cargo
- PMN
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 58
- Rejestracja: 2008-10-03, 23:59
- Model: Shelby GT500
- Silnik: V8 5.4
- Kolor: performance white/blue
Nie udało się. Next time spróbuję.Pawellos pisze:Może będziesz w niedziele?:)PMN pisze:Ja wpadłem.
Udało się zjeść M5 E60 (Supersprint race, K&N dolot, program), ale różnice bardzo małe.
A później... zepsułem start -zmuliłem, 555R kleją niemiłosiernie. Ale jak widać nie przeszkadzało to w zrobieniu wiatraka
A propos kapci, to po założeniu 555R wyraźnie czuć niedobór mocy

Na serii zdarzało się tracić trakcję na 3ce. Teraz mogę wciskać na 2gim biegu bez obaw...
Szifter daje radę trzeba się przyzwyczaić chodzi twardo bo jest cały z metalu bez gumowych amortyzatorów. Jest krótki, twardy ale precyzyjnyPawellos pisze:Ja mam 235/50R18 i też dostałem z Olafem
Thomas ma znacznie większego kapcia, ale ma też lekkie modyfikacje.
Jechał kolega lustrzanym takim jak ma Olaf, ten sam rocznik, te same koła nawet kolor ten sam i tylko skrzynia inna i też dostał, ale on trochę został na starcie, więc to mogła być też wina tego
Red, jak tam się Short Shifter spisuje?

[img]http://i938.photobucket.com/albums/ad230/RedHornet_PL/Avatar/Avatar-Stripe-5-ANIM.gif[/img]
Best 1/4 ET 12,89
Best 1/4 ET 12,89
Na serii będziesz miał problemy na jedynce trzeba ruszyć tak na pół gwizdka ale wynik powinieneś mieć lepszy. Ja czuję różnice przy zmianie z 255 na 275. Czuję i widzę na pomiarachThomas pisze:No ja mam 285 tył i 255 przód. Ustawiamy się teraz tam na czwartek i założę 17-stki z normalnymi już oponami ( seria ) bo aż nie mogę uwierzyć, że ten mój tak słabo wypadł. Olaf na bank ma coś nagrzebane tylko pierdoła nie wie nic pewnie
Co do prędkości to nie wiem ale coś około 170km/h

[img]http://i938.photobucket.com/albums/ad230/RedHornet_PL/Avatar/Avatar-Stripe-5-ANIM.gif[/img]
Best 1/4 ET 12,89
Best 1/4 ET 12,89
-
- Forumowicz
- Posty: 341
- Rejestracja: 2008-07-08, 14:17
- Model: 2005 DżiTi
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Czrny XTRMNTR
- Lokalizacja:: Koło
- Kontakt:
Hmmm .......... mi się wydaje że Olaf był lepszy bo to automat zmienia biegi kiedy powinien a kierowca może się skupić na drodze. Thomas znasz na tyle swoje mustanga że wiesz kiedy zmieniać biegi żeby jechać na maxa ? Wydaje mi się że gdybyś miał lampeczkę jak RedHornet, kiedy zmieniać biegi byłoby znacznie lepiej 
No i szerokość opon na bank ma znaczenie![Kwadratowy :]](./images/smilies/splash.gif)

