Kapitalkę. Musiałem sprzedać motocykl żeby sfinansować remontpieron pisze:Hej stang67 czy robiles co s konkretnego z motorem czy tylko podstawowy servis? pytam bo widze na forum ze duzo osob robi remont generalny silnika i nie wiem czy robia bo jest taka koniecznosc czy poprostu robia bo beda jezdzic lata? w moim silnik idzie jak malina i nie wiem czy cos ruszac czy tylko podstawe uszczelki pompy itp??
[pieron] COUPE 1968 289 V8
Moderatorzy: Pavulon_, Hans, Pavulon_, Hans
- stang67
- Forumowicz
- Posty: 1460
- Rejestracja: 2009-07-31, 18:22
- Model: 1967 Mustang A-code
- Silnik: inny V8
- Kolor: Candy Apple Red
- Kontakt:
Re: COUPE 1968 289 V8
_______F___U___C___K_________T___H___E_________F___U___E___L_________E___C___O___N___O___M___Y_______

1.1967 Mustang 289-4v V8
2.1997 BMW e36 318ti ///M
3.1998 BMW e36 320i convertible ///M

1.1967 Mustang 289-4v V8
2.1997 BMW e36 318ti ///M
3.1998 BMW e36 320i convertible ///M
-
pieron
- Forumowicz
- Posty: 204
- Rejestracja: 2014-07-06, 20:01
- Model: 1968 coupe
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: niebieski
Re: COUPE 1968 289 V8
Ot i najwieksza wada piaskowania,szpachla z dodatkiem aluminium twarda jak cholera czyli darmowy trening triceps i barki
- Załączniki
-
- IMG_0119.JPG (35.17 KiB) Przejrzano 8508 razy
-
pieron
- Forumowicz
- Posty: 204
- Rejestracja: 2014-07-06, 20:01
- Model: 1968 coupe
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: niebieski
Re: COUPE 1968 289 V8
stang67 pisze:Tanioszka z tajwanu. Mam oryginały w garażu i czekają na lepsze czasy do chromowania, a tymczasowo kupiłem najtańsze. Krawędzie mają szorstkie i ząbkowane, ścierka się haczy i wyciąga nitkiPoza tym są tak jak piszę, na jakieś 4/4-
Nie wiem co to znaczy lepsze czasy bo za 4 ramki od okienek uchylnych zaspiewali mi 3600zl z tego co widze na rynku aut zabytkowych jest szal jak cholera i za chromowanie nie wiedza ile powiedziec tyle maja roboty takze jestesmy skazani na "made in taiwan" pytalem ile za zderzaki ramki i pierdoly ze srodka to wychodzi okolo 10000zl pzdr.T.
- stang67
- Forumowicz
- Posty: 1460
- Rejestracja: 2009-07-31, 18:22
- Model: 1967 Mustang A-code
- Silnik: inny V8
- Kolor: Candy Apple Red
- Kontakt:
Re: COUPE 1968 289 V8
Na lepsze czasy, czyli jak się dorobię, a nie jak staniejepieron pisze:stang67 pisze:Tanioszka z tajwanu. Mam oryginały w garażu i czekają na lepsze czasy do chromowania, a tymczasowo kupiłem najtańsze. Krawędzie mają szorstkie i ząbkowane, ścierka się haczy i wyciąga nitkiPoza tym są tak jak piszę, na jakieś 4/4-
Nie wiem co to znaczy lepsze czasy bo za 4 ramki od okienek uchylnych zaspiewali mi 3600zl z tego co widze na rynku aut zabytkowych jest szal jak cholera i za chromowanie nie wiedza ile powiedziec tyle maja roboty takze jestesmy skazani na "made in taiwan" pytalem ile za zderzaki ramki i pierdoly ze srodka to wychodzi okolo 10000zl pzdr.T.
_______F___U___C___K_________T___H___E_________F___U___E___L_________E___C___O___N___O___M___Y_______

