Mustang Tuning SCT Predator Flashpaq
Moderatorzy: caniggia, caniggia
Re: Mustang Tuning SCT Predator Flashpaq
hehe.
To co napisałeś o tym czipowaniu to jest znane nie od dziś. Programy oferowane na sprzedaż są do d..y. I nie tylko o samochody chodzi. Nikt o tym nie mówi i nie będzie głośno mówił. Generlanie nie mają w sobie nic, kopiowane jeden przez drugiego. Jeśli ktoś umie to robić profesjonalnie to na pewno nie będzie swojej wiedzy sprzedawał w necie (ogólnie). Zawsze pozostawi jakieś niedociągnięcie w każdym programie. By nie było tak łatwo. Odkryje to tylko ten kto się też na tym zna lub grzebie (czyli np Ty). I właśnie o to w tym chodzi. Luki które zostawiają w sprzedawanych programach właśnie powinny być wykrywane i poprawiane przez takich co znają się i je widzą. Efekt jest taki że poprawiąc błędy w programie tworzy się jednostkę naprawdę wykorzystującą potencjał silnika. Taki poprawiony program dopiero jest wart i dopiero wówczas wyciąga prawdziwą moc z silnika. Ale to jest możliwe tylko wtedy gdy dysponujesz wiedzą i doświadczeniem. A zwykłe programy "do montażu/wgrania" to są dla naiwnych. Ponadto ci co je tworzą to swoją wiedzę uwalniają jak do nich pojedziesz z samochodem dasz pożądną kasę i wówczas dostaniesz program bez błędów. Ale właśnie za pożądną kasę. Nikt swej wiedzy nigdy nie sprzeda za parę zzieleniałych dolców. Ale też poprawiając takie programy to też trzeba oprócz niwelowania błędów wiedzieć o ile skorygować dane wartości by nie przedobrzyć. Wiedzieć co jest z czym powiązane bardziej lub mniej, jak i też wymiana jakiegoś elementu na co wpływa i jak bardzo i co to daje a przy okazji o ile zmienia pozostałe wartości/wartość.... Także wiedza taka jest b. cenna a jeśli się ma doświadczenie to nie każdy jest chętny nią dzielić tak ochoczo...... za parę srebrników.
To co napisałeś o tym czipowaniu to jest znane nie od dziś. Programy oferowane na sprzedaż są do d..y. I nie tylko o samochody chodzi. Nikt o tym nie mówi i nie będzie głośno mówił. Generlanie nie mają w sobie nic, kopiowane jeden przez drugiego. Jeśli ktoś umie to robić profesjonalnie to na pewno nie będzie swojej wiedzy sprzedawał w necie (ogólnie). Zawsze pozostawi jakieś niedociągnięcie w każdym programie. By nie było tak łatwo. Odkryje to tylko ten kto się też na tym zna lub grzebie (czyli np Ty). I właśnie o to w tym chodzi. Luki które zostawiają w sprzedawanych programach właśnie powinny być wykrywane i poprawiane przez takich co znają się i je widzą. Efekt jest taki że poprawiąc błędy w programie tworzy się jednostkę naprawdę wykorzystującą potencjał silnika. Taki poprawiony program dopiero jest wart i dopiero wówczas wyciąga prawdziwą moc z silnika. Ale to jest możliwe tylko wtedy gdy dysponujesz wiedzą i doświadczeniem. A zwykłe programy "do montażu/wgrania" to są dla naiwnych. Ponadto ci co je tworzą to swoją wiedzę uwalniają jak do nich pojedziesz z samochodem dasz pożądną kasę i wówczas dostaniesz program bez błędów. Ale właśnie za pożądną kasę. Nikt swej wiedzy nigdy nie sprzeda za parę zzieleniałych dolców. Ale też poprawiając takie programy to też trzeba oprócz niwelowania błędów wiedzieć o ile skorygować dane wartości by nie przedobrzyć. Wiedzieć co jest z czym powiązane bardziej lub mniej, jak i też wymiana jakiegoś elementu na co wpływa i jak bardzo i co to daje a przy okazji o ile zmienia pozostałe wartości/wartość.... Także wiedza taka jest b. cenna a jeśli się ma doświadczenie to nie każdy jest chętny nią dzielić tak ochoczo...... za parę srebrników.
