Problem z rzędową 6-tką
Moderatorzy: Pavulon_, Rezor, pluzz, Przemek64, Piotrek86skc, Pavulon_, Rezor, pluzz, Przemek64, Piotrek86skc
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 19
- Rejestracja: 2009-04-11, 06:54
- Model: Ford Mustang 1966
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: aquaturquise
- Kontakt:
Problem z rzędową 6-tką
Mam kilka problemów zwiazanych z odpaleniem rzędowej 6-tki. Mianowicie po naładowaniu baterii na fulll i przekręceniu kluczyka na poziom rozruchu auto zaczyna odpalać ale st5acyjka nie cofa sie z rozrusznika. Mogę to zrobić recznie ale wtedy musze podtrzymac obroty poprzez wcisnięcie pedłu gazu. Innaczej auto gasnie jak przy normalnym przekręceniu stacujki w pozycje off. Zauważyłem że po pewnym czasie gdy auto się rozgrzeje ( kilkanascie prób odpalenia w/w sposobem) chodzi dosyc stabilnie, ale gdy tylko chce przejechac kawałek po odjęciu gazu gasnie. W jednym momencie mialem nawet wrażenie ze auto rozgrzało sie nawet na tyle by przejechac sie ciut dalej ale niestety musiałem zamknąc garaż i skozystac z toalety wiec zgasiłem silnik co spowodowało ze auto do garażu powróciło mocą 2 koni ( ja i sąsiad).
Zauważyłem kilka usterek/wad które na 100% muszę wyeliminować:
1) podgrzewacz się "skończył" tzn. się przegrzal i rozpadł,
2) stacyjka nie dokońca działa tak jak powinna ( nie odbija z rozruchu w pozycje ON po odpaleniu- no chyba ze nie musi ?!)
3) i przedewszystkim paluch zapłonu nie cofa sie i zapłon nie ma odpowiedniego wyprzedzenia ( możliwe ze sprężynka pękła)- jak powinna byc szczelina na zapłonie??
Jeżeli ktos ma jeszcze jakies pomysły jak rozwiązac moje problemy to bardzo prosze o sugestie.
Zauważyłem kilka usterek/wad które na 100% muszę wyeliminować:
1) podgrzewacz się "skończył" tzn. się przegrzal i rozpadł,
2) stacyjka nie dokońca działa tak jak powinna ( nie odbija z rozruchu w pozycje ON po odpaleniu- no chyba ze nie musi ?!)
3) i przedewszystkim paluch zapłonu nie cofa sie i zapłon nie ma odpowiedniego wyprzedzenia ( możliwe ze sprężynka pękła)- jak powinna byc szczelina na zapłonie??
Jeżeli ktos ma jeszcze jakies pomysły jak rozwiązac moje problemy to bardzo prosze o sugestie.
- Pavulon_
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 2168
- Rejestracja: 2008-08-17, 22:22
- Model: 1965 Convertible
- Silnik: inny V8
- Kolor: Prairie Bronze
- Lokalizacja:: Poznań
- Stajnia: Stajnia Wielkopolska
heh, ja wprawdzie też się mało znam ale nie widziałem tego wątku...
ze stacyjką bezpośrednio po zakupie auta miałem dokładnie to samo, nie odbijała po rozruchu i potem był duzy problem z elektryką, nie działała cała deska rozdzielcza... ręczne przesunięcie kluczyka powodowało że problem z elektryką znikał.
Napisz czy dałeś radę się uporać z usterkami.
ze stacyjką bezpośrednio po zakupie auta miałem dokładnie to samo, nie odbijała po rozruchu i potem był duzy problem z elektryką, nie działała cała deska rozdzielcza... ręczne przesunięcie kluczyka powodowało że problem z elektryką znikał.
Napisz czy dałeś radę się uporać z usterkami.
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 19
- Rejestracja: 2009-04-11, 06:54
- Model: Ford Mustang 1966
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: aquaturquise
- Kontakt:
Problemem był gaźnik!!! Ustawiłem go na tyle aby odplał a resztę niech robi mechanik... Jak narazie problem ze stacujką rozwiazuje tak jak pavulon... recznie cofam z rozrusznika i wszytko gra I BUCZY...
Aktualnie mam problem z wyjęciem szyb hehehe... auto juz prawie w całosci rozebrane a ja dalej nie wiem jak sie zabrac za szyby. Może ktos kto sam rozbieral swoje autko podpowie mi czy wydlubac uszczelke czy pod wplywem "buta" same szybki wyskoczą...
Aktualnie mam problem z wyjęciem szyb hehehe... auto juz prawie w całosci rozebrane a ja dalej nie wiem jak sie zabrac za szyby. Może ktos kto sam rozbieral swoje autko podpowie mi czy wydlubac uszczelke czy pod wplywem "buta" same szybki wyskoczą...
- 6t07t
- Forumowicz
- Posty: 1650
- Rejestracja: 2009-02-19, 11:13
- Model: 1966-2008
- Kolor: Silver Blue, Black
- Lokalizacja:: Gliwice
- Stajnia: Stajnia Górny Śląsk
To zależy czy uszczelki chcesz spisać na straty czy nie.
Pewnie uszczelki masz już wiekowe i najlepiej i tak dac nowe więc po prostu treba wyciąć uszczelkę i szyba łatwo wyjdzie.
Jezeli uszczelki koniecznie chcesz zachować i nie masz doswiadczenia z szybami to lepiej sprowadzić jakiegos szybiarza i niech wyciągnie. Ryzyko uszkodzenia szyby jest duże i nie warto ryzykować prubując samemu. Koszt szyby jest spory....
Pewnie uszczelki masz już wiekowe i najlepiej i tak dac nowe więc po prostu treba wyciąć uszczelkę i szyba łatwo wyjdzie.
Jezeli uszczelki koniecznie chcesz zachować i nie masz doswiadczenia z szybami to lepiej sprowadzić jakiegos szybiarza i niech wyciągnie. Ryzyko uszkodzenia szyby jest duże i nie warto ryzykować prubując samemu. Koszt szyby jest spory....
1966 Silver-Blue Coupe od nowości w PL
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007
- muarah
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1330
- Rejestracja: 2009-07-21, 13:00
- Model: Mustang 351C, 1970
- Silnik: inny V8
- Kolor: hulla blue
- Kontakt:
Ja do tylnej szyby też zaangażowałem fachowca a pozostałe i tak były do wymiany.
Takiego problemu ze stacyjką nie miałem ale moje odczucie jest takie, że po przekręceniu kluczyka na rozruch i puszczeniu jakaś sprężynka cofa kluczyk w stacyjce więc może zwyczajnie ta sprężyna się zmęczyła z wielkiem i już nie daje rady? Niestety rozbieranie stacyjki nie wygląda na bardzo latwą operację..
Co do gaśnięcia po rozruchu to miałem takie problemy wielokrotnie, najczęściej była to wina źle ustawionego ssania, regulacja gaźnika pomaga w większości przypadków.
pozdr,
Takiego problemu ze stacyjką nie miałem ale moje odczucie jest takie, że po przekręceniu kluczyka na rozruch i puszczeniu jakaś sprężynka cofa kluczyk w stacyjce więc może zwyczajnie ta sprężyna się zmęczyła z wielkiem i już nie daje rady? Niestety rozbieranie stacyjki nie wygląda na bardzo latwą operację..
Co do gaśnięcia po rozruchu to miałem takie problemy wielokrotnie, najczęściej była to wina źle ustawionego ssania, regulacja gaźnika pomaga w większości przypadków.
pozdr,
muarah
- 6t07t
- Forumowicz
- Posty: 1650
- Rejestracja: 2009-02-19, 11:13
- Model: 1966-2008
- Kolor: Silver Blue, Black
- Lokalizacja:: Gliwice
- Stajnia: Stajnia Górny Śląsk
No to masz kolego nie lada problem
A mówiłem, żeby uszczelki, które są tanie wyciąć !!
Wg mnie ten kto wyciagal powinien sie teraz martwic skad wziąc szybę i ja kupić...
Przednia owszem była (w Grodkowie chyba za 1200zł) ale jak to tylna to pewnie trzeba bedzie z USA ściągać

