cargo

Wszystko związane z wyścigami, driftem itd. (sprzęt, taktyka, imprezy...)

Moderatorzy: alski, alski

Awatar użytkownika
Koral
Forumowicz
Posty: 2277
Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
Model: GT CS8 +500HP
Silnik: V8 4.6
Kontakt:

Post autor: Koral » 2010-04-26, 21:03

AluStar pisze: Tak ze nic sie nie zmienilo od zlotu w poznaniu - bo prostu teraz widac jak mierzy profesjonalny sprzet wyniki ..
nie chce znow gdybac ale wydaje mi sie ze ten jeden start na 12,15 wyszedl Ci sporo lepiej od reszty łącznie z tymi w Poznaniu-widac ze masz potencjał i zaczynasz uczyc sie wykorzystywac moc :) bo przeniesc taka moc na tylne kola to tragedia ..
ale nie chce gdybac ,Ty masz Gtecha i powiedz mi jak czasy z Gtecha pokrywaly sie z czasami na bemowie? bo jesli jest dokladny to na Poznaniu miales chyba ET12,4 wg Gtecha? takze postep jest i wg mnie jakbys tak wystartowal w Poznaniu to bys mial tam najlepszy czas :) bo 0,3sek to wlasnei kilka dlugosci auta-sorki juz nie wracam do tematu Poznania ,bez urazy prosze ;)
michal@ pisze:No to mamy oficjalnie najszybszego mustanga w PL :]
no i to z mustanklub.pl czyli jakby nasz wspolny sukces :P :D a jaki najlepszy czas uzyskal PMN ? moim marzeniem jest miec najszybszego GT, ale nie jest to priorytetem i nie mam zamiaru w tym roku robic juz zadnych upgradow-co bym nie zrobil to z shelby alustara nie mam szans, on ma potencjal i mozliwosci i nei zdziwie sie jak w tym roku przekroczy 800KM i zejdzie ponizej 11s :)
ogolnie jakbym chcial mustanga typowo na wyscigi to chyba kupilbym GT z lat 99-2003, wybebeszylbym go,zrobil jakies 500KM i mysle ze bylaby to juz rakieta :) Michal, Ty chyba miales podobne plany ? :)



Awatar użytkownika
Koral
Forumowicz
Posty: 2277
Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
Model: GT CS8 +500HP
Silnik: V8 4.6
Kontakt:

Post autor: Koral » 2010-04-26, 21:30

AluStar pisze: a tu fotki z bemowa :
http://picasaweb.google.pl/wiktorioss/SSSBemowo2010#

http://picasaweb.google.pl/wiktorioss/S ... 7059048114 -chyba im pękł 13pasek :P :D

http://picasaweb.google.pl/wiktorioss/S ... 0381284306 -Alustar, Ty zboczuchu :P wiekszosc ogladala Twoj zadek to i Ty na jakis musiales popatrzec ? :P :D



Maru
Młodszy Forumowicz
Posty: 37
Rejestracja: 2009-06-07, 04:02
Model: Audi TT 1.8T 180KM -> v8 ?
Kolor: blue
Kontakt:

Post autor: Maru » 2010-04-27, 01:22

22 3052 Michał Bogucki AUDI TT 16.253 15.393
[1] RT 0.860, 60ft 2.481, ET 15.393 @ 149.98 KPH [2] RT 0.905, 60ft 2.515, ET 15.490 @ 148.45 KPH
[3] RT 1.045, 60ft 2.502, ET 15.471 @ 150.22 KPH [4] RT 0.772, 60ft 2.559, ET 15.881 @ 149.36 KPH
[5] RT 0.765, 60ft 2.493, ET 15.900 @ 136.34 KPH [6] RT 1.061, 60ft 2.621, ET 15.702 @ 149.98 KPH

5 3038 Rafal Wrochna FORD SHELBY GT500 13.343 12.153
[1] RT 1.190, 60ft 2.045, ET 12.153 @ 195.80 KPH [2] RT 1.060, 60ft 2.227, ET 12.407 @ 196.70 KPH
[3] RT 1.126, 60ft 2.209, ET 12.403 @ 196.07 KPH [4] RT 1.197, 60ft 2.108, ET 12.350 @ 195.49 KPH
[5] RT 1.237, 60ft 2.157, ET 12.526 @ 195.65 KPH

wlasnie sobie polepszylem humor - mam lepsze RT niz Ty :D 4 na 6 startow ponizej 1 ;) a ja myslalem, ze 0,7 RT to slabo ;)


http://www.iClinic.pl

Maru
Młodszy Forumowicz
Posty: 37
Rejestracja: 2009-06-07, 04:02
Model: Audi TT 1.8T 180KM -> v8 ?
Kolor: blue
Kontakt:

Post autor: Maru » 2010-04-27, 02:47

tak naprawde to jak sie przyjrzec - to ty nie wygrales tylko i wylacznie przez RT.. wyobraz sobie ze mialbys raptem o 0,150 mneijsze RT...


http://www.iClinic.pl

Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: AluStar » 2010-04-27, 09:24

Odnosnei G-Tech-a - czasy sa bardzo zblizone . Wada jak masz uslizg boczny to zaraz wylacza pomiar i pokazuje ze jest zle . Ale tak to mozna sie na nim opierac .

