Zakuty fabrycznie silnik wytrzymujący bez problemu 700 i więcej koni no i IRS co na naszych drogach jest bardziej przyjazne niż sztywny most

a i na 1/4 mili w bezpośrednim porównaniu z GT500 Terminator wypada tyci lepiej

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz, Przemek64, mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz, Przemek64
IRS był tylko w cobrze z 1999r do terminatora musiałbyś zrobić swapa mostu.Stangdaro pisze:no i IRS
i tu się myliszstang232 pisze:IRS był tylko w cobrze z 1999r do terminatora musiałbyś zrobić swapa mostu.Stangdaro pisze:no i IRS
Cobry z lat 1999r i 2001r są nazywane New Edge cobra, nie miały SC przez co były słabsze.
i oczywiście KillerAluStar pisze:Terminatory Cobry Kompresory
czemu droga w utrzymaniu? mozesz kilka slow o exploatacji truknacdr.killer pisze:i oczywiście KillerAluStar pisze:Terminatory Cobry Kompresory![]()
niema co bardzo droga zabawka i droższa w utrzymaniu od gt500 bez dużej kasy bym się w to nie pchał... miałem okazję kupić oryginalną cobre-r ale coś miała z silnikiem, teraz mi tylko pozostało pomarzyć by chociaż zmienić pakiet stylistyczny z cobry
ps bez powodu nie okrzyknięto cobry-r najlepszym mustangiem
tylko ze Cobra-R to nie Terminator, wątpie żeby był taki model w Polsce na sprzedaż,jedynie Cobra z 1999 roku z uszkodzonym silnikiem była nawet za 20 tysięcy ostatnio na allegro, ale ona nie jest doładowana. O tym co pisze Stangdaro to model 2003-2004 i tylko one miały fabrycznie Etona.dr.killer pisze:i oczywiście KillerAluStar pisze:Terminatory Cobry Kompresory![]()
niema co bardzo droga zabawka i droższa w utrzymaniu od gt500 bez dużej kasy bym się w to nie pchał... miałem okazję kupić oryginalną cobre-r ale coś miała z silnikiem, teraz mi tylko pozostało pomarzyć by chociaż zmienić pakiet stylistyczny z cobry
ps bez powodu nie okrzyknięto cobry-r najlepszym mustangiem
Miałem dwie Cobry tyle że z 96 i jakoś nie uważam żeby były groższe od GT-ków w utrzymaniu jedynie w zakupie tkwi różnica. A Cobrę Terminatora z 2003 czy 2004 roku i to lekko pukniętą żeby sprowadzić do PL to po kosztach i z naprawą trzeba wybecylować ok 55 tysi i w górę oczywiście nie mówię tu o kompletnych zgniotach. Od jakiegoś czasu licytuję co jakiś czas terminatora i liczę tak żeby się zmieścić w 55tyś zł na gotowo i jak na razie nie mogę się dokupićadasko74 pisze:czemu droga w utrzymaniu? mozesz kilka slow o exploatacji truknacdr.killer pisze:i oczywiście KillerAluStar pisze:Terminatory Cobry Kompresory![]()
niema co bardzo droga zabawka i droższa w utrzymaniu od gt500 bez dużej kasy bym się w to nie pchał... miałem okazję kupić oryginalną cobre-r ale coś miała z silnikiem, teraz mi tylko pozostało pomarzyć by chociaż zmienić pakiet stylistyczny z cobry
ps bez powodu nie okrzyknięto cobry-r najlepszym mustangiem
Ta z allegro za 20tyś z 99 to kiepska była przodem i tyłem walona nawet zderzak z tyłu nie od Cobry i brak zawieszenia IRS - ciekawe czemu była na sztywnym moście. Generalnie chciałem ją wziąć na przeszczep zawieszeń układu kierowniczego i skrzyni bo planowałem se samą budę z tapicerką Fastbacka z 67 sprowadzić i dokupić do tego wszystkiego motorek od terminatora ale jak se policzyłem to baaardzo bogato to wychodzi więc dalej szukam Terminatorawitekz pisze:tylko ze Cobra-R to nie Terminator, wątpie żeby był taki model w Polsce na sprzedaż,jedynie Cobra z 1999 roku z uszkodzonym silnikiem była nawet za 20 tysięcy ostatnio na allegro, ale ona nie jest doładowana. O tym co pisze Stangdaro to model 2003-2004 i tylko one miały fabrycznie Etona.dr.killer pisze:i oczywiście KillerAluStar pisze:Terminatory Cobry Kompresory![]()
niema co bardzo droga zabawka i droższa w utrzymaniu od gt500 bez dużej kasy bym się w to nie pchał... miałem okazję kupić oryginalną cobre-r ale coś miała z silnikiem, teraz mi tylko pozostało pomarzyć by chociaż zmienić pakiet stylistyczny z cobry
ps bez powodu nie okrzyknięto cobry-r najlepszym mustangiem