LPG w V8 i V6

LPG, V8 diesel, wodór, wątroba wieloryba ....

Moderatorzy: stang232, celibad, stang232, celibad

ODPOWIEDZ
caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Post autor: caniggia » 2010-04-20, 23:17

wybrales wtyczke pod staga300? zlacze nr 9

jak dostaniesz, to sciagnij program z ac, zrob screeny z konfiguracji podczas pracy na wolnych obrotach, potem zrob filmik z ustawien podczas jazdy np bb flashback expresem.
mozesz rowniez nagrac oscyloskop z programu podczas jazdy, wtedy mozna bedzie cos poradzic zdalnie:)

zrob zdjecia wogole calej instalacji, polaczen, reduktora itp.



paytoplay
Forumowicz
Posty: 404
Rejestracja: 2009-05-04, 00:08
Silnik: V6 3.7
Kolor: Sterling Grey
Kontakt:

Post autor: paytoplay » 2010-04-20, 23:28

ok - dostane, podłącze i obaczaje o co chodzi - i będziemy kombinować :)
wysłałem im ze chce pod staga 300 - dziś zdobyłem tez pcmscan to w końcu zobaczę jaki mam czas 0-60 mph :)


Bart

paytoplay
Forumowicz
Posty: 404
Rejestracja: 2009-05-04, 00:08
Silnik: V6 3.7
Kolor: Sterling Grey
Kontakt:

Post autor: paytoplay » 2010-04-22, 15:24

ok, kable jeszcze nie doszły, ale cyknąłem kilka fotek tego co mam aktualnie wszczepione:

http://picasaweb.google.pl/bardt.dreistein/Gaz#

pozdr!

B.


Bart

caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Post autor: caniggia » 2010-04-22, 21:47

wtryskiwacze valtek, faktycznie syf, reduktor kme silver, za słaby, miałem taki na początku.

tak więc wymiana na reduktor gold i wtryskiwacze hana 2000 zielone, wlasnie dzisiaj byly testowane na maszynie, sa git. hana po 98 zl/szt i gold cos kolo 350, ew filtry trzeba wymienić na polyestrowe matrix albo czaja fl02 (ja mam matrix 2 szt.)



paytoplay
Forumowicz
Posty: 404
Rejestracja: 2009-05-04, 00:08
Silnik: V6 3.7
Kolor: Sterling Grey
Kontakt:

Post autor: paytoplay » 2010-04-22, 22:03

ok, czyli kupuje kme golda, wtryskiwacze plus filtry - coś jeszcze powinienem dokupić zanim odstawie samochód do gazownika - nieźle to brzmi :)?

miedz mam tez wymienic na 8mm podobno - ale zakładam, że ci goście maja takie druty już chyba u siebie na miejscu...

czyli rozumiem, że jak te rzeczy wynienie i ktoś mi to zamontuje poprawnie a potem się to wyreguluje to powinien śmigac bez problemu?

pozdr i dzieki wielkie!


Bart

caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Post autor: caniggia » 2010-04-22, 22:16

u mnie jest miedz 6mm i wystarcza bez problemu.

musisz mieć jeszcze to:
http://www.allegro.pl/item1000033892_em ... f_vat.html

tu masz filtry (2szt potrzebne):
http://www.allegro.pl/item978150360_mat ... filtr.html

tu masz golda np:
http://www.allegro.pl/item1003490846_re ... 60_km.html

i tu tel do sprzedawcy hana (najmocniejsze), weź z przejściówkami na valtek i listwami 2sztx3 hana.:
517160050, firma pitec, piotr wiśniewski



paytoplay
Forumowicz
Posty: 404
Rejestracja: 2009-05-04, 00:08
Silnik: V6 3.7
Kolor: Sterling Grey
Kontakt:

Post autor: paytoplay » 2010-04-22, 22:28

super - dzięki wielkie!


Bart

paytoplay
Forumowicz
Posty: 404
Rejestracja: 2009-05-04, 00:08
Silnik: V6 3.7
Kolor: Sterling Grey
Kontakt:

Post autor: paytoplay » 2010-04-23, 18:21

dobra wszystko kupione - reduktor bede mial w przyszlym tygodniu, a wtryskiwacze będą ok za półtora tygodnia - wiec na razie czekam...


Bart

Awatar użytkownika
pudel
Forumowicz
Posty: 1406
Rejestracja: 2008-11-07, 21:08
Model: 2002 V6,2007 V8
Silnik: V8 4.6
Kolor: Szary metalik & Torch red
Kontakt:

Post autor: pudel » 2010-04-25, 15:47

mam zmierzoną różnicę w mocy







Obrazek


Widać różnice pomiędzy Gazem (dwa gorsze wyniki) a benzyna (dwa lepsze) na ok 5 do 10% na korzyść benzyny.


GDYBY BÓG POPIERAŁ PRZEDNI NAPĘD - CHODZILIBYŚMY NA RĘKACH.....

caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Post autor: caniggia » 2010-04-25, 15:56

do d.. zestrojona instalacja.
na 3 pomiarze gazowym (fioletowy) widać potencjał aby tej różnicy nie było, tylko ten spadek powyżej 2800. na wcześniejszym pomiarze go nie było, ale za to słabo było od początku.

na drugim przejeździe lpg już był rozjazd adaptacji w ecu co spowodowało wzbogacenie lpg i 3 pomiar pokazuje co można z instalacji wyciągnąć po dobrej regulacji. Widać też że jeżeli lpg jest bogatsze z tendencją do większej mocy niż masz na codzień, nie wyrabia powyżej 2800rpm, prawdopodobnie reduktor nie wyrabia i wtryski się zapętlają.
Ostatnio zmieniony 2010-04-25, 16:00 przez caniggia, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
pudel
Forumowicz
Posty: 1406
Rejestracja: 2008-11-07, 21:08
Model: 2002 V6,2007 V8
Silnik: V8 4.6
Kolor: Szary metalik & Torch red
Kontakt:

Post autor: pudel » 2010-04-25, 16:00

a potrafisz powiedzieć dlaczego jest tylko 130PK?


GDYBY BÓG POPIERAŁ PRZEDNI NAPĘD - CHODZILIBYŚMY NA RĘKACH.....

caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Post autor: caniggia » 2010-04-25, 16:01

tego nie bardzo rozumiem co to za jednostka



Awatar użytkownika
pudel
Forumowicz
Posty: 1406
Rejestracja: 2008-11-07, 21:08
Model: 2002 V6,2007 V8
Silnik: V8 4.6
Kolor: Szary metalik & Torch red
Kontakt:

Post autor: pudel » 2010-04-25, 16:03

odpowiednik KM w polsce PK - PaardeKracht


GDYBY BÓG POPIERAŁ PRZEDNI NAPĘD - CHODZILIBYŚMY NA RĘKACH.....

caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Post autor: caniggia » 2010-04-25, 16:05

bardziej mi wychodzi na odpowiednik KW - wtedy 130PK (kw) daloby 176km a te mustangi chyba tak maja



Awatar użytkownika
pudel
Forumowicz
Posty: 1406
Rejestracja: 2008-11-07, 21:08
Model: 2002 V6,2007 V8
Silnik: V8 4.6
Kolor: Szary metalik & Torch red
Kontakt:

Post autor: pudel » 2010-04-25, 16:06

a no chyba że coś źle zrozumiałem ;P


GDYBY BÓG POPIERAŁ PRZEDNI NAPĘD - CHODZILIBYŚMY NA RĘKACH.....

ODPOWIEDZ

Wróć do „Alternatywne źródła energii”