Re: Mustang Tuning SCT Predator Flashpaq
Czasami odnoszę wrażenie, że niektórzy zachowują się jak "armia moherowych beretów" - co nie od naszego kapłana to zło szatańskie. Nie ma sensu wdawać się w spory ideologiczne w sprawach chiptuningu.
Wykwintny krawiec(tuner) szyje na miarę i za to się ceni. Ja kupiłem w markecie rękawy trochę za długie ale po plerach nie wieje.
Wykwintny krawiec(tuner) szyje na miarę i za to się ceni. Ja kupiłem w markecie rękawy trochę za długie ale po plerach nie wieje.
-
- Forumowicz
- Posty: 117
- Rejestracja: 2009-08-25, 12:38
- Model: GT
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Mineral Grey
Re: Mustang Tuning SCT Predator Flashpaq
Wczoraj mój '02 GT przeszedł przez ręce cannigia uzbrojonego w sct. Tuning trwał ok 3,5h i wyglądało to tak że wgrywany był program, potem przejazd z sondą i zapisywanie parametrów, telefonowanie i wysyłanie pliku z zapisanymi parametrami do Dona ze stanów aby skorygować program, wgrywanie skorygowanego programu - i tak kilka razy aż do perfekcji. Wrażenia po tuningu:
-momentalna reakcja na wciśnięcie pedału gazu
-lepsze przyśpieszenie i wyraźny przyrost mocy (wczoraj Wrocław spowity był siwym dymem gdyż nie przyzwyczajony do "nowego" auta paliłem gumy na każdych światłach
- bardziej sportowa charakterystyka pracy skrzyni biegów - kompromis pomiędzy odczuciem kopnięcia w plecy a ospałą pracą skrzyni - biegi wrzuca z większym cisnieniem, częściej redukuje (redukcja już przy niedużym wciśnięciu gazu - wcześniej musiało być kopnięcie w pedał aby coś się zadziało, no i wyżej zmienia biegi nie musi być but w podłodze aby doszedł do 4000 - 5000rpm)
- równiejsza praca silnika - wcześniej myślałem że mi cylinder wypada z pracy teraz wszystko równo pracuje
- no i korekty paliwowe wkońcu przy 0%
Ogólnie wielkie dzięki dla Pawła za poświęcenie całego wieczora, polecam cannigia każdemu posiadaczowi konia i nie tylko - nie jest to robota na odpie... tylko ślęczenie nad całą masą aparatury, wysyłanie zapisów do us i dostosowywanie ustawień aby zrobić najlepsze co się da dla silnika. Jeszcze raz wielkie dzięki!
PS. przy okazji dowiedziałem się że sn95 GT w automacie na 2 biegu idzie do 130 km/h
PS2. po przewiezieniu koniem cannigia po ostatnich modyfikacjach przestała mi się podobać moja kobyła i nadszedł s197 GT dream
PS3. uwaga na dzikie custom choppery stojące w garażu po których odpaleniu zanika połowa słuchu
-momentalna reakcja na wciśnięcie pedału gazu
-lepsze przyśpieszenie i wyraźny przyrost mocy (wczoraj Wrocław spowity był siwym dymem gdyż nie przyzwyczajony do "nowego" auta paliłem gumy na każdych światłach

