Sprawdz zbieznosc - niejednokrotnie z fabryki wyjezdzaly "krzywe". A jak mnie pamiec nie myli masz tez dystanse i sprezyny zalozone?deeboy pisze:To nie puchy cichsze tylko uszy głuchnąlukas220 pisze:Deeboy, ile km przejechałeś na konfiguracji MF Competition Axleback? Mój został zainstalowany przy przebiegu 60 km-teraz mam około 1500 i ciągłe wrażenie, że puchy są coraz cichszeCiekawe czy głośność pójdzie w drugą stronę, bo już sobie nie wyobrażam łagodniejszego dźwięku niż ten
![]()
No i ten widok z tyłu... rewelacja względem serii
tak poważnie to po prostu przyzwyczajasz się do niego a gada cały czas tak samo.
Ja zrobiłem na nim jakieś 4 tys. Mam za to inny problem, po przebiegu 5200 z tyłu mam już zjechane oponydramat - nie dotrwam na nich do zimy
Zmiana wydechu w Mustangu GT
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, SECHUBU, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, SECHUBU
- veeefour
- Forumowicz
- Posty: 1578
- Rejestracja: 2016-02-25, 18:48
- Model: 2015 GT Fastback US
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Race red AT
- Kontakt:
Re: Zmiana wydechu w Mustangu GT
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 71
- Rejestracja: 2015-12-02, 13:55
- Model: S550
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Shadow Black
Re: Zmiana wydechu w Mustangu GT
Orientuje się ktoś co to za wydechy są tutaj założone? Nie ukrywam, że mega podoba mi się ten config i chyba pójde w coś takiego, bo pierwotnie miałem iść w temat wydechów i osłony GT350.
Dolny zderzak/dyfuzor jest od Rousha a wydechy wyglądają jak Corsy?

Dolny zderzak/dyfuzor jest od Rousha a wydechy wyglądają jak Corsy?

- B0kiem
- Forumowicz
- Posty: 406
- Rejestracja: 2015-07-12, 14:49
- Model: S550 GT
- Silnik: V8 5.0
- Lokalizacja:: Białystok
- Kontakt:
Re: Zmiana wydechu w Mustangu GT
w mojej ocenie po kilku msc. jest głośniejszy, na zewnątrz przede wszystkimlukas220 pisze:Deeboy, ile km przejechałeś na konfiguracji MF Competition Axleback? Mój został zainstalowany przy przebiegu 60 km-teraz mam około 1500 i ciągłe wrażenie, że puchy są coraz cichszeCiekawe czy głośność pójdzie w drugą stronę, bo już sobie nie wyobrażam łagodniejszego dźwięku niż ten
![]()
No i ten widok z tyłu... rewelacja względem serii

- deeboy
- Forumowicz
- Posty: 411
- Rejestracja: 2015-05-12, 19:07
- Model: GT S550 MT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Race Red
Re: Zmiana wydechu w Mustangu GT
Tak są twarde jak plastik, przez co nie mają przyczepności i się zdzierają. Przy ostrym starcie w lusterku widzę za sobą dwie krechylukas220 pisze:![]()
Seryjne Pirelli P Zero uchodzą za twarde-wytrzymałe gumy


- B0kiem
- Forumowicz
- Posty: 406
- Rejestracja: 2015-07-12, 14:49
- Model: S550 GT
- Silnik: V8 5.0
- Lokalizacja:: Białystok
- Kontakt:
Re: Zmiana wydechu w Mustangu GT
http://www.americanmuscle.com/corsa-spo ... 516gt.html" onclick="window.open(this.href);return false; a wgłębiałeś się w temat dopasowania? bo kiedyś wyczytałam, że np. z shelby pasuje tylko do s550 z pakietem premium
- veeefour
- Forumowicz
- Posty: 1578
- Rejestracja: 2016-02-25, 18:48
- Model: 2015 GT Fastback US
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Race red AT
- Kontakt:
Re: Zmiana wydechu w Mustangu GT
A skad brales dane do tej geometri? Bo sa inne dla auta obnizonego i tez dystanse wprowadzaja delikatny blad w pomiar.deeboy pisze:Geometrie mam OK, miałem też sprawdzaną po założeniu sprężyn. Zbyt ciężka noga + manual no i wszystkie ronda w okolicy nieźle nagumowałemlukas220 pisze:![]()
Seryjne Pirelli P Zero uchodzą za twarde-wytrzymałe gumy
Na wiosnę szersze felgi na tył i będzie lepiej.
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 71
- Rejestracja: 2015-12-02, 13:55
- Model: S550
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Shadow Black
Re: Zmiana wydechu w Mustangu GT
Właśnie też gdzieś na Amerykańskim forum przeczytałem, że najpierw montują "Premium Bumper" i wtedy dopiero te dolne dyfuzory (lower valance) Rousha/GT350, ale nie za bardzo wiem co się kryje pod pojęciem "premium bumper"B0kiem pisze:http://www.americanmuscle.com/corsa-spo ... 516gt.html" onclick="window.open(this.href);return false; a wgłębiałeś się w temat dopasowania? bo kiedyś wyczytałam, że np. z shelby pasuje tylko do s550 z pakietem premium

