Hej!
Koledzy potrzebuję wymienić uszczelniacz wałka ataku oraz na półosiach. Most jest oryginalny z 66 roku (8").
Przeglądam części na CJ i jakoś nie mam pewności czy dobrze wybieram.
To mi wygląda na uszczelniacz wałka ataku:
http://www.cjponyparts.com/national-dif ... /p/8181NA/" onclick="window.open(this.href);return false;
a to na uszczelniacz półosi:
http://www.cjponyparts.com/grease-seal- ... 6/p/11778/" onclick="window.open(this.href);return false;
Zgadza się?
m.
[FB 66] Uszczelniacze do półosi i wałka ataku - pomocy!
Moderatorzy: Pavulon_, Rezor, pluzz, Przemek64, Piotrek86skc, Pavulon_, Rezor, pluzz, Przemek64, Piotrek86skc
- ERTE
- Forumowicz
- Posty: 426
- Rejestracja: 2012-04-01, 12:36
- Model: Coupe 289 66
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: podkład:)
Re: [FB 66] Uszczelniacze do półosi i wałka ataku - pomocy!
linki są ok ale
chyba lepiej kupic zestaw do uszczelnienia dyfra bo w nim masz crush sleeve (a i tak musi być jnowy) oraz podkładki do regulacji luzu międzyzebnęgo:
http://www.rockauto.com/en/moreinfo.php ... 68&jsn=240" onclick="window.open(this.href);return false;
USA12034 na rockauto i do tego uszczelniacze półosi (powiny być taniej jak na cj) no i jeszcze uszczelka calego dyfra (pumpkin na cj) http://www.cjponyparts.com/axle-differe ... /RDS13270/" onclick="window.open(this.href);return false;
chyba lepiej kupic zestaw do uszczelnienia dyfra bo w nim masz crush sleeve (a i tak musi być jnowy) oraz podkładki do regulacji luzu międzyzebnęgo:
http://www.rockauto.com/en/moreinfo.php ... 68&jsn=240" onclick="window.open(this.href);return false;
USA12034 na rockauto i do tego uszczelniacze półosi (powiny być taniej jak na cj) no i jeszcze uszczelka calego dyfra (pumpkin na cj) http://www.cjponyparts.com/axle-differe ... /RDS13270/" onclick="window.open(this.href);return false;
- yoozeq
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1357
- Rejestracja: 2013-01-02, 21:34
- Model: 68,69,69, ..?
- Kolor: ładny
- Kontakt:
Re: [FB 66] Uszczelniacze do półosi i wałka ataku - pomocy!
Jeśli jest już rozebrany tak jak mówi erte ale jest też patent można wymienić sam uszczelniacz lecz wcześniej trzeba zaznaczyć położenie nakrętki i do tego samego miejsca potem dociągnąć. Robiłem tak u siebie przejechałem już trochę km i jest ok :-)
pozdrawiam, yoozeq
-------------
Mustang 1968 fastback JCode - projekt
Mustang 1969 coupe 200 c.i. I6
Mustang 1969 sportsroof 331 stroker
Mustang 1973 MACH 25%
Mustang 2017 GT S550 - dzienny
http://www.facebook.com/My.Mustang.69
-------------
Mustang 1968 fastback JCode - projekt
Mustang 1969 coupe 200 c.i. I6
Mustang 1969 sportsroof 331 stroker
Mustang 1973 MACH 25%
Mustang 2017 GT S550 - dzienny
http://www.facebook.com/My.Mustang.69
- simontlc
- Forumowicz
- Posty: 1078
- Rejestracja: 2011-08-02, 23:16
- Model: 289 coupe 1965
- Kolor: mechaniczna pomarańcza (Poppy Red )
- Lokalizacja:: TL.
- Kontakt:
Re: [FB 66] Uszczelniacze do półosi i wałka ataku - pomocy!
ERTE a jest taki kit do mostu tylko bez łożysk ?ERTE pisze:linki są ok ale
chyba lepiej kupic zestaw do uszczelnienia dyfra bo w nim masz crush sleeve (a i tak musi być jnowy) oraz podkładki do regulacji luzu międzyzebnęgo:
http://www.rockauto.com/en/moreinfo.php ... 68&jsn=240" onclick="window.open(this.href);return false;
USA12034 na rockauto i do tego uszczelniacze półosi (powiny być taniej jak na cj) no i jeszcze uszczelka calego dyfra (pumpkin na cj) http://www.cjponyparts.com/axle-differe ... /RDS13270/" onclick="window.open(this.href);return false;


"NO IT'S NOT JUST A SIX, IT'S A PART OF THE LEGACY OF THE MUSTANG"
- ERTE
- Forumowicz
- Posty: 426
- Rejestracja: 2012-04-01, 12:36
- Model: Coupe 289 66
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: podkład:)
Re: [FB 66] Uszczelniacze do półosi i wałka ataku - pomocy!
To jest właśnie zestaw bez łożysk. Cj za to ma tylko z lozyskami albo wszystko osobno.
Yoozek, pewnie ze mozna o ile wcześniej sie wszystkiego nie porozkreca :d
Yoozek, pewnie ze mozna o ile wcześniej sie wszystkiego nie porozkreca :d
- yoozeq
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1357
- Rejestracja: 2013-01-02, 21:34
- Model: 68,69,69, ..?
- Kolor: ładny
- Kontakt:
Re: [FB 66] Uszczelniacze do półosi i wałka ataku - pomocy!
No dokładnie bo potem to już woda po kisielu....ERTE pisze:To jest właśnie zestaw bez łożysk. Cj za to ma tylko z lozyskami albo wszystko osobno.
Yoozek, pewnie ze mozna o ile wcześniej sie wszystkiego nie porozkreca :d
pozdrawiam, yoozeq
-------------
Mustang 1968 fastback JCode - projekt
Mustang 1969 coupe 200 c.i. I6
Mustang 1969 sportsroof 331 stroker
Mustang 1973 MACH 25%
Mustang 2017 GT S550 - dzienny
http://www.facebook.com/My.Mustang.69
-------------
Mustang 1968 fastback JCode - projekt
Mustang 1969 coupe 200 c.i. I6
Mustang 1969 sportsroof 331 stroker
Mustang 1973 MACH 25%
Mustang 2017 GT S550 - dzienny
http://www.facebook.com/My.Mustang.69
- emgie
- Forumowicz
- Posty: 392
- Rejestracja: 2012-02-14, 12:41
- Model: 1966 Fastback
- Silnik: inny V8
- Kolor: biały, niebieskie pasy
- Lokalizacja:: Warszawa
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
- Kontakt:
Re: [FB 66] Uszczelniacze do półosi i wałka ataku - pomocy!
Chłopaki - piękne dzięki za Wasze wskazówki. Zakupy ogarnięte. Przy okazji kupiłem zestaw naprawczy do hamulców - będzie nówka sztuka nie śmigana. No i zamontuję też ręczny, którego ewidentnie brakowało 
miłego!
M.

miłego!
M.
Michał
http://senomustangu.pl
http://senomustangu.pl