[tripower] Mustang 66 conv 351 Windsor
Moderatorzy: Hans, Pavulon_, Pavulon_, Hans
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 35
- Rejestracja: 2011-07-31, 21:26
- Model: 1966 GT kabriolet
- Silnik: inny V8
- Kolor: czerwony
[tripower] Mustang 66 conv 351 Windsor
Witam jestem tu nowy i potrzebuje kilka porad
posiadam mustanga 66 oryginalnie byl tam silnik 289 ale poprzedni wlasciciel zainstalowal tam 351W 40 over (co to znaczy?czy jest to powiekszona pojemnosc o 40 tysieczne cala??)
dodatkowo glowice Edelbrock performer RPM
kolektor ssacy Edelbrock performer RPM
walek rozrzadu Howards duration 302,302/lift 512,512
dzwignie zaworowe scorpion 1.72
gaznik barry grant 575 speed demon
kolektory wydechowe Headman
tlumniki Flowmaster
zaplon MSD
co myslicie o taych modyfikacjach?
dodatkowo jakis wariat zainstalowal tam NOS
wszystko fajnie tylko silnik silnie nagrzewa mi sie podczas postaoju butla z NOS jest zakrecona zreszta nawet nie mam zamiaru robic proby gdyz auto jest strasznie szybkie
jak dla mnie to ma z 400km chyba ze sie myle.
tylko to nagrzewanie sie silnika ostatnio stojac w korku jakies 10 min temperatura skoczyla mi powyrzej 200F i slyszalny byl dziwny dzwiek zaworow po tej przygodzie popekaly mi wszystkie swiece i przyszlo mi wymienic swiece(do chlodnicy dodatkowo zamontowany jest wiatrak elektryczny ktory pracuje non stop)
mam tez pytanie jaka powinna byc przerwa na swiecach bo w starych byla ogromna jakies 5 mm
po wymianie swiec na nowe zauwarzylem ze gdy dodaje gazu lekko silnik przydlawia sie i lekko szarpie i po chwili zaczyna wchodzic miarowo na obroty a gdy dodaje gazu ostro to wszystko wydaje sie normalnie
mysle ze przegrzalem silnik bo zuwarzylem wode wylatujaca z tlumnika ale po rozebraniu silnika nie widac zadnego sladu na uszczelkach z pod glowic
silnik mam zamiar robic sam tak jak wszystkie prace blacharskie gdyz ojciec byl blacharzem i nauczylem sie duzo tylko prosil bym o porady odnosnie silnika
dodatkowo mam tam skrzynie biegow AOD Street terminator od Lentech automatics i prosil bym o porade gdzie oddac taka skrzynie do remontu gdyz mam tylko 2 biegi+wsteczny 3 bieg przestal mi dzialac i moge jezdzic tylko manualnie zmieniajac biegi
dziekuje z gory za wszystkie rady
Dzieki i pozdrawiam
posiadam mustanga 66 oryginalnie byl tam silnik 289 ale poprzedni wlasciciel zainstalowal tam 351W 40 over (co to znaczy?czy jest to powiekszona pojemnosc o 40 tysieczne cala??)
dodatkowo glowice Edelbrock performer RPM
kolektor ssacy Edelbrock performer RPM
walek rozrzadu Howards duration 302,302/lift 512,512
dzwignie zaworowe scorpion 1.72
gaznik barry grant 575 speed demon
kolektory wydechowe Headman
tlumniki Flowmaster
zaplon MSD
co myslicie o taych modyfikacjach?
dodatkowo jakis wariat zainstalowal tam NOS
wszystko fajnie tylko silnik silnie nagrzewa mi sie podczas postaoju butla z NOS jest zakrecona zreszta nawet nie mam zamiaru robic proby gdyz auto jest strasznie szybkie
jak dla mnie to ma z 400km chyba ze sie myle.
tylko to nagrzewanie sie silnika ostatnio stojac w korku jakies 10 min temperatura skoczyla mi powyrzej 200F i slyszalny byl dziwny dzwiek zaworow po tej przygodzie popekaly mi wszystkie swiece i przyszlo mi wymienic swiece(do chlodnicy dodatkowo zamontowany jest wiatrak elektryczny ktory pracuje non stop)
mam tez pytanie jaka powinna byc przerwa na swiecach bo w starych byla ogromna jakies 5 mm
po wymianie swiec na nowe zauwarzylem ze gdy dodaje gazu lekko silnik przydlawia sie i lekko szarpie i po chwili zaczyna wchodzic miarowo na obroty a gdy dodaje gazu ostro to wszystko wydaje sie normalnie
mysle ze przegrzalem silnik bo zuwarzylem wode wylatujaca z tlumnika ale po rozebraniu silnika nie widac zadnego sladu na uszczelkach z pod glowic
silnik mam zamiar robic sam tak jak wszystkie prace blacharskie gdyz ojciec byl blacharzem i nauczylem sie duzo tylko prosil bym o porady odnosnie silnika
dodatkowo mam tam skrzynie biegow AOD Street terminator od Lentech automatics i prosil bym o porade gdzie oddac taka skrzynie do remontu gdyz mam tylko 2 biegi+wsteczny 3 bieg przestal mi dzialac i moge jezdzic tylko manualnie zmieniajac biegi
dziekuje z gory za wszystkie rady
Dzieki i pozdrawiam
- GPE
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 45
- Rejestracja: 2010-02-21, 18:53
- Model: Mustang Coupe 351 '67
- Silnik: inny V6
- Kolor: czarny
Re: Mustang 66 351 Windsor
hej
gratuluję samochodu.
zmiany w silniku masz porobione na bardzo dobrych częściach i dobrze dobranych (ogólnie, nie zagłębiając się w szczegóły). ktoś kto to zrobił znał się na rzeczy.
BTW ten zestaw co masz to daje niezły power na wyższych obrotach
)
przegrzewanie silnika - jaką masz chłodnicę? jeżeli jest stara to może być zakamieniona itd... ja u siebie (a też mam 351W) wymieniłem cały wkład w chłodnicy i nie miałem żadnych problemów z przegrzewaniem.
jak masz wodę w wydechu to sprawdź czy olej w silniku nie emulguje albo czy nie masz CO2 w płynie chłodniczym.
mam w okolicy megamagika od amerykańskich automatów. mogę przesłać na PW kontakt do niego.
a tak poza tym to gdzie są fotki!!!! dawaj, podsyłaj
--
pozdr.
GPE
gratuluję samochodu.
zmiany w silniku masz porobione na bardzo dobrych częściach i dobrze dobranych (ogólnie, nie zagłębiając się w szczegóły). ktoś kto to zrobił znał się na rzeczy.
BTW ten zestaw co masz to daje niezły power na wyższych obrotach

przegrzewanie silnika - jaką masz chłodnicę? jeżeli jest stara to może być zakamieniona itd... ja u siebie (a też mam 351W) wymieniłem cały wkład w chłodnicy i nie miałem żadnych problemów z przegrzewaniem.
jak masz wodę w wydechu to sprawdź czy olej w silniku nie emulguje albo czy nie masz CO2 w płynie chłodniczym.
mam w okolicy megamagika od amerykańskich automatów. mogę przesłać na PW kontakt do niego.
a tak poza tym to gdzie są fotki!!!! dawaj, podsyłaj

--
pozdr.
GPE
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 35
- Rejestracja: 2011-07-31, 21:26
- Model: 1966 GT kabriolet
- Silnik: inny V8
- Kolor: czerwony
Re: Mustang 66 351 Windsor
Dzieki za podpowiedz
Olej w silniku sprawdze dzis wieczorem a co do chlodnicy to mam tam zainstalowana aluminiowa chlodnice zalozona byla jakies dwa lata temu
silnik rzeczywiscie ma niezly power na wyzszych obrotach tak od 2000 obr/min do 6000 obr/min urywa glowe
jesli ten twoj megamagik jest naprawde dobry to poprosze o kontakt do niego
a co do fotek nie wiem jak je poslac ?
pozdrawiam
Olej w silniku sprawdze dzis wieczorem a co do chlodnicy to mam tam zainstalowana aluminiowa chlodnice zalozona byla jakies dwa lata temu
silnik rzeczywiscie ma niezly power na wyzszych obrotach tak od 2000 obr/min do 6000 obr/min urywa glowe
jesli ten twoj megamagik jest naprawde dobry to poprosze o kontakt do niego
a co do fotek nie wiem jak je poslac ?
pozdrawiam
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 35
- Rejestracja: 2011-07-31, 21:26
- Model: 1966 GT kabriolet
- Silnik: inny V8
- Kolor: czerwony
Re: Mustang 66 351 Windsor
Litosci
mam wszystkie fotki w duzym rozmiarze i musze konwertowac a to jet to czego nie lubie najbardziej ale cos wrzuce

- bathrust
- Forumowicz
- Posty: 216
- Rejestracja: 2011-04-17, 15:56
- Model: FoxBody 79' Ghia
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Grafit
Re: Mustang 66 351 Windsor
Możesz wrzucić na np. imageshack i potem bezpośrednie linki do zdjęć powklejać między
[img]tu%20link[/img]
Jeżli zdjęcia masz już gdzieś w necie zamieszczone to możesz zrobić analogicznie
Wtedy nie trzeba konwertować. Tylko czasem nie działa tak jak powinno ;/
I jakby co to jest utworzony osobny dział dla zdjęć http://mustangklub.pl/forum/viewforum.php?f=80" onclick="window.open(this.href);return false;
[img]tu%20link[/img]


I jakby co to jest utworzony osobny dział dla zdjęć http://mustangklub.pl/forum/viewforum.php?f=80" onclick="window.open(this.href);return false;


-
- Członek Honorowy MKP
- Posty: 1206
- Rejestracja: 2011-02-23, 05:09
- Model: 67 fastback
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: primer,czarny,bialy
Re: Mustang 66 351 Windsor
od czego zacząć.
lentech jest świetna transmisja. Musisz ustawić go prawidłowo. Nie robil to właściwie. Musisz Lokar TV kablowej Zestaw, TCI korektor i i czujnika ciśnienia oleju. zobacz samochód MAXA w dziale galeria, jak to wygląda.
40 ponad oznacza cylindrów silnika jest 0,040 cala, większe. To jest dużo. Nie idę większy niż 0,030.
tak masz blisko 400 KM. Jeśli chcesz więcej, gaźnik jest zbyt mała, spróbuj Holley lub Edelbrock 750cfm.
To może być timing nie był ustawiony prawidłowo, termostat był zbyt wysoki lub chłodnicy za małya.
Kiedy przebudowa silnika, sprawdzić czy jest ARP na śruby do korbowodów (najważniejsze), głowice cylindrów i wału korbowego.Korbowód i śruby głowicy są najważniejsze!!!
lentech jest świetna transmisja. Musisz ustawić go prawidłowo. Nie robil to właściwie. Musisz Lokar TV kablowej Zestaw, TCI korektor i i czujnika ciśnienia oleju. zobacz samochód MAXA w dziale galeria, jak to wygląda.
40 ponad oznacza cylindrów silnika jest 0,040 cala, większe. To jest dużo. Nie idę większy niż 0,030.
tak masz blisko 400 KM. Jeśli chcesz więcej, gaźnik jest zbyt mała, spróbuj Holley lub Edelbrock 750cfm.
To może być timing nie był ustawiony prawidłowo, termostat był zbyt wysoki lub chłodnicy za małya.
Kiedy przebudowa silnika, sprawdzić czy jest ARP na śruby do korbowodów (najważniejsze), głowice cylindrów i wału korbowego.Korbowód i śruby głowicy są najważniejsze!!!
-
- Członek Honorowy MKP
- Posty: 1206
- Rejestracja: 2011-02-23, 05:09
- Model: 67 fastback
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: primer,czarny,bialy
Re: Mustang 66 351 Windsor
to jest 3 rzędzie "Be Cool" chlodnica aluminiowa? To nie był problem
i używać FEL-PRO uszczelki
i używać FEL-PRO uszczelki
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 35
- Rejestracja: 2011-07-31, 21:26
- Model: 1966 GT kabriolet
- Silnik: inny V8
- Kolor: czerwony
Re: Mustang 66 351 Windsor
nie mam pojecia czy to jest chlodnica 3 rzedowa ale napewno to jest chlodnica aluminiowa z przodu jest umieszczony elektryczny wiatrak ktory chodzi bez przerwy
piszesz ze to nie byl problem czy masz na mysli chlodnice?
dodatkowo powiem ci ze czasami po wylaczeniu zaplonu silnik jeszcze chodzil przez 1sekunde do 3 sekund to raczej jest problem z timing
do czego te uszczelki FEL-PRO?
rick mozesz pisac tez po angielsku bo niektore zwroty moze bedzie ci latwiej
dzieki
piszesz ze to nie byl problem czy masz na mysli chlodnice?
dodatkowo powiem ci ze czasami po wylaczeniu zaplonu silnik jeszcze chodzil przez 1sekunde do 3 sekund to raczej jest problem z timing
do czego te uszczelki FEL-PRO?
rick mozesz pisac tez po angielsku bo niektore zwroty moze bedzie ci latwiej
dzieki
Re: Mustang 66 351 Windsor
lej 98 albo najlepiej jakiegoś v-powera Muarach miał tak na 95, przeszedł na 98 i ustałotripower pisze:dodatkowo powiem ci ze czasami po wylaczeniu zaplonu silnik jeszcze chodzil przez 1sekunde do 3 sekund to raczej jest problem z timing
Nic na siłę, wszystko młotkiem
i wyklepie się coś takiego:


