XENONY

nasze modyfikacje

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz, Przemek64, mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz, Przemek64

ODPOWIEDZ
Adrian
Forumowicz
Posty: 837
Rejestracja: 2009-04-13, 20:26
Model: Brutal
Silnik: inny V8
Kolor: Orange
Lokalizacja:: Kraków
Kontakt:

XENONY

Post autor: Adrian » 2012-03-29, 00:27

Witam,

Chciałbym zakupić Xenony do mojego konika ale wolałbym oryginały niżli jakies HIDy a znalazłem na amazonie chyba OEMowe http://www.amazon.com/gp/customer-media ... F8&index=0
Pytanie jak to się będzie miało dla polskiej policmajstra? Jak wiadomo, xenony powinny mięc homologację. Te mają, chyba?:)



Awatar użytkownika
stang232
Forumowicz
Posty: 2134
Rejestracja: 2008-12-12, 15:16
Model: stang'95
Silnik: V8 5.0
Kolor: czarny
Lokalizacja:: Bełchatów
Stajnia: Stajnia Łódzka

Re: XENONY

Post autor: stang232 » 2012-03-29, 07:00

A to nie są czasem zwykłe lampy tylko z żarówką która ma świecić ala xenon.
Chyba te są bardziej ksenonami http://www.americanmuscle.com/94-04-bla ... s-dot.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Oryginalnie nie było ksenonów w tym roczniku.
Nie kupisz chyba do 2001 żadnych ksenonów które będą u nas legalne - czyli jak będą chcieli do będą zabierać dowód.
Na pocieszenie jak się uprą to za oryginalne też go będą zabierać.

Kombinujesz z tymi lampami, jak nie z tyłem to z przodem - a zapominasz, że kupiłeś cobre, a nie zwykłego mustanga, w którym można sobie pozwolić na prawie wszystko.


Obrazek

Adrian
Forumowicz
Posty: 837
Rejestracja: 2009-04-13, 20:26
Model: Brutal
Silnik: inny V8
Kolor: Orange
Lokalizacja:: Kraków
Kontakt:

Re: XENONY

Post autor: Adrian » 2012-03-29, 10:32

Pewnie sie z Toba zgodze. Auta jeszcze nie mam ale na pewno zrobi wrazenie na mnie takim jakim jest jak dotrze. No i oczywiscie ma wszystko oryginalne. Poprzedni wlasciciel ja wypiescil maksymalnie ja sie da, bardzo zadbany egzemplarz, ksiazka serwisowa, bezwypadkowy, no doslownie miod. Sprzedal mi ja tylko dlatego ze kupil najnowsze GT500 ale i tak robil to z zalem.



Adrian
Forumowicz
Posty: 837
Rejestracja: 2009-04-13, 20:26
Model: Brutal
Silnik: inny V8
Kolor: Orange
Lokalizacja:: Kraków
Kontakt:

Re: XENONY

Post autor: Adrian » 2012-03-29, 13:21

stang232 pisze:A to nie są czasem zwykłe lampy tylko z żarówką która ma świecić ala xenon.
Chyba te są bardziej ksenonami http://www.americanmuscle.com/94-04-bla ... s-dot.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Oryginalnie nie było ksenonów w tym roczniku.
Nie kupisz chyba do 2001 żadnych ksenonów które będą u nas legalne - czyli jak będą chcieli do będą zabierać dowód.
Na pocieszenie jak się uprą to za oryginalne też go będą zabierać.

Kombinujesz z tymi lampami, jak nie z tyłem to z przodem - a zapominasz, że kupiłeś cobre, a nie zwykłego mustanga, w którym można sobie pozwolić na prawie wszystko.
Korcą mnie jeszcze dwie rzeczy, a mianowicie te lampy: http://www.americanmuscle.com/9904-led- ... black.html
oraz te żaluzje:) http://www.americanmuscle.com/aluminum- ... -9404.html



Awatar użytkownika
smerf
Forumowicz
Posty: 482
Rejestracja: 2008-11-21, 22:08
Model: Ford Mustang GT/1995r/silnik 5.0L/automatic
Silnik: inny V8
Kolor: czerwony
Kontakt:

