: przem » 2020-05-15, 09:25

Chodzi Ci pewnie o to, że w bloku silnika został płyn. Zazwyczaj się go nie zlewa. Zlej całą resztę z chłodnicy i węży. Zlewaj na zimnym silniku. Przed odkręceniem zaworu na dole chłodnicy zdejmij korek ze zbiorniczka wyrównawczego żeby usunąć podciśnienie. Powodzenia.



The Fly
Młodszy Forumowicz
Posty: 35
Rejestracja: 2019-09-01, 09:06
Model: Mustang 3.7 2014
Silnik: V6 3.7
Kolor: Szary
Lokalizacja:: Poznań
Stajnia: Stajnia Wielkopolska

Re: Płyn do chłodnicy mustang 3.7

Post autor: The Fly » 2020-05-15, 17:45

Ok z przewodów wcześniej nie znałem. Pytanie czy zejdize z nich jeszcze dużo więcej? Czytałem że łącznie jest 12 L płynu a mi zeszło 4l. Czy to tak powinno być?



przem
Młodszy Forumowicz
Posty: 92
Rejestracja: 2016-03-04, 15:00
Model: 2016 GT PP
Silnik: V8 5.0
Kolor: Deep Impact Blue
Lokalizacja:: Warszawa

Re: Płyn do chłodnicy mustang 3.7

Post autor: przem » 2020-05-15, 19:44

Jeśli chcesz jak najwięcej usunąć starego płynu to spuść ile zejdzie z chłodnicy i zbiorniczka wyrównawczego a potem zdejmij dolny wąż z chłodnicy i odpal auto na kilka sekund. Podstaw coś sporego pod wyjęty wąż bo może chlapać. Powinno zejść prawie wszystko. Nie wiem czy z bloku silnika można spuścić w Mustangu tylko niektóre silniki mają korek spustowy do płynu chłodniczego.



ODPOWIEDZ

Wróć do „VI Generacja (2015- ... )”