Mustanga I6

Co tam Panie w polityce ?

Moderatorzy: horse, horse

Awatar użytkownika
stang67
Forumowicz
Posty: 1460
Rejestracja: 2009-07-31, 18:22
Model: 1967 Mustang A-code
Silnik: inny V8
Kolor: Candy Apple Red
Kontakt:

Re: Mustanga I6

Post autor: stang67 » 2013-01-10, 22:54

Nie wiem... Ale tak czy tak dobrze by było kupić jakiś silnik i przymocować pod maską na czas transportu... choćby to miała być V8mka do odsprzedania później ;)


_______F___U___C___K_________T___H___E_________F___U___E___L_________E___C___O___N___O___M___Y_______
Obrazek
1.1967 Mustang 289-4v V8
2.
1997 BMW e36 318ti ///M
3.1998 BMW e36 320i convertible ///M

Awatar użytkownika
Piotrek86skc
Forumowicz
Posty: 1076
Rejestracja: 2010-05-22, 18:02
Model: coupe 1966
Silnik: V8 4.6
Kolor: signal flare red
Kontakt:

Re: Mustanga I6

Post autor: Piotrek86skc » 2013-01-10, 23:18

Widziałem nie tak dawno na craigslist fsb z I6 ale cena nie była wcale mała to chyba była wersja sprint? Z tym kontenerem to wstyd. Przyoszczędzić parę dolców i skasować furę;/



Awatar użytkownika
stang67
Forumowicz
Posty: 1460
Rejestracja: 2009-07-31, 18:22
Model: 1967 Mustang A-code
Silnik: inny V8
Kolor: Candy Apple Red
Kontakt:

Re: Mustanga I6

Post autor: stang67 » 2013-01-10, 23:47

Piotrek86skc pisze:Z tym kontenerem to wstyd. Przyoszczędzić parę dolców i skasować furę;/
No debil jakiś... nie dość że źle kombinuje to jeszcze nawet nie umie porządnie podwiesić samochodu :dobani:


_______F___U___C___K_________T___H___E_________F___U___E___L_________E___C___O___N___O___M___Y_______
Obrazek
1.1967 Mustang 289-4v V8
2.
1997 BMW e36 318ti ///M
3.1998 BMW e36 320i convertible ///M

Awatar użytkownika
Piotrek86skc
Forumowicz
Posty: 1076
Rejestracja: 2010-05-22, 18:02
Model: coupe 1966
Silnik: V8 4.6
Kolor: signal flare red
Kontakt:

Re: Mustanga I6

Post autor: Piotrek86skc » 2013-01-11, 08:27

Tomasz78 pisze:Jak to ten :

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/1965-FOR ... 500wt_1182" onclick="window.open(this.href);return false;

to jest tylko jeden maluuutki drobiażdżek - BRAK TITLE... więc chyba na przeszczep jedynie ;)
Ale zwróćcie uwagę, że jednak amerykanie potrafili kiedyś chromować(nie wiem jak dziś, ale kołpaki, klamka, pokrętła, listwy, ramka tylnych świateł ciągle wyglądają nieźle). Zderzaków brak bo pewnie były w dobrym stanie i sprzedał je ktoś na części;D



Awatar użytkownika
yoozeq
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1357
Rejestracja: 2013-01-02, 21:34
Model: 68,69,69, ..?
Kolor: ładny
Kontakt:

Re: Mustanga I6

Post autor: yoozeq » 2013-01-13, 12:37

No i powrócił na otomoto... Co sądzicie o cenie.... mimo, iż wnętrze ok to zewnętrznie słabo to wygląda.. Właściwie cały do klepania i malowania, siedzi też tył i przestawiona komora silnika więc nie wiadomo czy rama nie jest ruszona. Ile byście za niego zaproponowali..., bo ta cena chyba nie jest akceptowalna.. ? Wcześnie była też taka cena i do auta silnik V8..., teraz cena została z silnika już nie ma :/ Ja już jestem :zakrecony:

