Pierścienie do 289

silnik i okolice

Moderatorzy: Pavulon_, Rezor, pluzz, Przemek64, Piotrek86skc, Pavulon_, Rezor, pluzz, Przemek64, Piotrek86skc

ODPOWIEDZ
kar0l
Młodszy Forumowicz
Posty: 15
Rejestracja: 2010-04-24, 18:42
Model: mustang coupe 68r
Silnik: V6 4.0
Kolor: czerwony

Pierścienie do 289

Post autor: kar0l » 2010-09-27, 19:27

Witam :)
Skąd najlepiej zamówić pierścienie do silnika 289.



Awatar użytkownika
Pavulon_
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2168
Rejestracja: 2008-08-17, 22:22
Model: 1965 Convertible
Silnik: inny V8
Kolor: Prairie Bronze
Lokalizacja:: Poznań
Stajnia: Stajnia Wielkopolska

Post autor: Pavulon_ » 2010-09-27, 19:49

ja teraz zamawiałem w Summit Racing ( http://www.summitracing.com )



Awatar użytkownika
6t07t
Forumowicz
Posty: 1650
Rejestracja: 2009-02-19, 11:13
Model: 1966-2008
Kolor: Silver Blue, Black
Lokalizacja:: Gliwice
Stajnia: Stajnia Górny Śląsk

Post autor: 6t07t » 2010-09-28, 07:21

Czasem trafiają się ne ebay-u w dobrych cenach.
Ja kupiłem komplet pierścieni bardzo dobrej jakości ze starej porządnej produkcji USA za $9,99 :]
Często jednak najbardziej opłaca się kupić cały zestaw naprawczy do remontu silnika zawierajacy tłoki, pierścienie, panewki, wałek, rozrząd, uszczelki, pompę oleju, popychacze.


1966 Silver-Blue Coupe od nowości w PL
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007

kar0l
Młodszy Forumowicz
Posty: 15
Rejestracja: 2010-04-24, 18:42
Model: mustang coupe 68r
Silnik: V6 4.0
Kolor: czerwony

Post autor: kar0l » 2010-09-28, 21:30

Dzięki Pavulon, super strona, wybrałem kilka pozycji muszę posprawdzać jeszcze kilka elementów w silniku i będę zamawiał.
Często jednak najbardziej opłaca się kupić cały zestaw naprawczy do remontu silnika zawierajacy tłoki, pierścienie, panewki, wałek, rozrząd, uszczelki, pompę oleju, popychacze.
Chciałbym zamówić te wszystkie części, ale mnie nie stać, poza tym oryginały są lepsze od dzisiaj produkowanych części :) przy okazji jakby ktoś miał przekładnie kierowniczą na zbyciu, to chętnie ją przygarnę (oczywiście nie za darmo).
pozdrawiam i dziękuje



Awatar użytkownika
6t07t
Forumowicz
Posty: 1650
Rejestracja: 2009-02-19, 11:13
Model: 1966-2008
Kolor: Silver Blue, Black
Lokalizacja:: Gliwice
Stajnia: Stajnia Górny Śląsk

Post autor: 6t07t » 2010-09-29, 08:14

A czy wiesz jakie masz teraz czesci w silniku??
Mało prawdopodobne (ale mozliwe oczywiście), że masz oryginalne i nominalne tłoki.
Na pewno bedą już jakies nadwymiarowe i nie FoMoCo wiec sprawdz dokladnie jakie sa tam pierscienie bo bywaja różnej szerokości. Szkoda, żeby zamówione czesci okazaly sie nie dobre.
Tłoki lubia miec mikro pęknięcia przy powierzczniach prowadzących (zagladnij do watku o samochodzie Dezo i moim)


1966 Silver-Blue Coupe od nowości w PL
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007

kar0l
Młodszy Forumowicz
Posty: 15
Rejestracja: 2010-04-24, 18:42
Model: mustang coupe 68r
Silnik: V6 4.0
Kolor: czerwony

Post autor: kar0l » 2010-09-29, 18:33

6t07t pisze:A czy wiesz jakie masz teraz czesci w silniku??
Brat jest mechanikiem i się "trochę" zna, wymieniam pierścienie, panewki, rozrząd, pompę wody i takie tam. tłoki są z 88 roku i wyglądają dobrze, zmierzyłem średnice cylindrów i są nominalne muszę jeszcze zmierzyć wał i dać głowice do sprawdzenia.
Mam jeszcze problem z wyborem części, nie znam tych amerykańskich marek i nie wiem które są lepsze, na razie sugeruje się ceną.



ODPOWIEDZ

Wróć do „1. silnik”