Pomoc przy "realnej" wycenie Mustanga w internecie
- Stachu_xjr
- Forumowicz
- Posty: 1285
- Rejestracja: 2009-04-10, 06:28
- Model: GT 2016
- Silnik: V8 5.0
Re: Pomoc przy "realnej" wycenie Mustanga w internecie
Z tego co wiem Koral nie ściąga takich ma nowe modele , a starszego pewno tez załatwi ale to będzie trwało
- sumzor
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 89
- Rejestracja: 2013-06-08, 21:19
- Model: V8 2010
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Grabber Blue
Re: Pomoc przy "realnej" wycenie Mustanga w internecie
no właśnie widziałem, że praktycznie nowe modele ma, niestety przekracza to mój budżet, więc pewnie będę szukał już w PolsceStachu_xjr pisze:Z tego co wiem Koral nie ściąga takich ma nowe modele , a starszego pewno tez załatwi ale to będzie trwało

- empi1955
- Forumowicz
- Posty: 764
- Rejestracja: 2013-02-19, 23:40
- Model: GT 2006 ; 1978 KC
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Satin Silver ; Bright Red
- Lokalizacja:: 3city
Re: Pomoc przy "realnej" wycenie Mustanga w internecie
No tak do końca to nie jest. Jeśli jesteś zainteresowany rocznikami 2005-09 to chyba to załatwisz z Koralem. Ja właśnie finalizuję z nim GT 2006.
Pozdrawiam Korala.
Pozdrawiam Korala.
Jedyne moje:
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs
- Olaf
- Forumowicz
- Posty: 436
- Rejestracja: 2008-07-09, 21:57
- Model: GT 2005
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: królewski błękit : )
- Lokalizacja:: Warszawa
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Re: Pomoc przy "realnej" wycenie Mustanga w internecie
Sumzor,
to jest trudna decyzja, bo:
a) w komisach na 80% (nie wiem czy nie za mało napisałem) jest były rozbitek, ale jest "już teraz" i "jest już naprawiony" -> trzeba tylko z fachowcem stwierdzić, czy dobrze naprawiony... (miernik lakieru to tylko początek sprawdzania...)
b) u pośrednika kupić to trwa to 2 miesiące ale przynajmniej wiesz, że auto z USA jest mało co rozbite, wiesz gdzie i co. I kontrolujesz kto naprawia, jak, gdzie etc. To też ważne.
Dla mnie jednak prowizja pośrednika - kiedyś policzyłem ok. 5 000zł - jest za wysoka, lepiej kupic bilet w promo za 1800zł lub normalnie za 2500zł , polecieć do USA i samemu kupić nie-rozbitka : ) [chociaż teraz $ wysoko stoi, więc w zł się więcej za podatki płaci : ((
c) najlepiej kupić u dotychczasowego własciciela, co miał Mustanga min. 2 lata - może w dziale Sprzedam coś będzie. I warto wydać 3 000zł więcej ale mieć nie-rozwalonego wcześniej.
Każdy ma inne preferencje... jeden woli wcześniej rozwalone byle 5 000zł taniej inny nie...
Jak już poważnie będziesz chciał kupić Mustanga to mogę z Tobą pojeżdzić po W-wie coby posprawdzać strucle ; ))
to jest trudna decyzja, bo:
a) w komisach na 80% (nie wiem czy nie za mało napisałem) jest były rozbitek, ale jest "już teraz" i "jest już naprawiony" -> trzeba tylko z fachowcem stwierdzić, czy dobrze naprawiony... (miernik lakieru to tylko początek sprawdzania...)
b) u pośrednika kupić to trwa to 2 miesiące ale przynajmniej wiesz, że auto z USA jest mało co rozbite, wiesz gdzie i co. I kontrolujesz kto naprawia, jak, gdzie etc. To też ważne.
Dla mnie jednak prowizja pośrednika - kiedyś policzyłem ok. 5 000zł - jest za wysoka, lepiej kupic bilet w promo za 1800zł lub normalnie za 2500zł , polecieć do USA i samemu kupić nie-rozbitka : ) [chociaż teraz $ wysoko stoi, więc w zł się więcej za podatki płaci : ((
c) najlepiej kupić u dotychczasowego własciciela, co miał Mustanga min. 2 lata - może w dziale Sprzedam coś będzie. I warto wydać 3 000zł więcej ale mieć nie-rozwalonego wcześniej.
Każdy ma inne preferencje... jeden woli wcześniej rozwalone byle 5 000zł taniej inny nie...
Jak już poważnie będziesz chciał kupić Mustanga to mogę z Tobą pojeżdzić po W-wie coby posprawdzać strucle ; ))
- sumzor
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 89
- Rejestracja: 2013-06-08, 21:19
- Model: V8 2010
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Grabber Blue
Re: Pomoc przy "realnej" wycenie Mustanga w internecie
dzięki za odpowiedzi i za chęć pomocy
u mnie sprawa wygląda tak, że mam firmę no i trochę gotówki odłożonej więc chciałbym w leasing wziąć. Chyba najlepszą opcją było by kupno w komisie...
Szukam Stanga do 50tyś, no i najfajniej było by od kogoś z szanownych klubowiczów kupić oczywiście
Najpierw pojeżdżę samemu bo widziałem parę ofert w WWA, żeby nie fatygować nikogo do stosu żyletek hehe
No ale dziękówka i pewnie będę się na PW odzywał, jeżeli chodzi o pomoc ocenie