- bardziej sportowa charakterystyka pracy skrzyni biegów - kompromis pomiędzy odczuciem kopnięcia w plecy a ospałą pracą skrzyni - biegi wrzuca z większym cisnieniem, częściej redukuje (redukcja już przy niedużym wciśnięciu gazu - wcześniej musiało być kopnięcie w pedał aby coś się zadziało, no i wyżej zmienia biegi nie musi być but w podłodze aby doszedł do 4000 - 5000rpm)
- równiejsza praca silnika - wcześniej myślałem że mi cylinder wypada z pracy teraz wszystko równo pracuje
- no i korekty paliwowe wkońcu przy 0%
Ogólnie wielkie dzięki dla Pawła za poświęcenie całego wieczora, polecam cannigia każdemu posiadaczowi konia i nie tylko - nie jest to robota na odpie... tylko ślęczenie nad całą masą aparatury, wysyłanie zapisów do us i dostosowywanie ustawień aby zrobić najlepsze co się da dla silnika. Jeszcze raz wielkie dzięki!
PS. przy okazji dowiedziałem się że sn95 GT w automacie na 2 biegu idzie do 130 km/h

PS2. po przewiezieniu koniem cannigia po ostatnich modyfikacjach przestała mi się podobać moja kobyła i nadszedł s197 GT dream
PS3. uwaga na dzikie custom choppery stojące w garażu po których odpaleniu zanika połowa słuchu

-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
Re: Mustang Tuning SCT Predator Flashpaq
Doszedł pomiar JLT i gt500TB, 345 koni i 467 NM.
Uaktualniona lista: (poprzedni post kasuję)
Aktualne wyniki pomiarów na moim samochodzie, moc w koniach, norma DIN70020, inne parametry pominę, w nawiasie moc na drodze, tam gdzie było mierzone. Auto Mustang GT 305 koni.
1. Z innego GT fabrycznego pomiar na fabrycznych tłumikach to 272KM-275KM, może uda mi się kiedyś trafić stocka na Mahę, aby była 100% pewność na jednej hamowni. Jako wyznacznik różnic przyjmuję pomiary z dynometa, bo te są najbardziej zbliżone do fabryki we wszystkich autach testowanych przeze mnie, wyniki podobne jak z maha. V-tech można brać jako różnicę tylko.
Poniżej pomiary z wymienionymi wydechami
2. Program stock na paliwie 95 to 278KM v-tech, 309KM dynomet
3. Program na 95 na paliwie 95 to 289KM v-tech 320KM dynomet
4. Program stock na paliwie 98 to 286 maha skopany pomiar, bo do 5500rpm, spokojnie powinien pokazać ok 300
5. Program na 98 na paliwie 98 to 303 skopany pomiar, bo do 5500rpm, spokojnie powinien pokazać ok 325
Jak wyżej, tylko dochodzi przepustnica GT500+dolot JLT110
6. Program na 98 na paliwie 98 to 340 maha, 345 dynomet
Czyli przyrosty, te najbardziej popularne
1. Program na 95 na paliwie 95 to ok 10 koni
2. Program na 98 na paliwie 98 to ok 15-20 koni
3. Program na 98 na paliwie 98 +przepustnica GT500+JLT110 to ok 35 koni i 32 NM.
Wykresy w temacie mojego auta i w dziale hamownia.
Maha+vtech ostatnie tu:
viewtopic.php?f=27&t=618&p=94180#p94180" onclick="window.open(this.href);return false;
Dynomet ostatnie tu:
viewtopic.php?f=85&t=3615&p=94658#p94658" onclick="window.open(this.href);return false;