Na mój projekt ideał ale nie za tą cenę...

http://otomoto.pl/ford-mustang-fastback ... 23549.html


pozdrawiam, yoozeq
-------------
Mustang 1968 fastback JCode - projekt
Mustang 1969 coupe 200 c.i. I6
Mustang 1969 sportsroof 331 stroker
Mustang 1973 MACH 25%
Mustang 2017 GT S550 - dzienny
http://www.facebook.com/My.Mustang.69

Awatar użytkownika
Piotrek86skc
Forumowicz
Posty: 1076
Rejestracja: 2010-05-22, 18:02
Model: coupe 1966
Silnik: V8 4.6
Kolor: signal flare red
Kontakt:

Re: Mustanga I6

Post autor: Piotrek86skc » 2013-01-13, 13:45

To jaki ten silnik w końcu jest( w opisie, że I6, a tabelce, że 4700 cm3 V8)?. No cóż w końcu to fastback. Coraz trudniej je dostać w stanach. Zależy w jakim stanie jest ten silnik , zawieszenie id Uszkodzenie komory nie wygląda poważnie, ale ten tył to chyba drugie pół fastbacka trzeba kupić. Tak z ciekawości zapytam bo wrzuciłeś link do stronki fordsix. Jak daleko można zajść w zabawie z taką I6?



Awatar użytkownika
yoozeq
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1357
Rejestracja: 2013-01-02, 21:34
Model: 68,69,69, ..?
Kolor: ładny
Kontakt:

Re: Mustanga I6

Post autor: yoozeq » 2013-01-13, 15:57

No tył jest w kiepskim stanie, a komora silnika pod tym pogiętym błotnikiem również jest wepchnięta do środka i jakby do góry...
Tak z ciekawości zapytam bo wrzuciłeś link do stronki fordsix. Jak daleko można zajść w zabawie z taką I6?
Zobacz sobie np. tutaj :ok: Sporo można oj sporo :szok:

http://classicinlines.com/69Fastback.asp

No i ten silnik prawie jak mój ;)
Obrazek

Tylko czemu czerwony silnik :D
Obrazek


pozdrawiam, yoozeq
-------------
Mustang 1968 fastback JCode - projekt
Mustang 1969 coupe 200 c.i. I6
Mustang 1969 sportsroof 331 stroker
Mustang 1973 MACH 25%
Mustang 2017 GT S550 - dzienny
http://www.facebook.com/My.Mustang.69

Awatar użytkownika
Piotrek86skc
Forumowicz
Posty: 1076
Rejestracja: 2010-05-22, 18:02
Model: coupe 1966
Silnik: V8 4.6
Kolor: signal flare red
Kontakt:

Re: Mustanga I6

Post autor: Piotrek86skc » 2013-01-13, 18:11

No imponujące;D Tabelka w podanym linku robi wrażenie. A ile to może mieć kucy?



Awatar użytkownika
stang67
Forumowicz
Posty: 1460
Rejestracja: 2009-07-31, 18:22
Model: 1967 Mustang A-code
Silnik: inny V8
Kolor: Candy Apple Red
Kontakt:

Re: Mustanga I6

Post autor: stang67 » 2013-01-13, 18:24

Pojemność prawie jak V8 :P


_______F___U___C___K_________T___H___E_________F___U___E___L_________E___C___O___N___O___M___Y_______
Obrazek
1.1967 Mustang 289-4v V8
2.
1997 BMW e36 318ti ///M
3.1998 BMW e36 320i convertible ///M

Awatar użytkownika
Piotrek86skc
Forumowicz
Posty: 1076
Rejestracja: 2010-05-22, 18:02
Model: coupe 1966
Silnik: V8 4.6
Kolor: signal flare red
Kontakt:

Re: Mustanga I6

Post autor: Piotrek86skc » 2013-01-13, 18:32

No widać, że większa niż standardowe 200 I6 i jeszcze do tego 23 cale doszło przez Strokera. Poza tym były rzędówki, ale nie w mustangach co miały pojemność większą niż 289.



