[Przemek64] MACH1 2004

Nasze Auta / Our Rides

Moderatorzy: Pavulon_, Hans, Pavulon_, Hans

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
veeefour
Forumowicz
Posty: 1578
Rejestracja: 2016-02-25, 18:48
Model: 2015 GT Fastback US
Silnik: V8 5.0
Kolor: Race red AT
Kontakt:

Re: [Przemek64] MACH 1 2004

Post autor: veeefour » 2017-07-10, 13:18

Przemek64 pisze:Byłem pewien, że jak zwykle powiecie coś innego :D :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:
czy skrzynia będzie zdjęta czy nie to nie moja sprawa, tylko osoby, która ma to zrobić ;)
Ja jestem za zdjęciem skrzyni nie tylko dla tego, że będzie pewniej, ale i można wymienić łożysko oporowe, bo mnie do szału doprowadza. :dobani:
Masz racje - sciagaj :P



Awatar użytkownika
Rezor
Forumowicz
Posty: 1628
Rejestracja: 2015-03-19, 13:33
Model: SN95 GT
Silnik: V8 5.0
Kolor: Niebieski

Re: [Przemek64] MACH 1 2004

Post autor: Rezor » 2017-07-10, 13:50

To ja się wyłamię! Ja bym wyciął dziurę w podłodze i robił od góry :D Potem klapa na zawiasach i będzie na przyszłość :D


Mój mustang jest jak pies:
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać

Awatar użytkownika
jaco
Forumowicz
Posty: 342
Rejestracja: 2011-02-27, 12:12
Model: Cobra 01
Silnik: V8 4.6
Kolor: Czarny

Re: [Przemek64] MACH 1 2004

Post autor: jaco » 2017-07-10, 15:02

Rezor pisze:To ja się wyłamię! Ja bym wyciął dziurę w podłodze i robił od góry :D Potem klapa na zawiasach i będzie na przyszłość :D
Słusznie! Zawsze można węgla dosypać ;)


Remember, There Is Life Beyond Grip

Awatar użytkownika
Magic
Forumowicz
Posty: 863
Rejestracja: 2008-07-20, 20:17
Model: RTR 2012
Silnik: V6 3.7
Kolor: BLACK
Lokalizacja:: Oleśnica
Stajnia: Stajnia Dolny Śląsk
Kontakt:

Re: [Przemek64] MACH 1 2004

Post autor: Magic » 2017-07-10, 18:08

Rezor pisze:To ja się wyłamię! Ja bym wyciął dziurę w podłodze i robił od góry :D Potem klapa na zawiasach i będzie na przyszłość :D
ta właz w podłodze na pewno się przyda :P kiedy Przemek będzie musiał uciekać przed żoną jak zobaczy wyczyszczone konto :P


Obrazek

Awatar użytkownika
Przemek64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1715
Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
Silnik: inny V8
Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
Kontakt:

Re: [Przemek64] MACH 1 2004

Post autor: Przemek64 » 2017-07-11, 13:30

Tak aktualizując prace przy Machu ostatnio jak planowałem zostały wymienione tuleje na stabilizatorze, piasty, tarcze EBC i klocki na Hawk HPS.
Teraz Hamuje i nie bije przy hamowaniu :ok:

Jeśli chodzi o wibracje wału/skrzyni to wszystko leci i ma być do końca miesiąca :ok:
Jeszcze przed tym jak to przyjdzie co dziennie przez trzy dni będziemy zmieniać pozycje mocowania wału o 90 stopni.
Jeden z kolegów mi to zaproponował. Jakoś tego nie widzę by to miało znaczenie ale warto wykorzystać wszystkie pomysły :D
Załączniki
IMG_3614.JPG
IMG_3618.JPG
Stare tarcze
IMG_3617.JPG
IMG_3616.JPG


Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;

caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: [Przemek64] MACH 1 2004

Post autor: caniggia » 2017-07-11, 13:42

Ma znaczenie często, dlatego ja zawsze przed demontażem zaznaczam jak było.



Awatar użytkownika
stang232
Forumowicz
Posty: 2133
Rejestracja: 2008-12-12, 15:16
Model: stang'95
Silnik: V8 5.0
Kolor: czarny
Lokalizacja:: Bełchatów
Stajnia: Stajnia Łódzka

Re: [Przemek64] MACH 1 2004

Post autor: stang232 » 2017-07-11, 15:01

zaciski byś pomalował na czerwono, to najlepiej poprawia hamowanie :)


Obrazek

Awatar użytkownika
Rezor
Forumowicz
Posty: 1628
Rejestracja: 2015-03-19, 13:33
Model: SN95 GT
Silnik: V8 5.0
Kolor: Niebieski

Re: [Przemek64] MACH 1 2004

Post autor: Rezor » 2017-07-11, 15:17

czerwone to + do mocy...
żółte na hamowanie, niebieskie na niższe spalanie, a zielone na emisję :P


Mój mustang jest jak pies:
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać

Awatar użytkownika
Przemek64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1715
Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
Silnik: inny V8
Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
Kontakt:

