Pomoc oraz informacja Ford Mustang Shelby GT 500 Super Snake
- escalar
- Forumowicz
- Posty: 361
- Rejestracja: 2008-08-31, 23:49
- Model: GT Premium Bullitt
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: czarny metalik
- Kontakt:
tu masz kilka SS:
1. ARIZONA - 4000 MIL
2. WASHINGTON - 150 MIL
3. CALIFORNIA - 1100 MIL
4. TEXAS - 4166 MIL
w milach podalem przebiegi:)
1. ARIZONA - 4000 MIL
2. WASHINGTON - 150 MIL
3. CALIFORNIA - 1100 MIL
4. TEXAS - 4166 MIL
w milach podalem przebiegi:)
- Hans
- Forumowicz
- Posty: 1028
- Rejestracja: 2008-12-30, 11:18
- Model: 500
- Kolor: Black
- Lokalizacja:: Warszawa
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
A takie moje pytanie: dlaczego akurat GT500SS? Patrząc na naszą cudowną mapę autostrad widoczną w artykule na WP, durne ograniczenia oraz zajefajne drogi w których wcale a wcale nie ma dziur, a "autostrady" i "drogi ekspresowe" są gładkie jak tafla lodu... gdzie będziesz jeździł takim super (nie tylko moim zdaniem) Mustangiem? Chyba, że kupujesz go do kolekcji i będziesz nim jeździł tylko przy "specjalnych okazjach". I nie przez zazdrość z powodu, że ja mogłem pozwolić sobie na kupno 2005 V6, ale z wymienionych wyżej przyczyn zapytam - myślisz, że naprawdę jest sens kupować takie autko?
A może chodzi o to co masz napisane: "...Warsaw by Night..."
Do ścigania się po mieście. 



.::
my other ride is your mom
::.


- Pawellos
- Forumowicz
- Posty: 299
- Rejestracja: 2008-09-23, 03:09
- Model: 2009 Mustang GT
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Candy Apple Red
Przeciez SS to są przeróbki gt500, tylko tyle że można kupić kit i zrobić samemu, albo oddać do Shelby do zrobienia, nie?;)AluStar pisze:O to sie zgadza - kit dokupil i w to mu wierze a nie od razu SS ..
SS to limitowana wersja za bardzo duza kase - tym bardziej ze znamy goscia co mu auto sprzedawal - z forum oczywiscie .
Tylko dlaczego chce go sprzedac ??
Ale nie piszmy wiecej na ten temat .. Sprawa jasna dla nas .
Wiem jakie są drogie w Polsce i jakie ,,przepisy"
Nie jestem człowiekiem który katuje auta na codzień do jazdy mam dwa inne samochody a SS będzie stał w garażu i będę nim wyjerzdżał tylko na pewne Warszawskie spoty żeby pojeździć szybciej a tak to będę go używał naprawde okazjonalnie i tylko w dobrą pogodę w deszcz nie
Dla mnie osobiście SS ma wymiar kolekcjonerski i jakoś nie psuje mi do osiedlowego palenia gumy tak jak to nie raz widze jak ładne rzadkie auta są używane w ten sposób ja tak nie mam jestem poważnym człowiekiem i po kupnie SS jak minie pare lat chce mieć świadomość że mam nie zajeżdżoną i dopieszczoną wersje SS
Nie jestem człowiekiem który katuje auta na codzień do jazdy mam dwa inne samochody a SS będzie stał w garażu i będę nim wyjerzdżał tylko na pewne Warszawskie spoty żeby pojeździć szybciej a tak to będę go używał naprawde okazjonalnie i tylko w dobrą pogodę w deszcz nie

Dla mnie osobiście SS ma wymiar kolekcjonerski i jakoś nie psuje mi do osiedlowego palenia gumy tak jak to nie raz widze jak ładne rzadkie auta są używane w ten sposób ja tak nie mam jestem poważnym człowiekiem i po kupnie SS jak minie pare lat chce mieć świadomość że mam nie zajeżdżoną i dopieszczoną wersje SS
- PMN
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 58
- Rejestracja: 2008-10-03, 23:59
- Model: Shelby GT500
- Silnik: V8 5.4
- Kolor: performance white/blue
Pawellos, nie.Pawellos pisze: Przeciez SS to są przeróbki gt500, tylko tyle że można kupić kit i zrobić samemu, albo oddać do Shelby do zrobienia, nie?;)
Super Snake'a nie można sobie zrobić samemu. Płacisz i czekasz na telefon. Jak zadzwonisz, zostawiasz im swoje GT500 i znów czekasz. Kiedy auto jest gotowe do odbioru dostajesz je+stare części. To jedyna droga.
605KM ma 2.3l TVS
725KM ma 2.8 KB i utrata gwarancji.
Jest również sporo dodatkowych elementów do pakietu SS.
- Pawellos
- Forumowicz
- Posty: 299
- Rejestracja: 2008-09-23, 03:09
- Model: 2009 Mustang GT
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Candy Apple Red
No to może i tak, aczkolwiek gdzieś słyszałem że możesz po prostu kupić kit bez montarzu, nie wiem, nigdy mnie to szczególne nie interesowało.
Nie zmienia to faktu że SS to przeróbka GT500 a nie limitowana wersja.
MW myślałeś o tym żeby po prostu kupić GT500 nowe w salonie, jakie chcesz i oddać do zrobienia? masz wtedy wybór co do koloru, wyposarzenia, jeśli Ci nie zalerzy na "ładnym" numerze a na aucie z małym przebiegu...
Nie zmienia to faktu że SS to przeróbka GT500 a nie limitowana wersja.
MW myślałeś o tym żeby po prostu kupić GT500 nowe w salonie, jakie chcesz i oddać do zrobienia? masz wtedy wybór co do koloru, wyposarzenia, jeśli Ci nie zalerzy na "ładnym" numerze a na aucie z małym przebiegu...
- Deftronic
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 489
- Rejestracja: 2008-10-08, 11:13
- Model: Shelby GT500
- Silnik: V8 5.4
- Kolor: Grabber Orange
- Lokalizacja:: Acheron
Pawellos, można kupić samemu potrzebne elementy i złożyć całość do kupy. Będzie to jednak replika, bo bez papierka (certyfikatu) od Shelby. Na Tour Of Thunder 2009 była dokładana replika SS (biały), którego zdjęcia można sobie zobaczyć na http://www.orangebee.pl
http://www.dinxproject.org" onclick="window.open(this.href);return false;