Sam nie wiem...
Moze zostanie i go zrobie, moze sprzedam jak jest.
Jest w naprawde dobrym stanie. Oryginalny przebieg 63tys.mil !!
Po uzupełnieniu płynów i nalaniu benzyny odpalil na dotyk!!
Wszystko działa wiec pojezdzilem nim chwile wczoraj po osiedlu
Silnik fajnie gada. To fabryczna wersja hi-po i ma zamontowany podwójny wydech z dwoma cherry-bomb glasspack !!
W Mustangu musze skonczyc jeszcze lewe drzwi i zaczynam cynowanie i pasowanie elementow.
1966 Silver-Blue Coupe od nowości w PL
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007
No, małe odświeżenie tematu.
Drzwi lewe skończone. Zrobilem nową wewnętrzną cześć, razem z tą falowaną rynienką na uszczelkę. Wewnątrz drzwi zostaly wypiaskowane. Odsłoniły się małe dziurki po piaskowaniu. Żeby nie zatracić faktury blachy nie można było tego spawać więc od wewnątrz wszystko wycynowałem.
Po oszlifowaniu zewnętrznej strony za pomocą tarczy drucianej wyszło bardzo ładnie.
Przed zamknięciem nowym dorobionym elementem dolnym poszycia drzwi wewnątrz zostały pomalowane podkładem.
Po wstawieniu zewnetrznej czesci i szlifowaniu drzwi gotowe.
Nastepnie kolej przyszła na prawy błotnik. Oddzielony został wewnętrzny pionowy element wzmacniajacy aby umozliwic dostep do piaskowania i malowania.
Elementy przykrecane sa już mniej-więcej spasowane.
Przed końcowym piaskowaniem podłogi nadwozia z komory silnika wyprowadził się oryginalny silnik 200-I6
W przyszłym tygodniu piaskowanie i malowanie nadwozia pierwszym podkładem
1966 Silver-Blue Coupe od nowości w PL
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007
no drzwiczki wyszły bardzo ładnie, ja niestety tyle szczęścia nie miałem i w moim 65 conv faktury na drzwiach się musiałem pozbyc drzwi od strony pasażera były częściowo już od zdarte, jakby jakiś dzieciak się bawił papierem ściernym
wypiaskowane zostało całe nadwozie poza tylnymi błotnikami, które są nowe i dachem ze wzgledu na mozliwość pofalowania blachy na duzych płaskich powierzchniach. W kilku miejscach trzeba poprawić kilka drobnych miejsc, jeśli chodzi o spawanie ale ogólnie wyszło bardzo dobrze.
Od razu po piaskowaniu blacha została pomalowana podkładem.
Tak wyglada nadwozie po piaskowaniu i malowaniu podkładem:
1966 Silver-Blue Coupe od nowości w PL
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007
Nie, sam nie piaskowałem. Przyjechała do mnie firma, która się tym zajmuje z wielkim kompresorem-przyczepą. Odpowiednia ilość powietrza była podana przez prężarkę śrubową napędzaną 4cyl silnikiem TD Zajęło to ok. 4,5 godziny.
1966 Silver-Blue Coupe od nowości w PL
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007
No niestety jescze nie pomalowany
Już miał być na ukonczeniu ale tuz przed terminem oddania auta lakiernik zrezygnowal z robienia mojego auta...
Niedługo wcześniej miał podobno problemy z jakimś innym starym samochodem i stwierdził, że już wiecej zadnego zabytka nie bedzie robic.
Szukałem troche innego lakiernika i... w koncu znalazłem 1km od swojego garażu Zawsze wydawał mi się bardzo drogi bo robi auta glównie dla Niemców, w tym zabytkowe. Przy rozmowie okazało sie że wcale jednak tak nie jest. Nie było często słyszanego "Oj proszę pana to jest stare auto, amerykańskie no i to Mustang więc będzie sporo kosztowało"
Teraz jade na wakacje i po powrocie we wrzesniu auto trafia do malowania, mysle, ze juz bez niespodzianek.
1966 Silver-Blue Coupe od nowości w PL
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007