Działał bez zarzutu kilka tygodni, później nagle po 30min jezdzie i 30min postoju nie odpalił. Pokazał się żółty błąd "Full Accessory Power Active", oraz "Press Clutch to start" mimo wcisniętego sprzęgła.
Jak postoi kilkadziesiat godzin to rozładowuje się tak że po otworzeniu go nie można już zamknąć zwykłym kluczem.
Oddany do autoryzowanego serwisu forda, sprawdziwi, naładowali. Mówią że akumulator w dobrym stanie i prad nigdzie nie ucieka.
Jednak po pełnym naładowaniu i postoju 2h już nie odpala i znów te same błędy.
Na kable odpala szybko, 2-3min na kablach i odpala.
Szukam nowego akumulatora ale nie wiem czy to załatwi problem, wie ktoś o co chodzi? Proszę o pomoc.
Mustang 5.0 2016 manual.
Nie odpala bez kabli, błąd Full Accessory Power Active.
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, SECHUBU, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, SECHUBU
-
- Forumowicz
- Posty: 224
- Rejestracja: 2018-06-17, 11:37
- Model: Mustang
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: Kona Blue
- Lokalizacja:: Ślask
- Stajnia: Stajnia Górny Śląsk
Re: Nie odpala bez kabli, błąd Full Accessory Power Active.
Ewidentnie coz z aku... skoro po czasie nie odpala ...
Moze w serwisie zle to posprawdzali
Trzeba naladowac aku ... i sprawdzic napiecie ... zaraz po naladowaniu oraz kontrolowac co godzinke ... ( bez jezdzenia ) tak 3 4 razy ... jak spada to dwie opcje
Albo aku dentka i trzeba wymienic
Albo gdzies zwarcie na inst i sobie pobiera prąd i rozladowuje aku no i tu pozostaje sprawdzenie na przewodach zasilajocych ile Amperow pobiera przy calkowicie wylaczonym aucie ... i tu dwie opcje
Jak nie pobiera to aku dentka
Jak pobiera to trzeba separowac obwody i szukac ktory z nich pobiera ...
Moze w serwisie zle to posprawdzali
Trzeba naladowac aku ... i sprawdzic napiecie ... zaraz po naladowaniu oraz kontrolowac co godzinke ... ( bez jezdzenia ) tak 3 4 razy ... jak spada to dwie opcje
Albo aku dentka i trzeba wymienic
Albo gdzies zwarcie na inst i sobie pobiera prąd i rozladowuje aku no i tu pozostaje sprawdzenie na przewodach zasilajocych ile Amperow pobiera przy calkowicie wylaczonym aucie ... i tu dwie opcje
Jak nie pobiera to aku dentka
Jak pobiera to trzeba separowac obwody i szukac ktory z nich pobiera ...
Re: Nie odpala bez kabli, błąd Full Accessory Power Active.
Być może uszkodzona cela akumulatora, coś podobnego miałem z akumulatorem w innym aucie. Identyczne objawy.
- brys
- Forumowicz
- Posty: 200
- Rejestracja: 2017-04-11, 23:01
- Model: Premium Pony 2012
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: Grabber Blue
Re: Nie odpala bez kabli, błąd Full Accessory Power Active.
Ustalenie ogólnej przyczyny proste. Każdy pewnie ma taki miernik za 10zł w domu. Obejrzeć np. ten film:
Następnie pomierzyć samemu po zgaszeniu i po dłuższym czasie i po jeszcze dłuższym itd. Jeśli pobór nie jest zbyt wysoki to winowajcą jest akumulator, jeśli pobór zbyt wysoki to coś w aucie "bierze prąd". Ale ustalenie co to już wyższa szkoła
Następnie pomierzyć samemu po zgaszeniu i po dłuższym czasie i po jeszcze dłuższym itd. Jeśli pobór nie jest zbyt wysoki to winowajcą jest akumulator, jeśli pobór zbyt wysoki to coś w aucie "bierze prąd". Ale ustalenie co to już wyższa szkoła

Borla ATAK + BBK Long Tubes + BBK X-pipe + SLP High Flow Cats // Most 3.73 // JLT Carbon CAI // Power Stop Z26 Extreme // Eibach Sportline // Eibach Camber Bolts // J&M Panhard Bar // Stillen Chin Spoiler // SVE 19"
Tuned by HD Customs
Tuned by HD Customs
-
- Posty: 2
- Rejestracja: 2018-11-09, 15:56
- Model: GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Czarny
- Lokalizacja:: Katowice
Re: Nie odpala bez kabli, błąd Full Accessory Power Active.
Padła cela w akumulatorze także InfidelPL miał rację.
Nowy akumulator już zamontowany, wszystko dziala.
Dziękuję bardzo za rady!
Nowy akumulator już zamontowany, wszystko dziala.
Dziękuję bardzo za rady!
Re: Nie odpala bez kabli, błąd Full Accessory Power Active.
Najważniejsze że to nic wielkiego i konik będzie śmigał dalej. Cieszę się że mogłem pomóc. Pozdrowionka.