Re: XENONY

Post autor: smerf » 2012-03-29, 13:37

Jak już chcesz kupować lampy cale z soczewkami ,to musisz zasięgnąć języka które dobrze świeca ,,bo generalnie to one swieca jak umarłemu w kostnicy :D ,,soczewki lipne maja ,, pozatym jak chcesz xenony do nich to musisz HIDy kupić , a HIDy to chińszczyzna krótkotrwałe , ryzyko zabrania dowodu rejestracyjnego duże ,pozatym spryskiwacze musisz miec i samopoziomowanie inaczej po oczach będziesz walił,a w sniegu zaklei ci lampy bo one sie nie grzeją ,,a jak już ci dowód wezma ,to masz przej........ bo nikt ci nie zrobi przegladu w takim aucie gdzie jest wszystko inaczej niż powinno być ,,czyli same kłopoty ;) --pozdr.......


Galeria zdjęć http://www.fotosik.pl/slideshow.php?id= ... angkalinka" onclick="window.open(this.href);return false;

Adrian
Forumowicz
Posty: 837
Rejestracja: 2009-04-13, 20:26
Model: Brutal
Silnik: inny V8
Kolor: Orange
Lokalizacja:: Kraków
Kontakt:

Re: XENONY

Post autor: Adrian » 2012-03-29, 13:47

dobra, zostaje przy stockowych:) a takie zaluzje ma ktos z klubu? nie chcialbym "zwieśniaczyć" cobryłki :)



Awatar użytkownika
stang67
Forumowicz
Posty: 1460
Rejestracja: 2009-07-31, 18:22
Model: 1967 Mustang A-code
Silnik: inny V8
Kolor: Candy Apple Red
Kontakt:

Re: XENONY

Post autor: stang67 » 2012-03-29, 13:57

adriank9 pisze:nie chcialbym "zwieśniaczyć" cobryłki :)
To nie kupuj ;) :D


_______F___U___C___K_________T___H___E_________F___U___E___L_________E___C___O___N___O___M___Y_______
Obrazek
1.1967 Mustang 289-4v V8
2.
1997 BMW e36 318ti ///M
3.1998 BMW e36 320i convertible ///M

Adrian
Forumowicz
Posty: 837
Rejestracja: 2009-04-13, 20:26
Model: Brutal
Silnik: inny V8
Kolor: Orange
Lokalizacja:: Kraków
Kontakt:

Re: XENONY

Post autor: Adrian » 2012-03-29, 14:10

stang67 pisze:
adriank9 pisze:nie chcialbym "zwieśniaczyć" cobryłki :)
To nie kupuj ;) :D
heh spoko ale głoś bym ją obiżył był chociaż na żywo jej jeszczenie nie widziałem,
znalazłem takie coś http://www.ebay.co.uk/itm/380380717263? ... 1423.l2649
Załączniki
cobra2.jpg
cobra2.jpg (42.05 KiB) Przejrzano 4989 razy



Awatar użytkownika
stang232
Forumowicz
Posty: 2134
Rejestracja: 2008-12-12, 15:16
Model: stang'95
Silnik: V8 5.0
Kolor: czarny
Lokalizacja:: Bełchatów
Stajnia: Stajnia Łódzka

Re: XENONY

Post autor: stang232 » 2012-03-29, 14:25

Obniżanie to jest ten właściwy kierunek. :ok: :ok: :ok:
Te sprężyny mogą być. tylko z tymi sprężynami to powinieneś jeszcze to zamówić
http://www.americanmuscle.com/maximum-m ... 94-04.html" onclick="window.open(this.href);return false;
żeby zbieżność ustawić.

Przejrzyj ten temat, http://www.svtperformance.com/forums/ne ... ryone.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Tu jest parę pięknych sztuk i w tym kierunku idź.


Obrazek

Adrian
Forumowicz
Posty: 837
Rejestracja: 2009-04-13, 20:26
Model: Brutal
Silnik: inny V8
Kolor: Orange
Lokalizacja:: Kraków
Kontakt:

Re: XENONY

Post autor: Adrian » 2012-03-29, 15:07

stang232 pisze:Obniżanie to jest ten właściwy kierunek. :ok: :ok: :ok:
Te sprężyny mogą być. tylko z tymi sprężynami to powinieneś jeszcze to zamówić
http://www.americanmuscle.com/maximum-m ... 94-04.html" onclick="window.open(this.href);return false;
żeby zbieżność ustawić.
Dzieki!:) A co to, jakieś dociski?



