[Pavulon_] - 65 Convertible 289

Nasze Auta / Our Rides

Moderatorzy: Pavulon_, Hans, Pavulon_, Hans

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
6t07t
Forumowicz
Posty: 1650
Rejestracja: 2009-02-19, 11:13
Model: 1966-2008
Kolor: Silver Blue, Black
Lokalizacja:: Gliwice
Stajnia: Stajnia Górny Śląsk

Post autor: 6t07t » 2010-05-08, 15:41

Heh, to ja moge byc głównym inspektorem hi hi ;)


1966 Silver-Blue Coupe od nowości w PL
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007

Awatar użytkownika
Pavulon_
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2168
Rejestracja: 2008-08-17, 22:22
Model: 1965 Convertible
Silnik: inny V8
Kolor: Prairie Bronze
Lokalizacja:: Poznań
Stajnia: Stajnia Wielkopolska

Post autor: Pavulon_ » 2010-05-08, 20:02

6t07t pisze:Heh, to ja moge byc głównym inspektorem hi hi ;)
przez Twoje sito to nic sie nie przedrze :D :D :D



Awatar użytkownika
Pavulon_
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2168
Rejestracja: 2008-08-17, 22:22
Model: 1965 Convertible
Silnik: inny V8
Kolor: Prairie Bronze
Lokalizacja:: Poznań
Stajnia: Stajnia Wielkopolska

Post autor: Pavulon_ » 2010-05-11, 20:41

drogą kupna udało mi się pozyskać jeszcze taki ładny oryginalny Rally Pac w jak na swoje lata niezłym stanie, rzadką opcję w Mustangach z pierwszej serii 64-65 (w 66 również był ale troche inny)
IMG_0070.JPG



Awatar użytkownika
Dezo
Forumowicz
Posty: 1616
Rejestracja: 2009-03-10, 14:14
Model: BULLITT
Silnik: V8 4.6
Kolor: HG
Kontakt:

Post autor: Dezo » 2010-05-12, 06:51

6t07t pisze:Heh, to ja moge byc głównym inspektorem hi hi ;)
Zrobione - mianuję Cię Głównym Inspektorem.

Pavulon, a gdzie taki pack wymacałeś? No, no chętnie zamieniłbym swoje zegarki na coś takiego...


Samotny Wilk

Awatar użytkownika
6t07t
Forumowicz
Posty: 1650
Rejestracja: 2009-02-19, 11:13
Model: 1966-2008
Kolor: Silver Blue, Black
Lokalizacja:: Gliwice
Stajnia: Stajnia Górny Śląsk

Post autor: 6t07t » 2010-05-12, 07:07

Na ebay-u można łatwo kupić ale tanie to one nie są :/


1966 Silver-Blue Coupe od nowości w PL
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007

Awatar użytkownika
Pavulon_
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2168
Rejestracja: 2008-08-17, 22:22
Model: 1965 Convertible
Silnik: inny V8
Kolor: Prairie Bronze
Lokalizacja:: Poznań
Stajnia: Stajnia Wielkopolska

Post autor: Pavulon_ » 2010-05-12, 09:22

Kupiłem na ebayu jak pisze Piotrek, ale jest sporo w oplakanym stanie i fakt tanie nie są.

Dezo, do 66 był trochę inny model rally paca. Którego zreszta robią repro np scott drake. Cena powala za taki nowy około 450$ :/



Awatar użytkownika
Dezo
Forumowicz
Posty: 1616
Rejestracja: 2009-03-10, 14:14
Model: BULLITT
Silnik: V8 4.6
Kolor: HG
Kontakt:

Post autor: Dezo » 2010-05-13, 07:02

Faktycznie, cenowo poszaleli. Poczekam na okazję...


Samotny Wilk

Awatar użytkownika
Pavulon_
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2168
Rejestracja: 2008-08-17, 22:22
Model: 1965 Convertible
Silnik: inny V8
Kolor: Prairie Bronze
Lokalizacja:: Poznań
Stajnia: Stajnia Wielkopolska

Post autor: Pavulon_ » 2010-09-27, 21:23

w końcu jakis update - naprawy blacharskie są na ukończeniu :)

podłoga bagażnika:
IMG_4882.JPG
IMG_4883.JPG
IMG_4884.JPG
podłoga - panele są trochę inne niż te oryginalnie montowane, wszystko ze względu na słabą jakość dostępnych blach zamienników, te są wyższej jakości, sztywności czy coś tam, nie znam sie :wstyd: może wypowie się właściciel warsztatu z krótkim opisem, również od niedawna bywalec na forum i posiadacz stanga.
IMG_4885.JPG
IMG_4898.JPG
IMG_4880.JPG
i widok całości:
IMG_4920.JPG
IMG_4911.JPG
zdjęcia autorstwa właściciela warsztatu



Awatar użytkownika
Pavulon_
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2168
Rejestracja: 2008-08-17, 22:22
Model: 1965 Convertible
Silnik: inny V8
Kolor: Prairie Bronze
Lokalizacja:: Poznań
Stajnia: Stajnia Wielkopolska

Post autor: Pavulon_ » 2010-09-28, 08:12

na MustangRace bedzie gotowy na mur beton!



konix
Młodszy Forumowicz
Posty: 15
Rejestracja: 2009-07-16, 18:31
Model: Mustang
Silnik: V6 3.8
Kolor: black

Post autor: konix » 2010-09-29, 23:20

o w morde , współczuje rodzinie :hyhy:



Awatar użytkownika
Pavulon_
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2168
Rejestracja: 2008-08-17, 22:22
Model: 1965 Convertible
Silnik: inny V8
Kolor: Prairie Bronze
Lokalizacja:: Poznań
Stajnia: Stajnia Wielkopolska