Awatar użytkownika
yoozeq
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1357
Rejestracja: 2013-01-02, 21:34
Model: 68,69,69, ..?
Kolor: ładny
Kontakt:

Re: Mustanga I6

Post autor: yoozeq » 2013-01-13, 22:19

A ile to może mieć kucy?
Pod tą linką można zobaczyć co da się wycisnąć z rzędówki ;)

http://classicinlines.com/DynoRoom.asp#D5


pozdrawiam, yoozeq
-------------
Mustang 1968 fastback JCode - projekt
Mustang 1969 coupe 200 c.i. I6
Mustang 1969 sportsroof 331 stroker
Mustang 1973 MACH 25%
Mustang 2017 GT S550 - dzienny
http://www.facebook.com/My.Mustang.69

Awatar użytkownika
stang67
Forumowicz
Posty: 1460
Rejestracja: 2009-07-31, 18:22
Model: 1967 Mustang A-code
Silnik: inny V8
Kolor: Candy Apple Red
Kontakt:

Re: Mustanga I6

Post autor: stang67 » 2013-01-13, 22:28

Ja pierdziuuu :szok: :przestraszony:

Ten jeden ma więcej niż 390 V8 :jump13:


_______F___U___C___K_________T___H___E_________F___U___E___L_________E___C___O___N___O___M___Y_______
Obrazek
1.1967 Mustang 289-4v V8
2.
1997 BMW e36 318ti ///M
3.1998 BMW e36 320i convertible ///M

Awatar użytkownika
Piotrek86skc
Forumowicz
Posty: 1076
Rejestracja: 2010-05-22, 18:02
Model: coupe 1966
Silnik: V8 4.6
Kolor: signal flare red
Kontakt:

Re: Mustanga I6

Post autor: Piotrek86skc » 2013-01-13, 22:39

Tylko zauważ, że ma jakieś turbo.



Awatar użytkownika
Piotrek86skc
Forumowicz
Posty: 1076
Rejestracja: 2010-05-22, 18:02
Model: coupe 1966
Silnik: V8 4.6
Kolor: signal flare red
Kontakt:

Re: Mustanga I6

Post autor: Piotrek86skc » 2013-01-14, 08:24

Ale po ci kolejny 69 I6 ?



Awatar użytkownika
yoozeq
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1357
Rejestracja: 2013-01-02, 21:34
Model: 68,69,69, ..?
Kolor: ładny
Kontakt:

Re: Mustanga I6

Post autor: yoozeq » 2013-01-14, 09:47

Ale po ci kolejny 69 I6 ?
O to ciężko tak w kilku zdaniach ale osobiście fastback 69 / 70 najbardziej przemawia do mojego gustu a silnik I6 tak jak Wam staram się pokazać ma również swoje zalety np. zużycie paliwa, sporo zapasu mocy po odpowiednich zabiegach no i nie jest tak pożądany jak V8 więc warto go ratować - jest fajnym wyjątkiem... A jak jeszcze wszystko się zgadza z VIN to jeszcze lepiej bo tak jak pisałem w I poście gdzieś trafiłem, że w 69 I6 stanowiły tylko około 30% całej produkcji :ok: - większe zapotrzebowanie było na paliwożerne silniki ;) Kiedyś myślałem o V8, po zakupie nawet miałem taki mały kompleks, że moje cupe nie ma takiego silnika ale dojrzałem do tego, że nie to jest najważniejsze, ważne, że kolejne auto zostało uratowane :cool:. Ostatnia motywacja to też kwestie finansowe, I6 mają zazwyczaj niższe ceny ;)


pozdrawiam, yoozeq
-------------
Mustang 1968 fastback JCode - projekt
Mustang 1969 coupe 200 c.i. I6
Mustang 1969 sportsroof 331 stroker
Mustang 1973 MACH 25%
Mustang 2017 GT S550 - dzienny
http://www.facebook.com/My.Mustang.69

ODPOWIEDZ

Wróć do „Wszystko poza Mustangiem”