No i szerokość opon na bank ma znaczenie
![Kwadratowy :]](./images/smilies/splash.gif)
Pozdrawiam
Tomek http://www.alfa-tech.com.pl/kontakt/
Tomek http://www.alfa-tech.com.pl/kontakt/
No jak już chcesz podejść na całość.alfatech pisze:no to powinieneś zmieniać przy około 4,5 - 5 tyśThomas pisze:Jechałem do odcięcia paliwaczy jakoś tak ,trzebaby looknąć na przebieg momentu
To opony na tył napompuj na 25psi a przód na max czyli ok 50psi.
Biegi zmienia się w miejscu gdzie masz największą moc spróbuj 5500-5700 obrotów.
Niektórzy zmieniają szybko bez ściągania nogi z gazu - cały czas w podłodze tylko sprzęgło myk i dalej.
Jak ruszasz spróbuj z 2000 obrotów
[img]http://i938.photobucket.com/albums/ad230/RedHornet_PL/Avatar/Avatar-Stripe-5-ANIM.gif[/img]
Best 1/4 ET 12,89
Best 1/4 ET 12,89
- PMN
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 58
- Rejestracja: 2008-10-03, 23:59
- Model: Shelby GT500
- Silnik: V8 5.4
- Kolor: performance white/blue
Redhornet, w związku ze zmianą biegów bez zdejmowania nogi z gazu o której piszesz, jesteś pewien, że to dobry pomysł?
Ja zmieniam biegi bez zdejmowania nogi z gazu, ale w M3T gdzie mam zainstalowany flatshift (w GT500 będzie wkrótce).
Jeszcze w kwestii zmiany biegów - czasem warto przeciągnąć trochę dalej w obrotach, jeśli po zmianie przy maksymalnych parametrach wypadasz znacznie poza powerband. Co prawda, ma to szczególnie duże znaczenie w autach doładowanych.
I ostatnie - opony. Czy poza tym, że zakładacie szersze, to przypadkiem i nie wyższe?
Ja mam teraz opony ponad 2" wyższe od serii, co znacznie wydłużyło "przełożenie główne" - finalne.
Ja zmieniam biegi bez zdejmowania nogi z gazu, ale w M3T gdzie mam zainstalowany flatshift (w GT500 będzie wkrótce).
Jeszcze w kwestii zmiany biegów - czasem warto przeciągnąć trochę dalej w obrotach, jeśli po zmianie przy maksymalnych parametrach wypadasz znacznie poza powerband. Co prawda, ma to szczególnie duże znaczenie w autach doładowanych.
I ostatnie - opony. Czy poza tym, że zakładacie szersze, to przypadkiem i nie wyższe?
Ja mam teraz opony ponad 2" wyższe od serii, co znacznie wydłużyło "przełożenie główne" - finalne.
2009r Shelby GT500 - 12.1s
2010r M3 Turbo - 10.2s
2010r M3 Turbo - 10.2s
Nie wiem czy dobry - niektórzy tak robią na normalnej skrzyni i są przekonani ze urywają cenne setne sekundy - ja próbowałem i mi to akurat nie pasuje wole ciutkę ruszyć prawą nóżkąPMN pisze:Redhornet, w związku ze zmianą biegów bez zdejmowania nogi z gazu o której piszesz, jesteś pewien, że to dobry pomysł?

[img]http://i938.photobucket.com/albums/ad230/RedHornet_PL/Avatar/Avatar-Stripe-5-ANIM.gif[/img]
Best 1/4 ET 12,89
Best 1/4 ET 12,89
- Olaf
- Forumowicz
- Posty: 436
- Rejestracja: 2008-07-09, 21:57
- Model: GT 2005
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: królewski błękit : )
- Lokalizacja:: Warszawa
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
no jestem !! (problemy z netem mam)
powiem krótko: to był piękny weekend - zacząłem na torze treningowym w Miedzianej Gorze (Kielce) a skończyłem na 1/4 mili z czterema pięknymi zwycięstwami (w moim automacie, totalna seria, opony 17/235/55(?))
którymi muszę się pochwalić:
a) Thomas,
b) Pawellos, (cabrio)
c) Mariusz (wszyscy manuale V8 : )
d) Drifter (Charger R/T 368KM?)
i dostałem jedynie od kumpla Subaru STI 310 KM : ( ale popracuję nad tym : ) jedna długość auta jest do nadrobienia.
No trasa tam to jest do ok. 700m, prędkość ok. 180km/h.
Zawsze twierdziłem że automaty są najlepsze (nie trzeba po W-wie pedałować w korku co mnie najbardziej wkurzało w manualu, 1000 razy zmieniałem biegi zanim dojechałem do pracy).
A propos - w piatek dano mi się przejechać po kilka okrążeń Subaru STI Makkinen 320 kM, Carrerą 4 350KM i ... Lambo Gallardo 500KM? 3,8 sek do 100 km/h. W skrócie 2 pierwsze to przyśpieszenia podobne jak u nas jedynie trakcja dużo lepsza (od mojego automatu), natomiast Lambo - zjawiskowe, naprawdę wywalone w kosmos!!! Tam i przyśpieszenie i trakcja są super, ale design - po prostu powalający. I Lambo i Carrera4 były oczywiście w automacie (w Lambo masę manualnych ustawień na desce tego cholerstwa-automatu było!).
Reasumując po Mustangu to już tylko Lambo! : ) (nie dajcie się nabić w butelkę (czyt. Porsche czy STI : ))
I Thomas - protestuję, to że nie wymieniałem filtru powietrza od roku nie czyni ze mnie blondynki. Ten samochód wcześniej miała jakaś kobieta w miasteczku w Kanadzie, nie sądzę żeby tam było cokolwiek więcej niż standard.
powiem krótko: to był piękny weekend - zacząłem na torze treningowym w Miedzianej Gorze (Kielce) a skończyłem na 1/4 mili z czterema pięknymi zwycięstwami (w moim automacie, totalna seria, opony 17/235/55(?))