Uaktualniona lista: (poprzedni post kasuję)
Aktualne wyniki pomiarów na moim samochodzie, moc w koniach, norma DIN70020, inne parametry pominę, w nawiasie moc na drodze, tam gdzie było mierzone. Auto Mustang GT 305 koni.
1. Z innego GT fabrycznego pomiar na fabrycznych tłumikach to 272KM-275KM, może uda mi się kiedyś trafić stocka na Mahę, aby była 100% pewność na jednej hamowni. Jako wyznacznik różnic przyjmuję pomiary z dynometa, bo te są najbardziej zbliżone do fabryki we wszystkich autach testowanych przeze mnie, wyniki podobne jak z maha. V-tech można brać jako różnicę tylko.
Poniżej pomiary z wymienionymi wydechami
2. Program stock na paliwie 95 to 278KM v-tech, 309KM dynomet
3. Program na 95 na paliwie 95 to 289KM v-tech 320KM dynomet
4. Program stock na paliwie 98 to 286 maha skopany pomiar, bo do 5500rpm, spokojnie powinien pokazać ok 300
5. Program na 98 na paliwie 98 to 303 skopany pomiar, bo do 5500rpm, spokojnie powinien pokazać ok 325
Jak wyżej, tylko dochodzi przepustnica GT500+dolot JLT110
6. Program na 98 na paliwie 98 to 340 maha, 345 dynomet
Czyli przyrosty, te najbardziej popularne
1. Program na 95 na paliwie 95 to ok 10 koni
2. Program na 98 na paliwie 98 to ok 15-20 koni
3. Program na 98 na paliwie 98 +przepustnica GT500+JLT110 to ok 35 koni i 32 NM.
Wykresy w temacie mojego auta i w dziale hamownia.
Maha+vtech ostatnie tu:
viewtopic.php?f=27&t=618&p=94180#p94180" onclick="window.open(this.href);return false;
Dynomet ostatnie tu:
viewtopic.php?f=85&t=3615&p=94658#p94658" onclick="window.open(this.href);return false;
Ostatnio zmieniony 2012-05-24, 10:42 przez caniggia, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
Re: Mustang Tuning SCT Predator Flashpaq
jak widać, daje nawet bez programu, bo system ma jakieś możliwości adaptacji, nie za duże, ale jednak ma.bart.knop pisze:paliwo 98 az tak duzo zmienia?
oczywiscie z programem
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
Re: Mustang Tuning SCT Predator Flashpaq
Wystrojony Vortech 475 koni:
viewtopic.php?f=27&t=618&p=94261#p94261" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=27&t=618&p=94261#p94261" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 12
- Rejestracja: 2010-02-09, 22:28
- Model: Mustang 2006
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: black
Re: Mustang Tuning SCT Predator Flashpaq
Cześć,
Popieram wcześniejsze wpisy na temat profesjonalizmu Pawła, jakiś czas temu montował mi stożek i stroił konia + przeróbka tylnych świateł.
Jestem jak najbardziej zadowolony a co do samego auta to wyraźnie czuć różnicę przy wciskaniu gazu
I rogal na twarzy jeszcze większy
.
Pozdrawiam
Artur
Popieram wcześniejsze wpisy na temat profesjonalizmu Pawła, jakiś czas temu montował mi stożek i stroił konia + przeróbka tylnych świateł.
Jestem jak najbardziej zadowolony a co do samego auta to wyraźnie czuć różnicę przy wciskaniu gazu