Awatar użytkownika
stang232
Forumowicz
Posty: 2134
Rejestracja: 2008-12-12, 15:16
Model: stang'95
Silnik: V8 5.0
Kolor: czarny
Lokalizacja:: Bełchatów
Stajnia: Stajnia Łódzka

Re: XENONY

Post autor: stang232 » 2012-03-29, 16:32

adriank9 pisze:
stang232 pisze:Obniżanie to jest ten właściwy kierunek. :ok: :ok: :ok:
Te sprężyny mogą być. tylko z tymi sprężynami to powinieneś jeszcze to zamówić
http://www.americanmuscle.com/maximum-m ... 94-04.html" onclick="window.open(this.href);return false;
żeby zbieżność ustawić.
Dzieki!:) A co to, jakieś dociski?
To są takie płytki dzięki którym ustawisz prawidłową zbieżność, ponieważ przez obniżenie zmienia się kąt pod jakim ustawia się amortyzator. A seryjny zakres regulacji górnego mocowania amortyzatora, nie pozwala na aż tak dużą regulację jaka jest nam po obniżeniu potrzebna.
W Sn95 do 30mm, te płytki nie są jeszcze potrzebne. Większe obniżenie auta już wymaga stosowania tych caster/ camber paltes.
Tu masz instrukcje jak i gdzie się to montuje.
http://1.cdn.lib.americanmuscle.com/fil ... nstall.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;


Obrazek

Adrian
Forumowicz
Posty: 837
Rejestracja: 2009-04-13, 20:26
Model: Brutal
Silnik: inny V8
Kolor: Orange
Lokalizacja:: Kraków
Kontakt:

Re: XENONY

Post autor: Adrian » 2012-03-30, 16:15

stang232 pisze:
adriank9 pisze:
stang232 pisze:Obniżanie to jest ten właściwy kierunek. :ok: :ok: :ok:
Te sprężyny mogą być. tylko z tymi sprężynami to powinieneś jeszcze to zamówić
http://www.americanmuscle.com/maximum-m ... 94-04.html" onclick="window.open(this.href);return false;
żeby zbieżność ustawić.
Dzieki!:) A co to, jakieś dociski?
To są takie płytki dzięki którym ustawisz prawidłową zbieżność, ponieważ przez obniżenie zmienia się kąt pod jakim ustawia się amortyzator. A seryjny zakres regulacji górnego mocowania amortyzatora, nie pozwala na aż tak dużą regulację jaka jest nam po obniżeniu potrzebna.
W Sn95 do 30mm, te płytki nie są jeszcze potrzebne. Większe obniżenie auta już wymaga stosowania tych caster/ camber paltes.
Tu masz instrukcje jak i gdzie się to montuje.
http://1.cdn.lib.americanmuscle.com/fil ... nstall.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
Dziękuję za fachową pomoc! Póki co pojeżdżę Cobrą taką jaka jest, a dopiero później coś popróbujemy ;)



Awatar użytkownika
pudel
Forumowicz
Posty: 1406
Rejestracja: 2008-11-07, 21:08
Model: 2002 V6,2007 V8
Silnik: V8 4.6
Kolor: Szary metalik & Torch red
Kontakt:

Re: XENONY

Post autor: pudel » 2012-03-30, 16:17

A jak to jest z xenonami albo jakimis HID-ami do S197??


GDYBY BÓG POPIERAŁ PRZEDNI NAPĘD - CHODZILIBYŚMY NA RĘKACH.....

Adrian
Forumowicz
Posty: 837
Rejestracja: 2009-04-13, 20:26
Model: Brutal
Silnik: inny V8
Kolor: Orange
Lokalizacja:: Kraków
Kontakt:

Re: XENONY

Post autor: Adrian » 2012-03-31, 01:38

pudel pisze:A jak to jest z xenonami albo jakimis HID-ami do S197??

Dla xenonów w S197 jest osobny post.

A ja znalazłem jeszcze takie zarówki http://www.cruizinconceptswholesale.com ... S-239007NB
i taki zestawik HID http://www.cruizinconceptswholesale.com ... ghting.asp



ODPOWIEDZ

Wróć do „21 przeróbki”