Wczoraj probowalem caly wieczor filmik przekonwertowac i komp mi padal - wiec niedlugo filmiki moje i nietylko ( Maru ) cierpliwosci .

Finał klasy RWD Street - czarna mamba Lotus (11,0 ET) vs Aniolek Vette:



Finał klasy RWD Turbo - Toyota MR2 (2.0 N/A) vs Porsche:




Awatar użytkownika
Olaf
Forumowicz
Posty: 436
Rejestracja: 2008-07-09, 21:57
Model: GT 2005
Silnik: V8 4.6
Kolor: królewski błękit : )
Lokalizacja:: Warszawa
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Post autor: Olaf » 2010-04-30, 14:58

newsy z Cargo (masę Misiaków niestety było):

pojawił się Camaro SS Henessy 650KM - świetna stylizacja (reflektory za 'żaluzjami'), no i dzwięk silnika to jakby młotem kowalskim ktoś walił.

Jest jeszcze na próbnych balchach, ma go jakiś anglojęzyczny gość ale da się dogadać (jakoś mówi po angielsku ; )) Był na Bemowie, ale chyba jako widz.

Trochę mnie zirytował mówiąc, że ściga Mustangi GT 500 i Challengera (no moc trochę inna wg. mnie, więc niezbyt jest się czym chwalić), wiąc oczywiście zaproponowałem sprint z moim 300KM (ja tam się nie poddaję : ) ale nie chciał, twierdząc, że najpierw 'jakieś części' muszą mu przysłać i zamontować... Czuje facet respekt! :rotfl:

Generalnie super, dopiero teraz skojarzyłem, że muszę go złapać żeby za tydzień się ścignął z AluStarem !!!! Jej, ale będzie jazda !!!

A ja to skromnie:
- Jaguara XF 4,2l. 298 KM ścignąłem na 3 długości na starcie, potem stale to samo,
- mnie ścignął Jeep SRT8 450KM o 2 dł. na 300m (start świetny ma na 4 koła),



Awatar użytkownika
frog
Młodszy Forumowicz
Posty: 17
Rejestracja: 2009-10-07, 15:06
Model: 2007
Silnik: V6 3.8
Kolor: Silver
Kontakt:

Post autor: frog » 2010-05-02, 01:34

ech... Ty tylko prosta i prosta... ;p

Drift, Street Time attack to jest zabawa... 1/4 jest dla...

;)


... im szybciej jadę Tym widzę wyraźniej!

Awatar użytkownika
Koral
Forumowicz
Posty: 2277
Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
Model: GT CS8 +500HP
Silnik: V8 4.6
Kontakt:

Post autor: Koral » 2010-05-02, 12:06

Olaf pisze:newsy z Cargo (
pojawił się Camaro SS Henessy 650KM - świetna stylizacja (reflektory za 'żaluzjami'), no i dzwięk silnika to jakby młotem kowalskim ktoś walił.

A ja to skromnie:
- Jaguara XF 4,2l. 298 KM ścignąłem na 3 długości na starcie, potem stale to samo,
- mnie ścignął Jeep SRT8 450KM o 2 dł. na 300m (start świetny ma na 4 koła),
masz jakies filmiki ? :)


Koral tel.+48 792-33-55-65
http://www.facebook.com/US.AutoimportKS
Obrazek

Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: AluStar » 2010-05-02, 14:06

koral pisze:
Olaf pisze:newsy z Cargo (
pojawił się Camaro SS Henessy 650KM - świetna stylizacja (reflektory za 'żaluzjami'), no i dzwięk silnika to jakby młotem kowalskim ktoś walił.

A ja to skromnie:
- Jaguara XF 4,2l. 298 KM ścignąłem na 3 długości na starcie, potem stale to samo,
- mnie ścignął Jeep SRT8 450KM o 2 dł. na 300m (start świetny ma na 4 koła),
masz jakies filmiki ? :)
Zrobilem mu filmik - wykasuje go niedlugo ..



A tu Start Maru - Trafił mu sie jeden z najlepszych zawodników w swojej klasie, co slychac.