I rogal na twarzy jeszcze większy

Pozdrawiam
Artur
- adaslaw
- Forumowicz
- Posty: 598
- Rejestracja: 2009-09-30, 15:06
- Model: Mustang conv. 2006
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: skromny czarny
Re: Mustang Tuning SCT Predator Flashpaq
Cześć
Ostatnio i ja byłem u Pawła.
Co miałem robione:
1. Założenie filtru stożkowego: JLT Performance Cold Air Intake (05-09 V6)
http://www.americanmuscle.com/jlt-2005-v6-cai.html" onclick="window.open(this.href);return false;
2. Wgranie nowego softu.
3. Weryfikacja parametrów (na uruchomionym silniku i podczas jazdy).
Jakie miałem cele, które chciałem osiągnąć:
1. Montaż zimnego dolotu.
2. Weryfikacja przez specjalistę, że silnik działa poprawnie, a jeśli nie - to co z tym zrobić.
3. Optymalizacja silnika pod kątem europejskiego paliwa (95) i właśnie co założonego filtra stożkowego.
4. Optymalizacja (dodania pazura) automatycznej skrzyni biegów.
Podczas rozmów z Pawłem podczas montażów, opowiedziałem o pewnych niepokojących mnie dziwnych prac silnika. Z tego co opisałem, Paweł uznał, że coś jest ze świecami. Uznał, że nie ma sensu robić strojenia, bez wyprostowania tematu świec. Zatem, mimo, że nie było to w planie, Paweł odkręcił i przeczyści moje wszystkie świece (co trochę czasu i siły kosztowało). Jak się okazało, świece mam do wymiany (już z USA idzie komplet nowych Motorcraft).
Wizyta u Pawła trwała około 3 godzin. Pomiary wykazały, że programu nie trzeba odsyłać do USA na poprawki.
Moje odczucia:
Wow!![Kwadratowy :]](./images/smilies/splash.gif)
Koń chodzi całkiem inaczej
Czuć, że jest żwawszy.
Skrzynia: wow
Koń na nowych ustawieniach zbiera się znacznie lepiej i żwawiej 
Jak Paweł opisywał i co świetnie czuć w jeździe, szczególnie, kiedy ma się pedał w podłodze, to biegi na wyższe zmieniane są znacznie bardzoej agresywnie. Czuć fajne kopnięcie
[kopnięć wcześniej żadnych nie odczuwałem] Też mając pedał w podłodze, przy zmianach na wyższy bieg czasami nawet piszczy zrywając na chwilę przyczepność
<borat> najzzz </borat> 
Trochę liczb i wykres
Przed strojeniem pojechałem na hamownie. Po strojeniu również.
Poniżej liczby i wykres z drugiej wizyty na hamowni (zestawienei obu pomiarów na jednym wykresie).
Wykres: http://img138.imageshack.us/img138/7886 ... ia2012.png" onclick="window.open(this.href);return false;
Misc
Paweł też mi podwyższył maksymalną prędkość z 180 do 200 km/h. Paweł przestrzegł mnie, że w tych V6 wał napędowy przy prędkościach ponad 190 - 200 wpada w drgania, co może go uszkodzić. I faktycznie, wracając z Opola, przy 190 - 200 pojawiają się te (bardzo) nieprzyjemne wibracje
Wniosek dla mnie z tego jest jasny - tą V6 więcej niż 200 nie zamierzam jeździć.
Dziękuję, caniggia, za pomoc
Za przeczyszczenie świec również ![Kwadratowy :]](./images/smilies/splash.gif)
I wybacz, że się spóźniłem do Ciebie
Po raz pierwszy w życiu tak pogubiłem drogę 
I haaaa!
Adaslaw
Ostatnio i ja byłem u Pawła.
Co miałem robione:
1. Założenie filtru stożkowego: JLT Performance Cold Air Intake (05-09 V6)
http://www.americanmuscle.com/jlt-2005-v6-cai.html" onclick="window.open(this.href);return false;
2. Wgranie nowego softu.
3. Weryfikacja parametrów (na uruchomionym silniku i podczas jazdy).
Jakie miałem cele, które chciałem osiągnąć:
1. Montaż zimnego dolotu.
2. Weryfikacja przez specjalistę, że silnik działa poprawnie, a jeśli nie - to co z tym zrobić.
3. Optymalizacja silnika pod kątem europejskiego paliwa (95) i właśnie co założonego filtra stożkowego.
4. Optymalizacja (dodania pazura) automatycznej skrzyni biegów.
Podczas rozmów z Pawłem podczas montażów, opowiedziałem o pewnych niepokojących mnie dziwnych prac silnika. Z tego co opisałem, Paweł uznał, że coś jest ze świecami. Uznał, że nie ma sensu robić strojenia, bez wyprostowania tematu świec. Zatem, mimo, że nie było to w planie, Paweł odkręcił i przeczyści moje wszystkie świece (co trochę czasu i siły kosztowało). Jak się okazało, świece mam do wymiany (już z USA idzie komplet nowych Motorcraft).
Wizyta u Pawła trwała około 3 godzin. Pomiary wykazały, że programu nie trzeba odsyłać do USA na poprawki.
Moje odczucia:
Wow!
![Kwadratowy :]](./images/smilies/splash.gif)
Koń chodzi całkiem inaczej

Skrzynia: wow
![Kwadratowy :]](./images/smilies/splash.gif)

Jak Paweł opisywał i co świetnie czuć w jeździe, szczególnie, kiedy ma się pedał w podłodze, to biegi na wyższe zmieniane są znacznie bardzoej agresywnie. Czuć fajne kopnięcie

![Kwadratowy :]](./images/smilies/splash.gif)