A mówiłem, żeby uszczelki, które są tanie wyciąć !!

Wg mnie ten kto wyciagal powinien sie teraz martwic skad wziąc szybę i ja kupić...
Przednia owszem była (w Grodkowie chyba za 1200zł) ale jak to tylna to pewnie trzeba bedzie z USA ściągać

1966 Silver-Blue Coupe od nowości w PL
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 19
- Rejestracja: 2009-04-11, 06:54
- Model: Ford Mustang 1966
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: aquaturquise
- Kontakt:
Dezo, wczoraj szukałem na allegro ale jej nie znalazlem 
A co do fachowca który mi ja wyciągał, facet jest załamany jak mu powiedziałem ze bedzie trzeba ja zamówic w stanach ale na szczęscie napisał oswiadczenie ze pokrywa wszystkie koszty tym bardziej ze jest to ojciej mojego kolesia wiec nie powinien sie wykrecac, ale zobaczymy jak bedzie...

A co do fachowca który mi ja wyciągał, facet jest załamany jak mu powiedziałem ze bedzie trzeba ja zamówic w stanach ale na szczęscie napisał oswiadczenie ze pokrywa wszystkie koszty tym bardziej ze jest to ojciej mojego kolesia wiec nie powinien sie wykrecac, ale zobaczymy jak bedzie...
- Radek66
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 85
- Rejestracja: 2008-11-10, 21:29
- Model: Mustang 66 / conv 67
- Silnik: inny V8
- Kolor: czarny
- Lokalizacja:: Kęty
Jeżeli szukasz szyby lub innych elementów do swojego mustanga to pisz postaram się pomóc jefferson85@wp.pl. 

nie wiem co to za "fuchowca" miales, ale zdecydowanie bym go pociagnal do kosztow na twoim miejscu. w polance raczej ciezko bedzie znalesc szybe tylnia.Soohy pisze:No i mi fachowiec wyciągnął szyby... tylko że jedna pekła, bo jak stwierdzil za mocno pociągnął hehehe ale teraz mam problem i szukam szybki...
ja wyciagalem szyby w moim w zeszla sobote z kumplem co jego ojciec ma warsztat lecz fachowcem bym go nie nazwal i poszlo nam bez problemu i bez ciecia uszczelki.
i tu mi poradzcie uszczelki mam w sumie ok, ale czy nie lepiej kupic w stanach za jakies 25$ komplet? a moze zostawic te uszczelki i zamiast tego kupic se jakas inna nowa czesc?
hmmm
pozdro
- Hans
- Forumowicz
- Posty: 1028
- Rejestracja: 2008-12-30, 11:18
- Model: 500
- Kolor: Black
- Lokalizacja:: Warszawa
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Popsuł, niech płaci. Nie ma żadnego tłumaczenia - zwiększa Twoje koszty i jeszcze głupio się wykręca, że za mocno pociągnął. Poproś go o nówkę sztukę... a hAmeryki. Może następnym razem pomyśli, zanim zrobi. Przecież szkło to nie blacha, więc się nie wygina (tak bardzo jak blachaSoohy pisze:No i mi fachowiec wyciągnął szyby... tylko że jedna pekła, bo jak stwierdzil za mocno pociągnął hehehe ale teraz mam problem i szukam szybki...

.::
my other ride is your mom
::.

