DIABLO PREDATOR kto ma ??
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 10
- Rejestracja: 2009-04-20, 15:18
- Model: Ford Mustang 2005
- Silnik: V6 3.8
- Kolor: czarny
mam problem z nowym predatorem, po prostu wykrył że już kiedyś ktos zmieniał parametry więc on (predator) wypisuje się ze współpracy. Można coś z tym zrobić? wyczyscić tamte ustawienia, wgrać fabryczne i potem je modyfikować? Zmiany musiały być jeszcze w teksasie więc jesli nic się z tym nie da zrobić to mam nowego predatora do sprzedania....
Teraz bedzie sie ciezko dowiedziec - lecz napewno masz i on go wykryl.mak57 pisze:mam o tyle że nie wiem co jest wgrane i jakim programem
Przeskanowac w poszukiwaniu bledow i tyle .. jak niema to zostaw jak jest i tyle. Ciezko bedzie teraz odtworzyc stockowy program.
Chyba ze odszukasz poprzedniego wlasciciela ..
-
- Forumowicz
- Posty: 164
- Rejestracja: 2009-04-15, 18:46
- Model: Silver Bullet, 2006
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: silver
Nie ma takiego predatora.mak57 pisze:chętnie sprzedam predatora do mustangów 2005-2009, nowy nie uzywany, w pudełeczkuz dikumentami, cena jak zakup bez żadnej marży
Jest do 2005 - 2006
lub
2007-2009.
Piszcie dokładnie bo będzie ZONK.
Silver Bullet Mods: 19" American Racing Chrome/Pirelli PZero, Front HID, Clear Signal Chrome/bicolor LEDs, Sequential Tail Lights, FR Front Grille Chromes, Ford Racing Brakes, Ford Racing X-pipe Dual exhaust, DiabloSport aggresive shift Pb98 custom tune
Re: DIABLO PREDATOR kto ma ??
Kurcze sporo się pisze o tym Predatorze ale wciąż brak jakiejś jednej spójnej instrukcji.
Też mam problem z tym.
Mam tego od 2007 do 2010
Najpierw wgrałem 91 octane performance tune, zrobiło sie nieźle, potem zdjąłem kaganiec, a potem firm shifting, czyli inna zmiana biegów. Koń siał się całkiem innym autem niż to któro przyjechało z USA. Przestał tak idiotycznie wachlować biegami i nawet zaczął się wkręcać.
Ale są i mniej fajne strony. Po wgraniu fimr shifting pojawił się check engine. po podpięciu predatora i odczytaniu kodu błędu napisało że to jest normalne przy wgraniu permormance tune dla skrzyni biegów i tak ma być.
Teraz jeszcze założyłem stożek K&N, no i pojawił się drugi błąd. Piszecie tu że trzeba skalibrować pod stożek, ale jak? nie mogę nigdzie w Predatorze znaleźć takiej opcji.
Co się wyświetla:
po podłączeniu pojawia się menu
1. Performance Tune
2. Diagnostic
3. Option
4. Tool Info
przeczytałem tu że ustawienia pod stożek są w Performance Tune
a tam z koleji jest:
1. 87 Octane Performance Tune
2. 91 Octane Performance Tune
3. 93 Octane Performance Tune
4. Firm Shifting
5. Modify Stock Tune
6. Orginal Backup
no i tyle, więc gdzie tu ten stożek?
W Modify Stock Tune z kolei jest
1. Instal tune
2. Modify tune
W Modify Tune jest trochę opcji typu axle ratio, spark advance, WOT table, itp, ale o stożku nic.
Jak więc ustawić tego K&N-a? Podpowie ktoś? Będę wdzięczny za pomoc.
Też mam problem z tym.
Mam tego od 2007 do 2010
Najpierw wgrałem 91 octane performance tune, zrobiło sie nieźle, potem zdjąłem kaganiec, a potem firm shifting, czyli inna zmiana biegów. Koń siał się całkiem innym autem niż to któro przyjechało z USA. Przestał tak idiotycznie wachlować biegami i nawet zaczął się wkręcać.
Ale są i mniej fajne strony. Po wgraniu fimr shifting pojawił się check engine. po podpięciu predatora i odczytaniu kodu błędu napisało że to jest normalne przy wgraniu permormance tune dla skrzyni biegów i tak ma być.
Teraz jeszcze założyłem stożek K&N, no i pojawił się drugi błąd. Piszecie tu że trzeba skalibrować pod stożek, ale jak? nie mogę nigdzie w Predatorze znaleźć takiej opcji.
Co się wyświetla:
po podłączeniu pojawia się menu
1. Performance Tune
2. Diagnostic
3. Option
4. Tool Info
przeczytałem tu że ustawienia pod stożek są w Performance Tune
a tam z koleji jest:
1. 87 Octane Performance Tune
2. 91 Octane Performance Tune
3. 93 Octane Performance Tune
4. Firm Shifting
5. Modify Stock Tune
6. Orginal Backup
no i tyle, więc gdzie tu ten stożek?
W Modify Stock Tune z kolei jest
1. Instal tune
2. Modify tune
W Modify Tune jest trochę opcji typu axle ratio, spark advance, WOT table, itp, ale o stożku nic.
Jak więc ustawić tego K&N-a? Podpowie ktoś? Będę wdzięczny za pomoc.
Re: DIABLO PREDATOR kto ma ??
Tu jest coś czego nie rozumiem.
Opis predatora
http://diablosportdirect.com/disppru720fo.html" onclick="window.open(this.href);return false;
w tym napisali że :
T-unes for common Cold Air Intakes:
Western Motorsport (WMS 80mm Mustang GT only)
Airaid/Roush Perfomance Intake with Modular Venturi Tube (MVT) Removed (except GT500)
K&N
JLT
Streetsmart (Mustang GT only)
S&B (V6 only)
Steeda/Ford Racing 90mm (Mustang GT only)
Steeda (V6 only)
załączają link to instrukcji z predatorem, a w niej już ani słowa o programach pod stożek.
http://www.diablosport.com/downloads/pr ... _U7140.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
Opis predatora
http://diablosportdirect.com/disppru720fo.html" onclick="window.open(this.href);return false;
w tym napisali że :
T-unes for common Cold Air Intakes:
Western Motorsport (WMS 80mm Mustang GT only)
Airaid/Roush Perfomance Intake with Modular Venturi Tube (MVT) Removed (except GT500)
K&N
JLT
Streetsmart (Mustang GT only)
S&B (V6 only)
Steeda/Ford Racing 90mm (Mustang GT only)
Steeda (V6 only)
załączają link to instrukcji z predatorem, a w niej już ani słowa o programach pod stożek.
http://www.diablosport.com/downloads/pr ... _U7140.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;