a) Thomas,
b) Pawellos, (cabrio)
c) Mariusz (wszyscy manuale V8 : )
d) Drifter (Charger R/T 368KM?)
i dostałem jedynie od kumpla Subaru STI 310 KM : ( ale popracuję nad tym : ) jedna długość auta jest do nadrobienia.
No trasa tam to jest do ok. 700m, prędkość ok. 180km/h.
Zawsze twierdziłem że automaty są najlepsze (nie trzeba po W-wie pedałować w korku co mnie najbardziej wkurzało w manualu, 1000 razy zmieniałem biegi zanim dojechałem do pracy).
A propos - w piatek dano mi się przejechać po kilka okrążeń Subaru STI Makkinen 320 kM, Carrerą 4 350KM i ... Lambo Gallardo 500KM? 3,8 sek do 100 km/h. W skrócie 2 pierwsze to przyśpieszenia podobne jak u nas jedynie trakcja dużo lepsza (od mojego automatu), natomiast Lambo - zjawiskowe, naprawdę wywalone w kosmos!!! Tam i przyśpieszenie i trakcja są super, ale design - po prostu powalający. I Lambo i Carrera4 były oczywiście w automacie (w Lambo masę manualnych ustawień na desce tego cholerstwa-automatu było!).
Reasumując po Mustangu to już tylko Lambo! : ) (nie dajcie się nabić w butelkę (czyt. Porsche czy STI : ))
I Thomas - protestuję, to że nie wymieniałem filtru powietrza od roku nie czyni ze mnie blondynki. Ten samochód wcześniej miała jakaś kobieta w miasteczku w Kanadzie, nie sądzę żeby tam było cokolwiek więcej niż standard.
- Olaf
- Forumowicz
- Posty: 436
- Rejestracja: 2008-07-09, 21:57
- Model: GT 2005
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: królewski błękit : )
- Lokalizacja:: Warszawa
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
to musiała być jakaś niezła ździra, że te auto tak popyla...
muszę szybko "naklepać" parę zwycięstw "na przyszłość, żeby dzieciom opowiadać", bo się Thomas wkurzy i znając go zemsta będzie straszna (wrzuci jakiś kompresor i będzie po zabawie, w końcu sam wiesz - miał najszybszego Cougara w Polsce a to zobowiązuje
Na razie samozwańczo mianuję się "Najszybszym Mustangiem w Warszawie" - kto nie wierzy zapraszam do sprawdzenia

muszę szybko "naklepać" parę zwycięstw "na przyszłość, żeby dzieciom opowiadać", bo się Thomas wkurzy i znając go zemsta będzie straszna (wrzuci jakiś kompresor i będzie po zabawie, w końcu sam wiesz - miał najszybszego Cougara w Polsce a to zobowiązuje
![Kwadratowy :]](./images/smilies/splash.gif)
Na razie samozwańczo mianuję się "Najszybszym Mustangiem w Warszawie" - kto nie wierzy zapraszam do sprawdzenia

