tu jest ruzowy cabel

Napięcie na cewce przy wyłączonym silniku 12v

Napięcie na cewce z uruchomieniem silnika jest 8.7 volts,przewód różowy działa

na światłach, napięcie spadło, jak silnik rozgrzeje, napięcie spadnie jeszcze bardziej. Stare przewody, może spaść poniżej 6V.elektroniczny zapłon przestanie działać.

ludzie mówią szukać zielony / czerwony przewód pod deską rozdzielczą, pochodzących z wyłącznika zapłonu. Na 65-66 mustangi, że jest łatwe. Na 68, przewód jest zbyt trudno dostać się. Patrzyłem na schemat przewody, przewód ten idzie do przodu regulatora napięcia obok grzejnika. Ten drut jest ponad 12V po uruchomieniu samochodu.

Zrobiłem własne przewód, który idzie z dystrybutora do przewodów zielona / czerwona na złącze

drut w plastikowych opiekuna, i ładnie poprowadzone, ledwo można ją zobaczyć. i nigdy elektronicznej widzi mniej niż 12 V i cewki nie widzi więcej niż 12V. Wszystko jest dobre
Przepraszam za zamieszczenie zdjęcia MAX, ale mam nadzieję, że może to pomóc innym, i można zobaczyć, jak robota została wykonana