wibracje przy 170+
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 21
- Rejestracja: 2011-07-26, 14:04
- Model: GT 2007
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Czarny
wibracje przy 170+
witam, jakiś czas temu wymieniałem znaczną część podwozia gdyż wyleciałem bokiem w krawężnik. części wymienione ( łącznie z sankami) na nowe ale przy dużej prędkości, tak powyżej 165 km/h samochód zaczyna drgać i np prawe lusterko zaczyna hałasować. kierownica też jakby lekko chodzi. drugą sprawą jest to że wszystkie dziury i nierówności bardzo czuję tak więc coś tam pewnie jeszcze muszę wymienić. ktoś mógłby poradzić co to może być i na co zwrócić uwagę zanim znowu pojadę do warsztatu i będą chcieli mnie naciąć ? oczywiście przed wypadkiem opisywane rzeczy nie miały miejsca pozdrawiam
- Stachu_xjr
- Forumowicz
- Posty: 1285
- Rejestracja: 2009-04-10, 06:28
- Model: GT 2016
- Silnik: V8 5.0
Re: wibracje przy 170+
Damian miał takie bicie przy ruszaniu , krzywa była pół oś, chyab ze ci sie wał napędowy przestawił i nie jest wywazony
-
- Forumowicz
- Posty: 594
- Rejestracja: 2011-06-16, 15:56
- Model: Pony
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: Tungsten Gray
Re: wibracje przy 170+
no takie wibracje tez mam wlasnie od 170km/h po zmianie przelozen na 3.73 i jest to wina walu. planuje wymienic go na aluminiowy lzejszy i powinno pomoc. w twoim przypadku jesli to wal to pewnie wystarczy normalny tylko wywazony odpowiednio. ja specjalnych problemow z lusterkiem nie mam. kierownica drzy ale to caly samochod wtedy wibruje
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 21
- Rejestracja: 2011-07-26, 14:04
- Model: GT 2007
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Czarny
Re: wibracje przy 170+
to chyba musi być to, pojadę zaraz do moich magików i zobaczymy. dzieki panowie, pozdrawiam
-
- Forumowicz
- Posty: 594
- Rejestracja: 2011-06-16, 15:56
- Model: Pony
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: Tungsten Gray
Re: wibracje przy 170+
ja ostatnio dowiedzialem sie ze podobny problem ma RedHornet i on cos kombinuje chyba z wystrojeniem przelozen w tylnym moscie. w twoim wypadku chyba najlepiej na poczatek sprawdzic wywazenie walu.
Re: wibracje przy 170+
Ja tu nie byłem , ale polecany zakład http://www.walcar.pl/index.php?view=02" onclick="window.open(this.href);return false;
Bull & quattro
- stang232
- Forumowicz
- Posty: 2131
- Rejestracja: 2008-12-12, 15:16
- Model: stang'95
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: czarny
- Lokalizacja:: Bełchatów
- Stajnia: Stajnia Łódzka
Re: wibracje przy 170+
W warsztacie w Bełchatowie gdzie zakładałem ostatnio wydech, głównie zajmują się właśnie wyważaniem wałów.
Mają taką maszynę ( może nie dokładnie ten model ale tak wygląda)

Z całego województwa łódzkiego do nich przywożą, zajmuje się tym starszy pan z dużym doświadczeniem.
Możesz dla porównania do nich też zadzwonić
044 632 82 09 lub 513 891 209
Mają taką maszynę ( może nie dokładnie ten model ale tak wygląda)

Z całego województwa łódzkiego do nich przywożą, zajmuje się tym starszy pan z dużym doświadczeniem.
Możesz dla porównania do nich też zadzwonić
044 632 82 09 lub 513 891 209

Re: wibracje przy 170+
Ten mechanior co mi polecał wałcar mówił że oni wyważają wał na samochodzie , bez zdejmowania 

Bull & quattro
- stang232
- Forumowicz
- Posty: 2131
- Rejestracja: 2008-12-12, 15:16
- Model: stang'95
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: czarny
- Lokalizacja:: Bełchatów
- Stajnia: Stajnia Łódzka
Re: wibracje przy 170+
na oko sprawdzają czy nie ma wibracji czy jak?ono pisze:Ten mechanior co mi polecał wałcar mówił że oni wyważają wał na samochodzie , bez zdejmowania
Najprościej mówiąc. wyważanie polega na dospawaniu blaszki z odpowiednia wagą w odpowiednim miejscu, tylko żeby być pewnym, że jest idealnie to bez włożenia na maszynę chyba ciężko to stwierdzić ( ale może mają jakąś super maszynę)
Jak się zdejmie wał to można też sprawdzić stan jego elementów czyli czy np. krzyżaki, przeguby elastyczne, podpory, tuleje centrujące są nie wybite, zużyte, bo one też mogą powodować wibrację itp.

-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
Re: wibracje przy 170+
Wątpię aby wał się wygiał nawet przy uderzeniu w krawężnik tyłem.
Przód dostał, czy tył też?
Przód dostał, czy tył też?
- pavlito
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1321
- Rejestracja: 2008-12-21, 03:34
- Model: GT 05 premium manual
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Sonic Blue
Re: wibracje przy 170+
Wał jak wał, ale przy zaliczeniu krawężnika bokiem mógł się most pokrzywić i półosie nie są na miejscu. Warto sprawdzić, czy geometria jest dobrze ustawiona, zwłaszcza tylnej osi. Jak masz szczęście w tym nieszczęściu, to tylko półoś może jest wygięta.
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 21
- Rejestracja: 2011-07-26, 14:04
- Model: GT 2007
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Czarny
Re: wibracje przy 170+
Półosie już dawno wymieniłem. W zasadzie większość zawieszenia. Ostatnim elementem były sanki (tak to nazwali w warsztacie). Spróbuję w tych Ząbkach bo dość blisko więc dzięki ono za kontakt. Zobaczymy co tam powiedzą. Dzięki raz jeszcze.