- Olaf
- Forumowicz
- Posty: 436
- Rejestracja: 2008-07-09, 21:57
- Model: GT 2005
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: królewski błękit : )
- Lokalizacja:: Warszawa
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
NIe odbył się, Thomas stchórzył
a jeszcze godzinę przed startem opowiadał że przyjedzie, nie no, pewnie.
BYłó ślisko, także minisparing był z Mustangiem V6 z Grójca, no ale wiadomo - nie ta moc. Na pożegnanie ścignąłem Fiata Coupe turbo (tego Pininfariny, no wiecie) - nawet się skubany trzymał długo.
No jest umówiona za tydzień ustawka z Audi S4 co tam nieźle brykał.
Generalnie się wkurzyłem bo mokro, ślisko, tyłkiem rzuca, przyśpieszenia nie ma itd.
[ Dodano: 2009-04-13, 00:24 ]
Słuchajcie, dzisiaj Thomas objechał Subaru Imprezę STI i to o całą długośc !! Szczęka mi opadła bo jechałem za nimi. Co prawda w STI były 4 osoby, w Mustangu 2 ale fakt faktem... Chlopaki z STI się odgrażali ze zepsuli start ale ja sam widziałem że Thomat też na starcie mielił kołami aż dym poszedł. No miło : )
Ja tam myknąłem BMW 2,8 l Kompressor ale chyba nie ma co się zbytnio chwalic...
I w Chargerze Driftera z Thomasem pchneliśmy w 4 osoby jakiegoś Golfa 2.0 turbo czy coś? - już nie pamiętam - za dużo tych Świąt.... : )))
[ Dodano: 2009-04-13, 00:25 ]
a może ktoś zmieni temat postu na np. "sprint na 1/4 mili" czy coś takiego?

BYłó ślisko, także minisparing był z Mustangiem V6 z Grójca, no ale wiadomo - nie ta moc. Na pożegnanie ścignąłem Fiata Coupe turbo (tego Pininfariny, no wiecie) - nawet się skubany trzymał długo.
No jest umówiona za tydzień ustawka z Audi S4 co tam nieźle brykał.
Generalnie się wkurzyłem bo mokro, ślisko, tyłkiem rzuca, przyśpieszenia nie ma itd.
[ Dodano: 2009-04-13, 00:24 ]
Słuchajcie, dzisiaj Thomas objechał Subaru Imprezę STI i to o całą długośc !! Szczęka mi opadła bo jechałem za nimi. Co prawda w STI były 4 osoby, w Mustangu 2 ale fakt faktem... Chlopaki z STI się odgrażali ze zepsuli start ale ja sam widziałem że Thomat też na starcie mielił kołami aż dym poszedł. No miło : )
Ja tam myknąłem BMW 2,8 l Kompressor ale chyba nie ma co się zbytnio chwalic...
I w Chargerze Driftera z Thomasem pchneliśmy w 4 osoby jakiegoś Golfa 2.0 turbo czy coś? - już nie pamiętam - za dużo tych Świąt.... : )))
[ Dodano: 2009-04-13, 00:25 ]
a może ktoś zmieni temat postu na np. "sprint na 1/4 mili" czy coś takiego?
-
- Posty: 0
- Rejestracja: 2008-07-08, 17:50
- Model: Mustang GT premium 2006
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: Czarna czerń
- Kontakt:
Byłem wczoraj.( Olaf zresztą też )
Oczywiście poległ Drifter i o dziwo objechałem na 20" te najnowsze subaru Sti ( hatchback )
BMW 2.8 z turbinką co dmucha tylko 0.3 bara i jakiegoś golfa IV.
Na 100% wrzucę te 17-stki i dopiero zacznie się dziać
)
Olaf bój się
Oczywiście poległ Drifter i o dziwo objechałem na 20" te najnowsze subaru Sti ( hatchback )
BMW 2.8 z turbinką co dmucha tylko 0.3 bara i jakiegoś golfa IV.
Na 100% wrzucę te 17-stki i dopiero zacznie się dziać

Olaf bój się

A z pocałunkiem póki co zaczekamy - powiedział piękny książę złażąc ze Śpiącej Królewny.
pozdrawiam
Tomek
pozdrawiam
Tomek