Awatar użytkownika
Koral
Forumowicz
Posty: 2277
Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
Model: GT CS8 +500HP
Silnik: V8 4.6
Kontakt:

Post autor: Koral » 2010-05-02, 15:21

no a jaki czas wykrecilo to camaro na bemowie? w kamieniu slaskim tez bylo nowe camaro,tez czarne ale nie wiem ile kucy mialo pod maska i jaki czas wykrecilo,bo ja po 2probnych przejazdach i jednym na full musialem odpuscic bo pasek mi sie slizgał bardziej niz na Poznaniu (tam tylko przy full obciazeniu i redukcjach a teraz nawet na pol gazu)no i po 3przejezdzie zrezygnowalem z dalszych prob i wrocilem do domu.. a szkoda bo mozna bylo probowac do woli nawet 20razy, cos czuje ze do men's day tez mi nie przyjdzie ten napinacz steeda a juz mnie wkurza ciagle uwazanie na ten pasek i jazda na pol gazu :(


Koral tel.+48 792-33-55-65
http://www.facebook.com/US.AutoimportKS
Obrazek

Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: AluStar » 2010-05-02, 16:29

koral pisze:no a jaki czas wykrecilo to camaro na bemowie? w kamieniu slaskim tez bylo nowe camaro,tez czarne ale nie wiem ile kucy mialo pod maska i jaki czas wykrecilo,bo ja po 2probnych przejazdach i jednym na full musialem odpuscic bo pasek mi sie slizgał bardziej niz na Poznaniu (tam tylko przy full obciazeniu i redukcjach a teraz nawet na pol gazu)no i po 3przejezdzie zrezygnowalem z dalszych prob i wrocilem do domu.. a szkoda bo mozna bylo probowac do woli nawet 20razy, cos czuje ze do men's day tez mi nie przyjdzie ten napinacz steeda a juz mnie wkurza ciagle uwazanie na ten pasek i jazda na pol gazu :(
Z wiesz nie widzialem zeby startowal .
bardzo rozsadnie jezdziles. I oto chodzi jak bedziesz mial w pelni sprawne autko to dasz max-a .. Bo jak padnie to na Mens Day nie pojedziesz..
A Niedlugo Bede w Kamieniu Slaskim. bedzie Oficjalne zawody 1/4 mili . Sledz temat i sie zapisz..



Awatar użytkownika
Olaf
Forumowicz
Posty: 436
Rejestracja: 2008-07-09, 21:57
Model: GT 2005
Silnik: V8 4.6
Kolor: królewski błękit : )
Lokalizacja:: Warszawa
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Post autor: Olaf » 2010-05-03, 19:55

Frogu,

no niby tak, ale w automacie drift to nie ma precyzji a street attack to rzadko kiedy uda się znależć dobrego fightera, ale staram się : )

(PS sorki, ze ostatnio z przebieżki nie wróciłem ale jak zobaczyłem jak Misiak mnie zobaczył przy 180km i nawrócił to poczułem nagłą chęć powrotu do domu... ; ))

a propos, w niedzielę nie było tego lamusa Camaro (a filmu nie mam, był za to jeden motorem co strzelał ogniem z tłumika tak z 40 cm - no czad! ) i ...

- ścignąłem o 2 długości Jaguara XK8 V8 4.0l 294KM co miłe bo to piękny wozik : ) a potem..

- z Nissanem 350Z V6 3,5l. 287KM raz poszliśmy równo (przy zmianach biegów jedynie różnice o 0,5 maski x3) co mnie mocno zdziwiło, a drugim razem to już podszedłem profesjonalnie i przy super starcie o 1 długość szybciej cały czas poszedłem...

...i stąd moje głębokie przemyślenia : )) że jak start jest średni (a złym to już nie mówię, bo to padaka) to potem już niewiele można poprawić.... (vide na Bemowie czas reakcji)

Ja zmieniłem oponki z P Zero Nero 235/55/17 na Goodyeary Eagle F1 235/45/17 i jest dużo lepiej... podczas deszczu to z 50%, a i na suchym lepszy start...



Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: AluStar » 2010-05-03, 21:02

Jak by ktos chcial to zdjecia z Bemowa ..
http://picasaweb.google.com/EaglePiotr/ ... owo14Mili#



Awatar użytkownika
frog
Młodszy Forumowicz
Posty: 17
Rejestracja: 2009-10-07, 15:06
Model: 2007
Silnik: V6 3.8
Kolor: Silver
Kontakt:

Post autor: frog » 2010-05-04, 05:18

AluStar pisze:Jak by ktos chcial to zdjecia z Bemowa ..
http://picasaweb.google.com/EaglePiotr/ ... owo14Mili#
no w końcu się załapałem na jakiejś fotce... dzieki :)

fotek mam mało ale czas chyba najlepszy z Was wszystkich miałem :D

ET 10.409

;p


... im szybciej jadę Tym widzę wyraźniej!

Awatar użytkownika
Koral
Forumowicz
Posty: 2277
Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
Model: GT CS8 +500HP
Silnik: V8 4.6
Kontakt:

Post autor: Koral » 2010-05-05, 09:02

wszyscy sie chwala to i ja sie pochwale tutaj,w koncu temat o wyscigach ;)
ponizej moj wynik ze staru na 1/4mili w kamieniu slaskim po jednym przejezdzie w trybie manualnym z lekkim rozgrzaniem slikow :)
Załączniki
59wyniki_ogolne.jpg


Koral tel.+48 792-33-55-65
http://www.facebook.com/US.AutoimportKS
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tor”