Trochę liczb i wykres
Przed strojeniem pojechałem na hamownie. Po strojeniu również.
Poniżej liczby i wykres z drugiej wizyty na hamowni (zestawienei obu pomiarów na jednym wykresie).
Kod: Zaznacz cały
moc [KM]
fabrycznie 210
przed caniggia 217
po caniggia 228
Moment obrotowy [Nm]
przed caniggia 325
po caniggia 348
Misc
Paweł też mi podwyższył maksymalną prędkość z 180 do 200 km/h. Paweł przestrzegł mnie, że w tych V6 wał napędowy przy prędkościach ponad 190 - 200 wpada w drgania, co może go uszkodzić. I faktycznie, wracając z Opola, przy 190 - 200 pojawiają się te (bardzo) nieprzyjemne wibracje

Dziękuję, caniggia, za pomoc

![Kwadratowy :]](./images/smilies/splash.gif)
I wybacz, że się spóźniłem do Ciebie


I haaaa!
Adaslaw
Ostatnio zmieniony 2012-06-22, 15:53 przez adaslaw, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
- Tom.Tom
- Forumowicz
- Posty: 1309
- Rejestracja: 2011-11-16, 20:58
- Model: X-CHARGED
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: bordo + czarny mat
- Lokalizacja:: Trójmiasto
- Stajnia: Stajnia Pomorze
Re: Mustang Tuning SCT Predator Flashpaq
V6 bez Pawła to muł - bez dwóch zdań. I to co mówi Adasław - każdy koń i człowiek jest traktowany indywidualnie. Paweł powinien się cieszyć, że mieszka tak daleko ode mnie, bo inaczej to bym go zamęczył na śmierć
Jak ktoś nie był jeszcze u niego na strojeniu to niech już się umawia, bo jak go tak będziemy chwalić, to zaraz ceny podniesie!
Ze mną dzisiaj chciał śmignąć ze świateł golfik 4 GTI ruszył pierwszy bo na początku się nie zorientowałem że o coś mu chodzi, ale doszedłem go i zaczął zostawać w tyle i nagle odpuścił
Nie wiem, czy to wyczyn, czy nie, ale GTI mają kilka koników pod maską a raczej nie są cięższe od Mustangów

Jak ktoś nie był jeszcze u niego na strojeniu to niech już się umawia, bo jak go tak będziemy chwalić, to zaraz ceny podniesie!

Ze mną dzisiaj chciał śmignąć ze świateł golfik 4 GTI ruszył pierwszy bo na początku się nie zorientowałem że o coś mu chodzi, ale doszedłem go i zaczął zostawać w tyle i nagle odpuścił

Nie wiem, czy to wyczyn, czy nie, ale GTI mają kilka koników pod maską a raczej nie są cięższe od Mustangów


:: PAN TOMASZ ZOSTAŁ BOHATEREM W SWOIM GARAŻU - SAM ZAMONTOWAŁ KOMPRESOR! :: viewtopic.php?f=13&t=5243&start=150#p137691
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
Re: Mustang Tuning SCT Predator Flashpaq
Jeżeli ktoś kupi moje wałki:
viewtopic.php?f=34&t=5999" onclick="window.open(this.href);return false;
jak w opisie, strojenie gratis.
viewtopic.php?f=34&t=5999" onclick="window.open(this.href);return false;
jak w opisie, strojenie gratis.
- Tom.Tom
- Forumowicz
- Posty: 1309
- Rejestracja: 2011-11-16, 20:58
- Model: X-CHARGED
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: bordo + czarny mat
- Lokalizacja:: Trójmiasto
- Stajnia: Stajnia Pomorze
Re: Mustang Tuning SCT Predator Flashpaq
A co jest potrzebne, żeby customowo wystroić mój przyszły compressorek?

:: PAN TOMASZ ZOSTAŁ BOHATEREM W SWOIM GARAŻU - SAM ZAMONTOWAŁ KOMPRESOR! :: viewtopic.php?f=13&t=5243&start=150#p137691
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
- Koral
- Forumowicz
- Posty: 2277
- Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
- Model: GT CS8 +500HP
- Silnik: V8 4.6
- Kontakt: