Jak zrobisz numer VIN na panelu?? Wspawasz oryginalny kawałek z numerem czy wybijesz numer na nowym panelu??
[rick's garage] 1966 Mustang GT Fastback
Moderatorzy: Pavulon_, Hans, Pavulon_, Hans
- 6t07t
- Forumowicz
- Posty: 1650
- Rejestracja: 2009-02-19, 11:13
- Model: 1966-2008
- Kolor: Silver Blue, Black
- Lokalizacja:: Gliwice
- Stajnia: Stajnia Górny Śląsk
Re: [rick's garage] 1966 Mustang GT Fastback
Niewiele zostanie z oryginalnego metalu. Strasznie ktoś to wszystko wcześniej zniszczył. Fajnie, że teraz fastback będzie jak trzeba
Jak zrobisz numer VIN na panelu?? Wspawasz oryginalny kawałek z numerem czy wybijesz numer na nowym panelu??
Jak zrobisz numer VIN na panelu?? Wspawasz oryginalny kawałek z numerem czy wybijesz numer na nowym panelu??
1966 Silver-Blue Coupe od nowości w PL
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007
-
rick
- Członek Honorowy MKP
- Posty: 1206
- Rejestracja: 2011-02-23, 05:09
- Model: 67 fastback
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: primer,czarny,bialy
Re: [rick's garage] 1966 Mustang GT Fastback
teraz tylko ja wykonuje pracę. Kiedy wszystkie ważne elementy są tutaj, to pójdzie do wasztatu i damy na stol zeby to wszystko bylo na 100%. Pomogę dla blacharza. Jeżeli podstawą jest źle, reszta domu nie jest stałe
VIN nie ma, ktoś zainstalował nowy fartuch blotnika (zostało zrobione źle).Garaż posiada zbiór znaczków, który jest bardzo zbliżony do oryginału
będzie to na tym stole

VIN nie ma, ktoś zainstalował nowy fartuch blotnika (zostało zrobione źle).Garaż posiada zbiór znaczków, który jest bardzo zbliżony do oryginału
będzie to na tym stole

-
rick
- Członek Honorowy MKP
- Posty: 1206
- Rejestracja: 2011-02-23, 05:09
- Model: 67 fastback
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: primer,czarny,bialy
Re: [rick's garage] 1966 Mustang GT Fastback
więcej nowych części. Jaka różnica między jakością. Dynacorn jest znacznie grubszy i otwory są prawidłowe. Na tanie części, które są używane, są cieńsze, a otwory były błędne. Dynacorn przyszedł ze wszystkimi śrubami, wsporniki itd.
Zdecydowano dzisiaj zamówić nową zaporę(firewall). Liczyliśmy 8 różnych sztuk zostały wykorzystane. Nowy Dynacorn będzie używany




Zdecydowano dzisiaj zamówić nową zaporę(firewall). Liczyliśmy 8 różnych sztuk zostały wykorzystane. Nowy Dynacorn będzie używany




Re: [rick's garage] 1966 Mustang GT Fastback
ajjj, jestem niezmiernie ciekaw efektu końcowego, póki co projekt idzie w dobrym kierunku, będę śledził ten temat uważnie 
[
- bathrust
- Forumowicz
- Posty: 216
- Rejestracja: 2011-04-17, 15:56
- Model: FoxBody 79' Ghia
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Grafit
Re: [rick's garage] 1966 Mustang GT Fastback
Hej Rick, pokazałem mojemu tacie Twoje zdjęcia części z Dynacorn. Bardzo Ci zazdrości, bo jego szefowie zamawiają jakieś tańsze. Na całe szczęście już trochę zmądrzeli i nie z Tajwanu ale podobno z Kanady. To co prawda ciągle wymaga włożenia dużo pracy w poprawianie ale jest lepiej niż na początku. Pamiętam jak kiedyś przetłoczenia na błotniku przednim mijały się z tymi na drzwiach o ponad 1 cm.
Była zabawa
Była zabawa

-
rick
- Członek Honorowy MKP
- Posty: 1206
- Rejestracja: 2011-02-23, 05:09
- Model: 67 fastback
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: primer,czarny,bialy
Re: [rick's garage] 1966 Mustang GT Fastback
Zawsze używam dynacorn pierw wtedy kanadyjski. Staraj się nie mieszać producentów. Jeśli używasz dynacorn, zostań ze dynacorn, jeśli używasz taniej zostań u samego. Wszystkie ich Tłoczniki?(stampings) bede inne
Próbuję nowego dostawcę części. Ma dobre ceny na większość części. Buduje samochody tez, mówi mi, które części pasują lepiej niż inni
Próbuję nowego dostawcę części. Ma dobre ceny na większość części. Buduje samochody tez, mówi mi, które części pasują lepiej niż inni
-
rick
- Członek Honorowy MKP
- Posty: 1206
- Rejestracja: 2011-02-23, 05:09
- Model: 67 fastback
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: primer,czarny,bialy
Re: [rick's garage] 1966 Mustang GT Fastback
woohoo ... więcej nowych części



uh oh ... Byłem taki szczęśliwy, dopóki nie otworzył tego pudło. Jest prosto z dynacorn. Nie ma rys na lakierze, pudełko nie ma uszkodzeń. Została ona uszkodzona przed malarstwie, a oni nadal wysłaly. nie zadowolony


Zima rozpoczęła się tutaj, zdecydowałem się zbudować samochód w mojej ciepłej piwnicy




uh oh ... Byłem taki szczęśliwy, dopóki nie otworzył tego pudło. Jest prosto z dynacorn. Nie ma rys na lakierze, pudełko nie ma uszkodzeń. Została ona uszkodzona przed malarstwie, a oni nadal wysłaly. nie zadowolony


Zima rozpoczęła się tutaj, zdecydowałem się zbudować samochód w mojej ciepłej piwnicy

- giepe
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 85
- Rejestracja: 2010-07-11, 16:51
- Model: FSB 66
- Silnik: inny V8
- Kolor: candy apple red
Re: [rick's garage] 1966 Mustang GT Fastback
Moja wyglądała dokładnie tak samorick pisze:... Byłem taki szczęśliwy...
Ale nie martw się po zamontowaniu wygląda lepiej
-
rick
- Członek Honorowy MKP
- Posty: 1206
- Rejestracja: 2011-02-23, 05:09
- Model: 67 fastback
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: primer,czarny,bialy
Re: [rick's garage] 1966 Mustang GT Fastback
będziemy dzwonić do CJPony o rabat trochę pieniędzy. Zabierze trochę czasu, aby naprawić panel. Facet zapłacił za dobry panel, nie powinien płacić za naprawy tez. 
-
rick
- Członek Honorowy MKP
- Posty: 1206
- Rejestracja: 2011-02-23, 05:09
- Model: 67 fastback
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: primer,czarny,bialy
Re: [rick's garage] 1966 Mustang GT Fastback
no..idziemy do przodu.Podłoga dynacorn jest rozpakowana z klatki i części są w warsztacie. Mam trochę więcej zrobić, aby karoseria gotowa




-
rick
- Członek Honorowy MKP
- Posty: 1206
- Rejestracja: 2011-02-23, 05:09
- Model: 67 fastback
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: primer,czarny,bialy
Re: [rick's garage] 1966 Mustang GT Fastback
zaczyna nabierać kształt. Kiedy ta część jest zakończona, karoseria zostanie dodana. Miałem nadzieję, podłoga dynacorn będzie lepsze niż jest, to jest najgorszy co widzieliśmy






-
rick
- Członek Honorowy MKP
- Posty: 1206
- Rejestracja: 2011-02-23, 05:09
- Model: 67 fastback
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: primer,czarny,bialy
Re: [rick's garage] 1966 Mustang GT Fastback
tym więcej farby i Bondo usunę, tym więcej problemów odkrywam


piaskowanie i malowanie proszkowe







piaskowanie i malowanie proszkowe





-
rick
- Członek Honorowy MKP
- Posty: 1206
- Rejestracja: 2011-02-23, 05:09
- Model: 67 fastback
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: primer,czarny,bialy
Re: [rick's garage] 1966 Mustang GT Fastback
Wtorek samochód poszedł do warsztatu
ze wszystkimi wzmocnieniami, samochód został oddzielony z pomocą wózka widłowego. Nic się nie poruszyło, każdy panel pozostał, gdzie miało byc
teraz będziemy czyszczic rdzy od tyłu deski rozdzielczej. Obie, górna i dolna cowl panele, sie wymieni. byli połatane i jest wiele pracy je naprawić. Taniej wymienić.





ze wszystkimi wzmocnieniami, samochód został oddzielony z pomocą wózka widłowego. Nic się nie poruszyło, każdy panel pozostał, gdzie miało byc
teraz będziemy czyszczic rdzy od tyłu deski rozdzielczej. Obie, górna i dolna cowl panele, sie wymieni. byli połatane i jest wiele pracy je naprawić. Taniej wymienić.





-
rick
- Członek Honorowy MKP
- Posty: 1206
- Rejestracja: 2011-02-23, 05:09
- Model: 67 fastback
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: primer,czarny,bialy
Re: [rick's garage] 1966 Mustang GT Fastback
dziękuję, dziękuję dziękuję za artykuł. Ono jest 100% dokładne
Ja mówilem że sie nie zaoszczędzi pieniędzy zakupu tańsze części.
pieniądze "zaoszczędzone", zostaną wydane 3 lub 4 razy tyle, aby poprawić panele.
uzywać panele z jednego producenta, nie mieszać i dopasowywać
blacharz dopiero skończył 67 coupe. Facet zaoszczędzil pieniądze na kupowanie tańszych paneli i od 3 producenty. Ale blacharz spędził dodatkowe 45 godzin je naprawiać. On pobiera 70 dolarów za godzinę, ile bylo zaoszczędzone? A niektóre panele i tak nie pasuja dobrze.
Mój samochód jest oryginalny i dynacorn. chyba tylko dwa panele były złe, i wymagaly bardzo drobne korekty.
proszę przeczytać artykuł
Ja mówilem że sie nie zaoszczędzi pieniędzy zakupu tańsze części.
pieniądze "zaoszczędzone", zostaną wydane 3 lub 4 razy tyle, aby poprawić panele.
uzywać panele z jednego producenta, nie mieszać i dopasowywać
blacharz dopiero skończył 67 coupe. Facet zaoszczędzil pieniądze na kupowanie tańszych paneli i od 3 producenty. Ale blacharz spędził dodatkowe 45 godzin je naprawiać. On pobiera 70 dolarów za godzinę, ile bylo zaoszczędzone? A niektóre panele i tak nie pasuja dobrze.
Mój samochód jest oryginalny i dynacorn. chyba tylko dwa panele były złe, i wymagaly bardzo drobne korekty.
proszę przeczytać artykuł



