

Moderatorzy: Hans, Pavulon_, Pavulon_, Hans
to biere:)veeefour pisze:No wlasnie pokazalem kilku osobom ten dolot i nie bardzo wiedzieli na co patrzec - dla laika wszystko seria i o to chodzilo![]()
Za malo jeszcze testuje zeby cos definitywnie powiedziec a tez tak naprawde testowanie sie rozpocznie jak zloze kolektor GT350 z programem.
Pierwsze spojrzenie na temp. dolotu i jest zdecydowanie zimniej - po jezdzie autostrada zatrzymalem sie w garazu otworzylem maske -
wszystko mocno cieple a caly Injen zimny wiec "chlodzenie" dziala - wczesniej cala org. guma az parzyla. Injen ma dosc spora rure
ok 100mm w srodku a samo polaczenie do org. 80mm przepustnicy jest laczone redukcja 4" na 3,5".
Taki maly hint dla potomnych - na 87mm przepustnice malo ktory dolot wejdzie. Org silikon od Injen tez nie wejdzie.
Trzeba sobie kupic kawalek 102mm/4 cale silikonowego weza - na przepustnice wchodzi luzno a na dolot ciasno.
Co do halasu - wywalilem sound tube i jakby w srodku ciszej. Na zewnatrz jakby glosniej i bardziej ryczy - jednak sa to male
roznice ktore uznaje za zbyt subtelen zeby sie nimi przejmowac i tobie tez radze sie tym nie przejmowac bo dolot dziala
i znakomicie udaje oryginal.
Po zdjęciu kolektora raczej nic się nie zmieni, klucz trzeba założyć oczkiem z grzechotką na nakrętkę po omacku. Gwint na śrubie jest strasznie długi więc sporo kręcenia - ktoś koniecznie chciał utrudnić odkręcenie tego wynalazku. Po wywaleniu rury pod maską zdecydowanie ładniej się zrobiveeefour pisze:Wlasnie widzialem - tam nie ma nawet jak reki wsadzic. Zajme sie tym jak bede mial kolektor zwalony to mam nadzieje, ze bedzie lepszy dostep