Wyjęcie silnika w FSB 66

silnik i okolice

Moderatorzy: Pavulon_, Rezor, pluzz, Przemek64, Piotrek86skc, Pavulon_, Rezor, pluzz, Przemek64, Piotrek86skc

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
giepe
Młodszy Forumowicz
Posty: 85
Rejestracja: 2010-07-11, 16:51
Model: FSB 66
Silnik: inny V8
Kolor: candy apple red

Wyjęcie silnika w FSB 66

Post autor: giepe » 2010-11-10, 14:13

Chcielibyśmy wykorzystać jutrzejszy dzień na wyjęcie silnika.
Mam w związku z tym do Was pytanie, czy istnieje konieczność stosowania jakichś patenciarskich sztuczek podczas demontażu?
Czy też po prostu wykręcamy i wyciągamy :)



Awatar użytkownika
6t07t
Forumowicz
Posty: 1650
Rejestracja: 2009-02-19, 11:13
Model: 1966-2008
Kolor: Silver Blue, Black
Lokalizacja:: Gliwice
Stajnia: Stajnia Górny Śląsk

Post autor: 6t07t » 2010-11-11, 15:34

Trzeba podeprzec skrzynie biegow pod dzwonem. Uchwyty do zlapania silnika mozna przykrecic pod sruby kolektorow wydechowych.


1966 Silver-Blue Coupe od nowości w PL
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007

Awatar użytkownika
giepe
Młodszy Forumowicz
Posty: 85
Rejestracja: 2010-07-11, 16:51
Model: FSB 66
Silnik: inny V8
Kolor: candy apple red

Post autor: giepe » 2010-11-11, 20:03

Dzięki, tak po cichu liczyłem na jakąś podpowiedź z Twojej strony,
bo wszystkie znaki na niebie i ziemi wskazują, że wiesz wszystko na temat tych samochodów :D
Tak szczęśliwie się złożyło, że nie udało się dziś uruchomić nowego żurawia
(chiński człowiek nie sprawdził, czy jego konstrukcja działa, no i nie zadziałała),
więc patent będzie jak znalazł na sobotę. :ok:



ODPOWIEDZ

Wróć do „1. silnik”