Moje podsumowanie GT Convertible po dwóch sezonach: 1) bez dachu w komforcie możne jeździć do 160km/h - warunek to wiatrołap; 2) nawet w mega ulewne deszcze zero przecieków; 3) z podgrzewanymi siedzeniami i wiatrołapem oraz czapką można spokojnie bez dachu jeździć do ok. +10st; 4) latem czapka i okulary przeciwsłoneczne must have; 5) z dachem hałas nie przeszkadza do ca. 200km/h; 6) jazda bez dachu z V8 i zmienionym wydechem z X-pipe to dla mnie motoryzacyjny olimp

; 7) wiatrołap to zakup konieczny; 8 ) czuć pracę nadwozia na nierównościach, ale to normalne - ja mam rozpórkę kielichów + stalowe łączniki pod progami łączące sanki zawieszenia przedniego i tylnego, co w teorii usztywnia trochę nadwozie i poprawia prowadzenie. Z mojej strony polecam convertible
