
[Pavulon_] - 65 Convertible 289
Moderatorzy: Pavulon_, Hans, Pavulon_, Hans
- Pavulon_
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 2168
- Rejestracja: 2008-08-17, 22:22
- Model: 1965 Convertible
- Silnik: inny V8
- Kolor: Prairie Bronze
- Lokalizacja:: Poznań
- Stajnia: Stajnia Wielkopolska
w końcu jakis update - naprawy blacharskie są na ukończeniu
podłoga bagażnika:
podłoga - panele są trochę inne niż te oryginalnie montowane, wszystko ze względu na słabą jakość dostępnych blach zamienników, te są wyższej jakości, sztywności czy coś tam, nie znam sie
może wypowie się właściciel warsztatu z krótkim opisem, również od niedawna bywalec na forum i posiadacz stanga.
i widok całości:
zdjęcia autorstwa właściciela warsztatu

podłoga bagażnika:
podłoga - panele są trochę inne niż te oryginalnie montowane, wszystko ze względu na słabą jakość dostępnych blach zamienników, te są wyższej jakości, sztywności czy coś tam, nie znam sie

i widok całości:
zdjęcia autorstwa właściciela warsztatu
- Pavulon_
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 2168
- Rejestracja: 2008-08-17, 22:22
- Model: 1965 Convertible
- Silnik: inny V8
- Kolor: Prairie Bronze
- Lokalizacja:: Poznań
- Stajnia: Stajnia Wielkopolska
a niby czemu ?konix pisze:współczuje rodzinie


zrobiłem dziś parę fotek gratów które jakiś czas temu dotarły z przeznaczeniem do 65 Conv:
+ zestaw konwersji na hamulce tarczowe CSRP - taki jak montowali fabrycznie w 65 w wersjach GT (dokładnie taki jak ma pluzz

+ kompletne nowe zawieszenie - wahacze, swożnie, sprężyny, amortyzatory, resory i wszystkie inne mniejsze elementy
+ kompletna nowa elektryka
na stanie już są też części:
+ felgi, opony
+ kołpaki
+ zderzaki, kły
+ światła cofania, kierunkowskazy, w zapasie lampy główne
oryginały które wracają na miejsce:
+ szyby
+ zegary na desce rozdzielczej
+ radio
+ grill + kuń

+ większość mniejszych elementów chromowanych które są w dobrym stanie (klamki zew. i wewnętrzne, lusterko wew. klakson itp.
do kupienia pozostanie:
- dach + mechanizm podnoszenia jeśli oryginalny nie będzie trybił
- czesci do remontu silnika i skrzyni
- emblematy
- podzespoły do bębnów na tył
- elementy wnętrza (dywan, kierownica, boczki na drzwi, chyba wymienie również obicia foteli żeby były zgodne z tabliczką

- układ wydechowy
- plus wszystko to o czym teraz nie pamiętam

i weź to potem poskładaj

- 6t07t
- Forumowicz
- Posty: 1650
- Rejestracja: 2009-02-19, 11:13
- Model: 1966-2008
- Kolor: Silver Blue, Black
- Lokalizacja:: Gliwice
- Stajnia: Stajnia Górny Śląsk
Ty, Pavulon, te tarcze to jakies takie mało koszerne jesli chodzi o zgodność z oryginałem
Wiadomo, że były opcja Disc Brakes ale nie takich!!
I to ty, członek komisji...
Zdrada !! He, he 

Wiadomo, że były opcja Disc Brakes ale nie takich!!
I to ty, członek komisji...


1966 Silver-Blue Coupe od nowości w PL
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007
- 6t07t
- Forumowicz
- Posty: 1650
- Rejestracja: 2009-02-19, 11:13
- Model: 1966-2008
- Kolor: Silver Blue, Black
- Lokalizacja:: Gliwice
- Stajnia: Stajnia Górny Śląsk
Zaciski owszem funkcjonalnie są takie jak wtedy ale technologicznie juz nie. O tarczach z nacieciami nie wspomnę
Wspomagania i dwu-obwodowego układu tez nie było aż do 1966.
Power-brakes były jako opcja tylko do bebnów. A pompa zawsze była 1 stopniowa.
Dopiero od 1967 weszły inne hamulce.
Taka zmiana co prawda nie jest zgodna z oryginałem ale na pewno poprawia walory jezdne auta. Przydatna szczególnie przy podnoszeniu mocy silnika ale przy zachowaniu oryginalnych parametrów nie do końca potrzebna...
Zobacz Pavulon jaką masz fajną liczbę postów

Power-brakes były jako opcja tylko do bebnów. A pompa zawsze była 1 stopniowa.
Dopiero od 1967 weszły inne hamulce.
Taka zmiana co prawda nie jest zgodna z oryginałem ale na pewno poprawia walory jezdne auta. Przydatna szczególnie przy podnoszeniu mocy silnika ale przy zachowaniu oryginalnych parametrów nie do końca potrzebna...
Zobacz Pavulon jaką masz fajną liczbę postów

1966 Silver-Blue Coupe od nowości w PL
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007
- Pavulon_
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 2168
- Rejestracja: 2008-08-17, 22:22
- Model: 1965 Convertible
- Silnik: inny V8
- Kolor: Prairie Bronze
- Lokalizacja:: Poznań
- Stajnia: Stajnia Wielkopolska
sam wiesz że kupno disc brakes Fomoco graniczy z cudem a te są przynajmniej na oryginałach wzorowane, zresztą mój 'puryzm' ogranicza się do tego co na zewnątrz6t07t pisze:Ty, Pavulon, te tarcze to jakies takie mało koszerne jesli chodzi o zgodność z oryginałem![]()
Wiadomo, że były opcja Disc Brakes ale nie takich!!
I to ty, członek komisji...Zdrada !! He, he

mało kto ma pod maską wszystko tak jak w 65 ! Twoje 'valve covers' też nie są fabryczne ( no chyba że masz k- code



nie bądź taki skromniaczekAluStar pisze:Pavulon_, Jetsem pod ogromnym wrazeniem waszych prac - pelen podziw i szacunek dla was .. BRAWO .. Na takie fotki można patrzeć z podziwem . Efekty sa i beda Powalajace.![]()


taaaa !!!6t07t pisze: Zobacz Pavulon jaką masz fajną liczbę postów