- veeefour
- Forumowicz
- Posty: 1578
- Rejestracja: 2016-02-25, 18:48
- Model: 2015 GT Fastback US
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Race red AT
- Kontakt:
Re: Zmiana wydechu w Mustangu GT
Podstawowy zderzak(base) jest caly malowany i nie mial tego czarnego plastiku - dokladki. Przez to nie zalozysz innej dokladki jak nie bylo jej wczesniej.
Nie jestem do konca pewny ale chyba w eurowozach zderzak base nie byl w ogole oferowany. EU zderzaki sa w ogole z innego tworzywa: org jest zrobiony
z czarnego nylonu a europejski z bialego(chyba PUR).
Nie jestem do konca pewny ale chyba w eurowozach zderzak base nie byl w ogole oferowany. EU zderzaki sa w ogole z innego tworzywa: org jest zrobiony
z czarnego nylonu a europejski z bialego(chyba PUR).
- nomad
- Forumowicz
- Posty: 635
- Rejestracja: 2011-07-09, 18:34
- Model: Bullitt & 939
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Highland Green
Re: Zmiana wydechu w Mustangu GT
We wszystkich wersjach europejskich są standardowo"premium bumpers".
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 71
- Rejestracja: 2015-12-02, 13:55
- Model: S550
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Shadow Black
Re: Zmiana wydechu w Mustangu GT
Doskonale! A powiedzcie mi GT350 ma seryjnie poszerzane tylne nadkola? Bo mam wrażenie, że w GT350 ta dolna nakładka dużo lepiej się prezentuje niż jak w GT i nie wiem czy to kwestia, że GT350 jest "masywniejszy" po bokach czy to te lacie 320 na tyle robią takie wrażenie
- KGT
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 97
- Rejestracja: 2015-03-16, 11:21
- Model: s550 GT 2015
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: MAGNETIC
Re: Zmiana wydechu w Mustangu GT
Mam u siebie i wszystko super pasujeB0kiem pisze:bo kiedyś wyczytałam, że np. z shelby pasuje tylko do s550 z pakietem premium

- deeboy
- Forumowicz
- Posty: 411
- Rejestracja: 2015-05-12, 19:07
- Model: GT S550 MT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Race Red
Re: Zmiana wydechu w Mustangu GT
Kurde, miałem potestować xpipe + stockowe tłumiki ale jakaś tajemna siła powstrzymuje mnie przed demontażem Magna Competition CB. Trochę już się do niego przyzwyczaiłem i w sumie nie wyobrażam sobie go zdemontować, jeżdżę z otwartym oknem żeby się nasłuchać, jest pięknie a teraz doszedł jeszcze Airaid CAI
OGIEŃ

-
- Forumowicz
- Posty: 379
- Rejestracja: 2015-10-27, 00:22
- Model: Był GT Premium 2015
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Race Red
- Lokalizacja:: Kraków
Re: Zmiana wydechu w Mustangu GT
No proszę, jednak można się oswoić z początkowym dyskomfortem... To testuj i napawaj się brzmieniem.
- lucasl0811
- Posty: 5
- Rejestracja: 2016-09-12, 11:31
- Model: GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: tripple Yellow
Re: Zmiana wydechu w Mustangu GT
Chylę czoła przed wszystkimi którzy skutecznie zmodowali uklad wydechowy. Czy ktoś po przeróbce wydechu w 5.0 V8 jest na tyle zadowolony z efektu że zgodziły się zaprezentować mi efekty w Warszawie? Chodzi zarówno o zmienione tlumiki końcowe, jak i całe układy, a najchętniej aktywny układ z zaworem sterującym.
- skurwi
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 13
- Rejestracja: 2016-07-11, 16:28
- Model: 2017 GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Czarny
Re: Zmiana wydechu w Mustangu GT
Siema, pierwsze co chcialbym zrobic w GT to zamienic wydech na Magnaflow Competition cat-back. Widze ze sa rozne opinie,m.in. ze glosno i meczace buczenie na niskich obrotach. Powiedzcie mi, da rade sluchac komfortowo muzyki przy tym wydechu (np na autostradzie), nie bedzie jej zagluszal itp (glownie klubowa i jak najwiecej basu)?
Tez bym chetnie w Wawie go posluchal

Tez bym chetnie w Wawie go posluchal
