czujnik polozenia walu Ford Mustang 5,0
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, Rezor, Przemek64
Gdzie jest ten kondensator bo to chyba nie ten przy cewce?Ten jest przeciwzakłóceniowy chyba?RAFAŁ pisze:jak ty masz na zaciskach pod cewką a niema iskry to albo cewka albo kondensator
a co i jak z zasilaniami to jeszcze sprawdzę na schemacie ale to wieczorem
http://www.case-studio.pl/
https://www.facebook.com/internalquietfanpage
www.internalquiet.com
https://www.facebook.com/internalquietfanpage
www.internalquiet.com
- RAFAŁ (GROSZEK)
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 2393
- Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
- Model: był SN95 jest GT2011
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: SREBRNY
Skoro cewka daje prąd który nie dociera do świec, to gdzieś po drodze musi być przerwa... jak wyeliminowałeś świece, kable, cewkę, to jeszcze sprawdź te dwie rzeczy... łatwe i szyblie do sprawdzeniachmielu pisze:No tak ale przecież to cewka daje napięcie na aparat zapłonowy a iskry na świecach nie ma?Wymienię cewkę i zobaczymy.
Dzięki, spróbuję jeszcze raz, tym razem kupię nowy kondensator od poldka(klasyczna tylno-napędówka). Mechanicznie zrobię wszystko przy aucie ale elektryka zawsze ,mnie zaskakujeRAFAŁ pisze:ten przy cewce jest kondensatorem do zapłonu kondensatorem przeciw zakłuceniowym w samochodzie jest akumulator a urządzenia odbiorcze typu radio mają w sobie
a jeżeli chcesz zmieniać na próbę to kup od poloneza gażnikowego i powinien zadziałać
http://www.case-studio.pl/
https://www.facebook.com/internalquietfanpage
www.internalquiet.com
https://www.facebook.com/internalquietfanpage
www.internalquiet.com
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 98
- Rejestracja: 2008-07-14, 08:52
- Model: mustang gt 95
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: yellow
słuchajcie ja kiedys miałem inny problem ... auto mi gasło w czasie jazdy , walczyłem tydzień co jest przyczyną , az wkocu sie wkurzyłem i wymieniłem cewke , kopułke palec , i cały aparat zapłonowu , i ten moduł cojest pod filtrem powietrza od tego czasu jest oki , w waszymprzyadku stawiałbym na ten własnie moduł , bo nawet jak pojedzie sie na kompa to poprostu wykaze błąd w układzie ale nie dokładnie który element ..pozdr
był konik
a teraz boattail 71
a teraz boattail 71
- RAFAŁ (GROSZEK)
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 2393
- Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
- Model: był SN95 jest GT2011
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: SREBRNY
Bezpieczniki w pierwszej kolejność sprawdziłem, oczywiście. Sprawdziłem już wszystko, rozebrałem, pomierzyłem miernikiem, lampką diodowa, wszystko git, złożyłem i nadal dupa, odpalił parę razy pod rząd i jak go zgasiłem to znowu dupa, no masakra. Paliwo z pompy tryska, a iskry nie ma, kuźwa, założyłem inna cewkę (pożyczona z sn95 który jeździ) i nic. Ręce opadają. Stało się najgorsze co może się zdarzyć, straciłem zaufanie do tego auta, idzie na sprzedaż jak go tylko zrobię, w dupie z tym paździerzem...
http://www.case-studio.pl/
https://www.facebook.com/internalquietfanpage
www.internalquiet.com
https://www.facebook.com/internalquietfanpage
www.internalquiet.com
- smerf
- Forumowicz
- Posty: 482
- Rejestracja: 2008-11-21, 22:08
- Model: Ford Mustang GT/1995r/silnik 5.0L/automatic
- Silnik: inny V8
- Kolor: czerwony
- Kontakt:
nie ma sie co nerwować ,,pomału opanujesz ,ja tez zaufania do konia nie mam juz dawno,koń jak to koń lubi kopnąć grzebię i grzebię ,a końca nie widać ,ciągle coś ,taka uroda ,to nie mercedes ,,,bedzie dobrze--ciekawe czy cię pocieszyłem --pozdr....
Galeria zdjęć http://www.fotosik.pl/slideshow.php?id= ... angkalinka" onclick="window.open(this.href);return false;
Po wyczyszczeniu komputera działa jak należy. Kilka razy musiałem go czyścić aż w końcu pokazał zero błędów. Dodatkowo wyczyściłem cały układ dolotowy(kolektor wyglądał jak w dieslu), przepustnice, wyregulowałem porządnie. Jeszcze raz dziękuje SMERF za pomoc techniczną, okazała się nie oceniona
http://www.case-studio.pl/
https://www.facebook.com/internalquietfanpage
www.internalquiet.com
https://www.facebook.com/internalquietfanpage
www.internalquiet.com
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 98
- Rejestracja: 2008-07-14, 08:52
- Model: mustang gt 95
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: yellow
jaki komputer czysciłes ??chmielu pisze:Po wyczyszczeniu komputera działa jak należy. Kilka razy musiałem go czyścić aż w końcu pokazał zero błędów. Dodatkowo wyczyściłem cały układ dolotowy(kolektor wyglądał jak w dieslu), przepustnice, wyregulowałem porządnie. Jeszcze raz dziękuje SMERF za pomoc techniczną, okazała się nie oceniona