1.1967 Mustang 289-4v V8
2.1997 BMW e36 318ti ///M
3.1998 BMW e36 320i convertible ///M

1.1967 Mustang 289-4v V8
2.1997 BMW e36 318ti ///M
3.1998 BMW e36 320i convertible ///M
- yoozeq
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1357
- Rejestracja: 2013-01-02, 21:34
- Model: 68,69,69, ..?
- Kolor: ładny
- Kontakt:
Re: COUPE 1968 289 V8
Ale ktoś prawidłowo zrobił bo powinno się ją stosować na dach , maskę błotniki... tam gdzie działa wysoka temp.pieron pisze:Ot i najwieksza wada piaskowania,szpachla z dodatkiem aluminium twarda jak cholera czyli darmowy trening triceps i barki
pozdrawiam, yoozeq
-------------
Mustang 1968 fastback JCode - projekt
Mustang 1969 coupe 200 c.i. I6
Mustang 1969 sportsroof 331 stroker
Mustang 1973 MACH 25%
Mustang 2017 GT S550 - dzienny
http://www.facebook.com/My.Mustang.69
-------------
Mustang 1968 fastback JCode - projekt
Mustang 1969 coupe 200 c.i. I6
Mustang 1969 sportsroof 331 stroker
Mustang 1973 MACH 25%
Mustang 2017 GT S550 - dzienny
http://www.facebook.com/My.Mustang.69
-
pieron
- Forumowicz
- Posty: 204
- Rejestracja: 2014-07-06, 20:01
- Model: 1968 coupe
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: niebieski
Re: COUPE 1968 289 V8
Dziekuje juz po treningu dach juz w podkladzie bez zakwasow miesni ,malo kto stosuje ta szpachle ze wzgledu na ciezsza obrobke ale warto.pzdr.T.yoozeq pisze:Ale ktoś prawidłowo zrobił bo powinno się ją stosować na dach , maskę błotniki... tam gdzie działa wysoka temp.pieron pisze:Ot i najwieksza wada piaskowania,szpachla z dodatkiem aluminium twarda jak cholera czyli darmowy trening triceps i barki
- yoozeq
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1357
- Rejestracja: 2013-01-02, 21:34
- Model: 68,69,69, ..?
- Kolor: ładny
- Kontakt:
Re: COUPE 1968 289 V8
No mój lakiernik ma też przerąbane bo tylko tym robi wg. mojego życzenia
A Ty jaesteś blacharzem i lakiernikiem w jednym?
pozdrawiam, yoozeq
-------------
Mustang 1968 fastback JCode - projekt
Mustang 1969 coupe 200 c.i. I6
Mustang 1969 sportsroof 331 stroker
Mustang 1973 MACH 25%
Mustang 2017 GT S550 - dzienny
http://www.facebook.com/My.Mustang.69
-------------
Mustang 1968 fastback JCode - projekt
Mustang 1969 coupe 200 c.i. I6
Mustang 1969 sportsroof 331 stroker
Mustang 1973 MACH 25%
Mustang 2017 GT S550 - dzienny
http://www.facebook.com/My.Mustang.69
-
pieron
- Forumowicz
- Posty: 204
- Rejestracja: 2014-07-06, 20:01
- Model: 1968 coupe
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: niebieski
Re: COUPE 1968 289 V8
Witam tylko lakiernik pzdr.T.yoozeq pisze:No mój lakiernik ma też przerąbane bo tylko tym robi wg. mojego życzeniaA Ty jaesteś blacharzem i lakiernikiem w jednym?
- stang67
- Forumowicz
- Posty: 1460
- Rejestracja: 2009-07-31, 18:22
- Model: 1967 Mustang A-code
- Silnik: inny V8
- Kolor: Candy Apple Red
- Kontakt:
Re: COUPE 1968 289 V8
Jeśli dobrze pamiętam to coś takiego z tego zestawu: http://www.summitracing.com/int/parts/f ... el/mustang" onclick="window.open(this.href);return false;pieron pisze:Witam Stang67 napisz prosze jakiego kompletu uszczelek uzyles do silnika?pzdr.T.stang67 pisze:Kapitalkę. Musiałem sprzedać motocykl żeby sfinansować remontNie był w złym stanie, chodził ładnie ale do czasu. Zatarł się sworzeń tłoka i zrobiło masakrę w środku. Mniej by mnie wyszło jakbym od razu zrobił przy remoncie auta, ale nie miałem kasy na wszystko na raz
Silnik był już ruszany wcześniej, na oko gdzieś po środku lat 90.
_______F___U___C___K_________T___H___E_________F___U___E___L_________E___C___O___N___O___M___Y_______

