
Electric Cut Out
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz, Przemek64, mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz, Przemek64
-
- Forumowicz
- Posty: 161
- Rejestracja: 2009-08-11, 15:50
- Model: BYŁ Mustang 01'
- Silnik: V6 3.8
- Kolor: Czarny
Electric Cut Out
Witam wszystkich. No właśnie, idzie to dostać u nas w Polsce? Choćby nawet jakiś home made czy coś
? Otwarty wydech tak mi się podoba, że muszę to gdzieś dorwać bo jeździć tak na co dzień to trochę hardkor. Tutaj dla tych co się nie orientują w temacie: http://www.quicktimeperformance.com/QTEC/index.php

- Magic
- Forumowicz
- Posty: 863
- Rejestracja: 2008-07-20, 20:17
- Model: RTR 2012
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: BLACK
- Lokalizacja:: Oleśnica
- Stajnia: Stajnia Dolny Śląsk
- Kontakt:
Fajne to, nawet bardzo... ale wiesz jak to jest w Polsce to typowy amerykański patent, z tego co wiem to jest w Polsce firma co się specjalizuję w dzikie wynalazki z USA jak miotacze ognia z rury wydechowej, choć ostry dym z rury to też niezły patent na ścigającą cię policję itp...
http://chromy.pl/
http://chromy.pl/

- RAFAŁ (GROSZEK)
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 2438
- Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
- Model: był SN95 jest GT2011
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: SREBRNY
- RAFAŁ (GROSZEK)
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 2438
- Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
- Model: był SN95 jest GT2011
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: SREBRNY
http://allegro.pl/item958575638_tandem_ ... agnum.html
http://allegro.pl/item969191839_hamulec ... emium.html
tylko w tych są sterowania na powietrze a zamiast tego założyć elekryczne
albo na podciśnienie
http://allegro.pl/item969191839_hamulec ... emium.html
tylko w tych są sterowania na powietrze a zamiast tego założyć elekryczne
albo na podciśnienie
- RAFAŁ (GROSZEK)
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 2438
- Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
- Model: był SN95 jest GT2011
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: SREBRNY
- RAFAŁ (GROSZEK)
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 2438
- Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
- Model: był SN95 jest GT2011
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: SREBRNY
-
- Forumowicz
- Posty: 161
- Rejestracja: 2009-08-11, 15:50
- Model: BYŁ Mustang 01'
- Silnik: V6 3.8
- Kolor: Czarny
No tak ja wiem jaka jest zasada działania i jak to zrobić, sęk w tym czy ten hamulec górski zadziała no i tam jest tłok pneumatyczny, i tu się rodzi trochę problem.RAFAŁ pisze:Delfinnn,
ty masz v6 i jedną rurę z tyłu wię dorób sobie drugą i na pczątku y pipe wstaw ten zawór i wyprowadzenie do tyłu
i jak cich to na jednej rurze jak głośno to otwierasz zawór i strzał z drugiej
A może jakiś namiar na tego Mirmala? Jaki koszt?