Chcę kupić Mustanga GT model z 2018r
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, SECHUBU, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, SECHUBU
Re: Chcę kupić Mustanga GT model z 2018r
Uuuuuuu. Widać nie był popularny, szkoda. Więc może Orange Fury, ale muszę zobaczyć na żywo.
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 73
- Rejestracja: 2017-04-16, 15:07
- Model: GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Lightning Blue
Re: Chcę kupić Mustanga GT model z 2018r
Widziałem pomarańczowego i jakoś mnie nie powalił. Taki strasznie mangowy. A ja mangi nie trawię.
Re: Chcę kupić Mustanga GT model z 2018r
Jakby wszystkim podobał się ten sam kolor, to ...... byłoby nudno




Re: Chcę kupić Mustanga GT model z 2018r
W Szczecinie/Dąbiu jest dostępny nowy model 2018, ale tylko do oglądania i to na placu. Dzięki uprzejmości pracownika jednak można go obejrzeć. W kolorze Orange Fury. Cóż, żółty jednak mi bardziej podchodzi.
Zabezpieczenie antykorozyjne jest niebo lepsze niż w modelu 2017 - przynajmniej tak się wydaje, bo całe podwozie jest wymalowane na czarno, włącznie z rurami wydechowymi. Wyświetlacz, też sprawia lepsze wrażenie niż tradycyjne zegary. Reszta to drobne zmiany wizualne i trzeba mieć dwa obok siebie, aby wypatrzyć różnice. Czy na plus czy na minus to rzecz gustu. Brakuje z rynku USA - sekwencyjnych kierunkowskazów i spojlera na bagażniku. Ma natomiast przednie reflektory ledowe.
Skorzystałem ponownie z jazdy modelem 2017 GT. Upewniłem się tylko w przekonaniu, że to jest to.
Zajęcie wygodnej pozycji jest łatwe. Fotel trzyma super. Zapięcie pasa to już mała gimnastyka. Rozruch na zimno, wcale nie tak głośno jak sądziłem. Zawieszenie twarde, ale sprężyste - może magna ride to jeszcze poprawi. Reszta też bardzo dobrze. Aby tył zarzucił trzeba tego chcieć. Wcisnąłem gaz do dechy przy jeździe na wprost przy 70 km/h i auto zredukowało i brutalnie po prostu przyspieszyło wciskając w fotel. Wyczuwa się opóźnienie przy redukcji automatem. Bez łopatek się nie obejdzie chcąc to zrobić szybko, ale nie próbowałem. Trochę wkurza kompletny brak hamowania silnikiem w trybie AUTO. Z każdej prędkości zbiera się chętnie i czuje się moc. Auto testowe miało założone ograniczenie na 140 km/h i wydaje mi się, że jednak szum opływającego powietrza jest mocno słyszalny w porównaniu do aut klasy premium. Krótkie jazdy i średnie spalanie 19,8 - czyli nie tak źle.
Ogólnie bardzo pozytywne wrażenia. Mam teraz Touarega i jest to kompletnie inny świat, ale fascynujący świat. Mocno bez sensu i brak wartości użytkowych, dlatego zalecane drugie auto w garażu.
Zabezpieczenie antykorozyjne jest niebo lepsze niż w modelu 2017 - przynajmniej tak się wydaje, bo całe podwozie jest wymalowane na czarno, włącznie z rurami wydechowymi. Wyświetlacz, też sprawia lepsze wrażenie niż tradycyjne zegary. Reszta to drobne zmiany wizualne i trzeba mieć dwa obok siebie, aby wypatrzyć różnice. Czy na plus czy na minus to rzecz gustu. Brakuje z rynku USA - sekwencyjnych kierunkowskazów i spojlera na bagażniku. Ma natomiast przednie reflektory ledowe.
Skorzystałem ponownie z jazdy modelem 2017 GT. Upewniłem się tylko w przekonaniu, że to jest to.
Zajęcie wygodnej pozycji jest łatwe. Fotel trzyma super. Zapięcie pasa to już mała gimnastyka. Rozruch na zimno, wcale nie tak głośno jak sądziłem. Zawieszenie twarde, ale sprężyste - może magna ride to jeszcze poprawi. Reszta też bardzo dobrze. Aby tył zarzucił trzeba tego chcieć. Wcisnąłem gaz do dechy przy jeździe na wprost przy 70 km/h i auto zredukowało i brutalnie po prostu przyspieszyło wciskając w fotel. Wyczuwa się opóźnienie przy redukcji automatem. Bez łopatek się nie obejdzie chcąc to zrobić szybko, ale nie próbowałem. Trochę wkurza kompletny brak hamowania silnikiem w trybie AUTO. Z każdej prędkości zbiera się chętnie i czuje się moc. Auto testowe miało założone ograniczenie na 140 km/h i wydaje mi się, że jednak szum opływającego powietrza jest mocno słyszalny w porównaniu do aut klasy premium. Krótkie jazdy i średnie spalanie 19,8 - czyli nie tak źle.
Ogólnie bardzo pozytywne wrażenia. Mam teraz Touarega i jest to kompletnie inny świat, ale fascynujący świat. Mocno bez sensu i brak wartości użytkowych, dlatego zalecane drugie auto w garażu.
- szokram
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 30
- Rejestracja: 2018-02-21, 13:48
- Model: 2018 GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Kona Blue
Re: Chcę kupić Mustanga GT model z 2018r
Konik jest od czwartku u mnie. Trochę na temat pierwszych wrażeń http://www.forum.mustangklub.pl/forum/v ... 79#p213579