1.1967 Mustang 289-4v V8
2.1997 BMW e36 318ti ///M
3.1998 BMW e36 320i convertible ///M

1.1967 Mustang 289-4v V8
2.1997 BMW e36 318ti ///M
3.1998 BMW e36 320i convertible ///M
-
pieron
- Forumowicz
- Posty: 204
- Rejestracja: 2014-07-06, 20:01
- Model: 1968 coupe
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: niebieski
Re: COUPE 1968 289 V8
Rozbieram silnik do remontu i wychodzi ze ma blok 302 cu in (4.9 L) Windsor V8 (1968) 2-barrel 210 bhp (157 kW; 213 PS) @ 4,600 300 lb·ft (407 N·m) @ 2,600 Pzdr.T.
- stang67
- Forumowicz
- Posty: 1460
- Rejestracja: 2009-07-31, 18:22
- Model: 1967 Mustang A-code
- Silnik: inny V8
- Kolor: Candy Apple Red
- Kontakt:
Re: COUPE 1968 289 V8
A wg vinu jaki powinieneś mieć? Ten, czy 289??pieron pisze:Rozbieram silnik do remontu i wychodzi ze ma blok 302 cu in (4.9 L) Windsor V8 (1968) 2-barrel 210 bhp (157 kW; 213 PS) @ 4,600 300 lb·ft (407 N·m) @ 2,600 Pzdr.T.
_______F___U___C___K_________T___H___E_________F___U___E___L_________E___C___O___N___O___M___Y_______

1.1967 Mustang 289-4v V8
2.1997 BMW e36 318ti ///M
3.1998 BMW e36 320i convertible ///M

1.1967 Mustang 289-4v V8
2.1997 BMW e36 318ti ///M
3.1998 BMW e36 320i convertible ///M
- stang67
- Forumowicz
- Posty: 1460
- Rejestracja: 2009-07-31, 18:22
- Model: 1967 Mustang A-code
- Silnik: inny V8
- Kolor: Candy Apple Red
- Kontakt:
Re: COUPE 1968 289 V8
To była dość popularna podmianka z 289 na 302, kiedyś jak więcej aukcji przeglądałem (a nawet całe mnóstwo) to całkiem często zdarzało się nawet że ktoś pisał w ogłoszeniu że silnik zmieniony na 302...pieron pisze:Wychodzi ze 289 czyli ktos zamienil blok
Niby bardzo mała różnica w pojemności i mocy (nawet mam więcej w moim 289 A-code'zie bo 225hp i 414nm) nie wiem co takiego lepszego miał ten 302 że go tak chętnie wymieniali z 289 i jak to się opłacało...?
_______F___U___C___K_________T___H___E_________F___U___E___L_________E___C___O___N___O___M___Y_______

1.1967 Mustang 289-4v V8
2.1997 BMW e36 318ti ///M
3.1998 BMW e36 320i convertible ///M

1.1967 Mustang 289-4v V8
2.1997 BMW e36 318ti ///M
3.1998 BMW e36 320i convertible ///M
-
pieron
- Forumowicz
- Posty: 204
- Rejestracja: 2014-07-06, 20:01
- Model: 1968 coupe
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: niebieski
Re: COUPE 1968 289 V8
stang67 pisze:To była dość popularna podmianka z 289 na 302, kiedyś jak więcej aukcji przeglądałem (a nawet całe mnóstwo) to całkiem często zdarzało się nawet że ktoś pisał w ogłoszeniu że silnik zmieniony na 302...pieron pisze:Wychodzi ze 289 czyli ktos zamienil blok
Niby bardzo mała różnica w pojemności i mocy (nawet mam więcej w moim 289 A-code'zie bo 225hp i 414nm) nie wiem co takiego lepszego miał ten 302 że go tak chętnie wymieniali z 289 i jak to się opłacało...?
to i tak dobrze ze nie jest to blok z lat 70-tych bo byly tez tam 140konne,a co do amerykanskiego myslenia to co wieksze to lepsze tak to u nich jest pzdr.T.
-
pieron
- Forumowicz
- Posty: 204
- Rejestracja: 2014-07-06, 20:01
- Model: 1968 coupe
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: niebieski
Re: COUPE 1968 289 V8
z tego co czytam na forach amerykanskich to moze to byc oryginalny blok z tego samochodu poniewarz Cleveland w 68 robil tylko blok 302 z reszta z 289 i bylo w kodzie C