u mnie sprawa wygląda tak, że mam firmę no i trochę gotówki odłożonej więc chciałbym w leasing wziąć. Chyba najlepszą opcją było by kupno w komisie...
Szukam Stanga do 50tyś, no i najfajniej było by od kogoś z szanownych klubowiczów kupić oczywiście

Najpierw pojeżdżę samemu bo widziałem parę ofert w WWA, żeby nie fatygować nikogo do stosu żyletek hehe
No ale dziękówka i pewnie będę się na PW odzywał, jeżeli chodzi o pomoc ocenie

- sumzor
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 89
- Rejestracja: 2013-06-08, 21:19
- Model: V8 2010
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Grabber Blue
Re: Pomoc przy "realnej" wycenie Mustanga w internecie
dzięki, no też spróbuję tą drogąempi1955 pisze:No tak do końca to nie jest. Jeśli jesteś zainteresowany rocznikami 2005-09 to chyba to załatwisz z Koralem. Ja właśnie finalizuję z nim GT 2006.
Pozdrawiam Korala.

Powodzenia w finalizacji zakupu! Pochwal się potem na forum jak już będziesz miał!
- Koral
- Forumowicz
- Posty: 2277
- Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
- Model: GT CS8 +500HP
- Silnik: V8 4.6
- Kontakt:
Re: Pomoc przy "realnej" wycenie Mustanga w internecie
dzieki za pozdrowienia i opinieempi1955 pisze:No tak do końca to nie jest. Jeśli jesteś zainteresowany rocznikami 2005-09 to chyba to załatwisz z Koralem. Ja właśnie finalizuję z nim GT 2006.
Pozdrawiam Korala.

90% aut ktore sprowadzam wogole nie wstawiam na forum,nei widze takeij potrzeby.. sprowadzam różne roczniki, oczywiscie wole nowsze bo zawsze boje sie ze np w 10letnim cos bedzie nie tak ze wgzledu na wiek,a jednak wolalbym zeby klient byl zadowolony z zakupu, z nowymi jest male ryzyko.. na szczescie 99% aut jest w dobrym lub bdb stanei technicznym, w tym roku najstarszym GT byl z 2002roku i o dziwo bylo z nim wszystko ok, auto za 1600$ (klient max ustawil na 3500 wiec tu juz sporo zaoszczedzil), auto czarne z czerwonymi pasami, w sumei bezwypadkowe(pekniety zderzak i nakladka na prog),doinwestowane (np zmeiniony wydech-klient chyba wital si ena forum i opisywal auto iestety nei pamietam nicku),takze starsze tez zdarza sie kupic w bdb cenie,ale roczniki GT 2002-2004 chodza tak po 3,5-4,5tys$ a GT 2006-09 4,5-8,5 ( na IAA, na ebay po 12-13).
wlasnie po kupnie tego GT 2002 zmeinilem zdanie i jzu ne mowie ze nei oplaca sie sprowadzac auto gdy klient dysponuje np gotowka 25-30tys.zl, bo przy odrobinie szczescia oplaca sie, ale oczywiscie im nowsze auto tym wieksze przebicie cenowe i dlatego dla siebei sprowadzam nowe modele a na zmaowienie dla klienta kazdy rocznik,chociaz do klasykow polecam zawsze Arka900