Post autor: Pavulon_ » 2010-10-10, 20:53

konix pisze:współczuje rodzinie :hyhy:
a niby czemu ? :P rodzina mi kibicuje :D

zrobiłem dziś parę fotek gratów które jakiś czas temu dotarły z przeznaczeniem do 65 Conv:

+ zestaw konwersji na hamulce tarczowe CSRP - taki jak montowali fabrycznie w 65 w wersjach GT (dokładnie taki jak ma pluzz :hyhy: )
+ kompletne nowe zawieszenie - wahacze, swożnie, sprężyny, amortyzatory, resory i wszystkie inne mniejsze elementy
+ kompletna nowa elektryka
IMG_0676.JPG
IMG_0675.JPG
IMG_0677.JPG
IMG_0681.JPG
IMG_0680.JPG
IMG_0679.JPG
IMG_0678.JPG
IMG_0682.JPG
na stanie już są też części:

+ felgi, opony
+ kołpaki
+ zderzaki, kły
+ światła cofania, kierunkowskazy, w zapasie lampy główne

oryginały które wracają na miejsce:

+ szyby
+ zegary na desce rozdzielczej
+ radio
+ grill + kuń :D
+ większość mniejszych elementów chromowanych które są w dobrym stanie (klamki zew. i wewnętrzne, lusterko wew. klakson itp.

do kupienia pozostanie:

- dach + mechanizm podnoszenia jeśli oryginalny nie będzie trybił
- czesci do remontu silnika i skrzyni
- emblematy
- podzespoły do bębnów na tył
- elementy wnętrza (dywan, kierownica, boczki na drzwi, chyba wymienie również obicia foteli żeby były zgodne z tabliczką :P )
- układ wydechowy
- plus wszystko to o czym teraz nie pamiętam :D

i weź to potem poskładaj :rotfl:



Awatar użytkownika
6t07t
Forumowicz
Posty: 1650
Rejestracja: 2009-02-19, 11:13
Model: 1966-2008
Kolor: Silver Blue, Black
Lokalizacja:: Gliwice
Stajnia: Stajnia Górny Śląsk

Post autor: 6t07t » 2010-10-11, 08:40

Ty, Pavulon, te tarcze to jakies takie mało koszerne jesli chodzi o zgodność z oryginałem :P
Wiadomo, że były opcja Disc Brakes ale nie takich!!
I to ty, członek komisji... :wstyd: Zdrada !! He, he ;)


1966 Silver-Blue Coupe od nowości w PL
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007

Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: AluStar » 2010-10-11, 09:19

Pavulon_, Jetsem pod ogromnym wrazeniem waszych prac - pelen podziw i szacunek dla was .. BRAWO .. Na takie fotki można patrzeć z podziwem . Efekty sa i beda Powalajace. :padam: :padam:



Awatar użytkownika
6t07t
Forumowicz
Posty: 1650
Rejestracja: 2009-02-19, 11:13
Model: 1966-2008
Kolor: Silver Blue, Black
Lokalizacja:: Gliwice
Stajnia: Stajnia Górny Śląsk

Post autor: 6t07t » 2010-10-11, 10:37

Zaciski owszem funkcjonalnie są takie jak wtedy ale technologicznie juz nie. O tarczach z nacieciami nie wspomnę ;) Wspomagania i dwu-obwodowego układu tez nie było aż do 1966.
Power-brakes były jako opcja tylko do bebnów. A pompa zawsze była 1 stopniowa.
Dopiero od 1967 weszły inne hamulce.
Taka zmiana co prawda nie jest zgodna z oryginałem ale na pewno poprawia walory jezdne auta. Przydatna szczególnie przy podnoszeniu mocy silnika ale przy zachowaniu oryginalnych parametrów nie do końca potrzebna...

Zobacz Pavulon jaką masz fajną liczbę postów ;)


1966 Silver-Blue Coupe od nowości w PL
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007

Awatar użytkownika
Pavulon_
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2168
Rejestracja: 2008-08-17, 22:22
Model: 1965 Convertible
Silnik: inny V8
Kolor: Prairie Bronze
Lokalizacja:: Poznań
Stajnia: Stajnia Wielkopolska

Post autor: Pavulon_ » 2010-10-11, 11:33

6t07t pisze:Ty, Pavulon, te tarcze to jakies takie mało koszerne jesli chodzi o zgodność z oryginałem :P
Wiadomo, że były opcja Disc Brakes ale nie takich!!
I to ty, członek komisji... :wstyd: Zdrada !! He, he ;)
sam wiesz że kupno disc brakes Fomoco graniczy z cudem a te są przynajmniej na oryginałach wzorowane, zresztą mój 'puryzm' ogranicza się do tego co na zewnątrz :P

mało kto ma pod maską wszystko tak jak w 65 ! Twoje 'valve covers' też nie są fabryczne ( no chyba że masz k- code :hyhy: ), nie mówiąc już o tym że mając T w VIN powinno być 6 a nie 8 cylindrów ;) ;) hyhy
AluStar pisze:Pavulon_, Jetsem pod ogromnym wrazeniem waszych prac - pelen podziw i szacunek dla was .. BRAWO .. Na takie fotki można patrzeć z podziwem . Efekty sa i beda Powalajace. :padam: :padam:
nie bądź taki skromniaczek :) ... ale klasyka mógłbyś sobie sprawić :D
6t07t pisze: Zobacz Pavulon jaką masz fajną liczbę postów ;)
taaaa !!! :ok:



ODPOWIEDZ

Wróć do „I Generacja (1964 1/2 - 1973)”