Re: [Przemek64] MACH 1 2004

Post autor: Przemek64 » 2017-07-12, 09:58

Zastanawiam się jeszcze nad jedną przyczyną zanim rozbierzemy skrzynie czy tego nie wymienić bo zęby wyglądają tak jak na zdjęciu a jeśli tak to jak wybrać coś co na 100% pasuje.
Załączniki
IMG_3596.jpg
IMG_3595.jpg
IMG_3591.jpg


Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
veeefour
Forumowicz
Posty: 1578
Rejestracja: 2016-02-25, 18:48
Model: 2015 GT Fastback US
Silnik: V8 5.0
Kolor: Race red AT
Kontakt:

Re: [Przemek64] MACH 1 2004

Post autor: veeefour » 2017-07-12, 10:37

Obawiam sie,ze do klasycznego "yoke" wszystko kupuje sie tylko razem z walem. W PL pewnie nie do ogarniecia.

Generalnie taka wada Tremec'a - nie wiem czy w nowych nadal uzywaja yoke zamiat flansz ale pewnie tak skoro w S197 nadal byly.



caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: [Przemek64] MACH 1 2004

Post autor: caniggia » 2017-07-12, 10:54

veeefour pisze:Obawiam sie,ze do klasycznego "yoke" wszystko kupuje sie tylko razem z walem. W PL pewnie nie do ogarniecia.

Generalnie taka wada Tremec'a - nie wiem czy w nowych nadal uzywaja yoke zamiat flansz ale pewnie tak skoro w S197 nadal byly.

W s197 jest flansza...



Awatar użytkownika
veeefour
Forumowicz
Posty: 1578
Rejestracja: 2016-02-25, 18:48
Model: 2015 GT Fastback US
Silnik: V8 5.0
Kolor: Race red AT
Kontakt:

Re: [Przemek64] MACH 1 2004

Post autor: veeefour » 2017-07-12, 11:16

caniggia pisze:
veeefour pisze:Obawiam sie,ze do klasycznego "yoke" wszystko kupuje sie tylko razem z walem. W PL pewnie nie do ogarniecia.

Generalnie taka wada Tremec'a - nie wiem czy w nowych nadal uzywaja yoke zamiat flansz ale pewnie tak skoro w S197 nadal byly.

W s197 jest flansza...
Jetses pewnien - dopiero co ogladalem film od Alexa z VMP i mial Tremeca bez flanszy? Chcesz lina?



Awatar użytkownika
Rezor
Forumowicz
Posty: 1628
Rejestracja: 2015-03-19, 13:33
Model: SN95 GT
Silnik: V8 5.0
Kolor: Niebieski

Re: [Przemek64] MACH 1 2004

Post autor: Rezor » 2017-07-12, 11:17

veeefour pisze:Obawiam sie,ze do klasycznego "yoke" wszystko kupuje sie tylko razem z walem. W PL pewnie nie do ogarniecia.
ee tam, są części do wałów sprzedawane osobno:
https://lmr.com/item/M4635A/Ford-Racing ... s-M-4635-A" onclick="window.open(this.href);return false;
https://lmr.com/item/M236041X/Ford-Raci ... 50-T56-Tko" onclick="window.open(this.href);return false;


Mój mustang jest jak pies:
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać

Awatar użytkownika
veeefour
Forumowicz
Posty: 1578
Rejestracja: 2016-02-25, 18:48
Model: 2015 GT Fastback US
Silnik: V8 5.0
Kolor: Race red AT
Kontakt:

Re: [Przemek64] MACH 1 2004

Post autor: veeefour » 2017-07-12, 11:32

Rezor pisze:
veeefour pisze:Obawiam sie,ze do klasycznego "yoke" wszystko kupuje sie tylko razem z walem. W PL pewnie nie do ogarniecia.
ee tam, są części do wałów sprzedawane osobno:
https://lmr.com/item/M4635A/Ford-Racing ... s-M-4635-A" onclick="window.open(this.href);return false;
https://lmr.com/item/M236041X/Ford-Raci ... 50-T56-Tko" onclick="window.open(this.href);return false;
No plus dla ciebie Artur - o tym nie wiedzialem. Szkoda, ze LMR nie wysyla zagramanice - maja chyba najlepsza oferte.



caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: [Przemek64] MACH 1 2004

Post autor: caniggia » 2017-07-12, 11:35

veeefour pisze:
caniggia pisze:
veeefour pisze:Obawiam sie,ze do klasycznego "yoke" wszystko kupuje sie tylko razem z walem. W PL pewnie nie do ogarniecia.

Generalnie taka wada Tremec'a - nie wiem czy w nowych nadal uzywaja yoke zamiat flansz ale pewnie tak skoro w S197 nadal byly.

W s197 jest flansza...
Jetses pewnien - dopiero co ogladalem film od Alexa z VMP i mial Tremeca bez flanszy? Chcesz lina?
Nie wiem co ma Alex, ale tremec w s197 ma flanszę, pierwsza z brzegu skrzynia do sprzedania.

http://www.ebay.com/itm/2005-2010-Ford- ... 8F&vxp=mtr" onclick="window.open(this.href);return false;



ODPOWIEDZ

Wróć do „IV Generacja (1994-2004)”