Cześć,
Chce kupić Mustanga 5.0 GT.2014 100tysi nalatane.
Wyglada i jeździ się mega. Zmartwiła mnie jedna rzecz.
Po odpaleniu, wrzuceniu z P na D czuć szarpnięcie i tak samo z P na R. Na rozgrzanym silniku chyba nie było takiego szarpnięcia/uderzenia. To wyglada tak jakby po wpieciu drive odrazu chial startować.
Proszę Was o poradę. Z góry wielkie dzięki.
Pozdrowienia
Prośba o poradę
- Michał P.
- Forumowicz
- Posty: 1654
- Rejestracja: 2017-06-07, 11:18
- Model: Mustang V GT/CS
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Czerwony
- Lokalizacja:: Zabrze
- Stajnia: Stajnia Górny Śląsk
Re: Prośba o poradę
Cześć , trochę cierpliwości, tutaj nie wszyscy wchodzą na forum codziennie po parę razy, dodałeś ten sam post w 2 różnych i to błędnych miejscach i oczekujesz po paru godzinach, że ktoś rozwiąże Twój problem ? Jest odpowiedni dział, poszukaj bo jest sporo wątków o szarpnięciach , pracy skrzyni itd.
https://www.forum.mustangklub.pl/viewforum.php?f=164
https://www.forum.mustangklub.pl/viewforum.php?f=164
Mustang 3.7l - 2012 Black Beauty 2017 - 2021
Mustang 5.0 l - GT/VS 2012 2021 -
Mustang 5.0 l - GT/VS 2012 2021 -
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 10
- Rejestracja: 2023-05-18, 19:08
- Model: S197 II V6
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: Ingot
- Lokalizacja:: Podkarpackie
Re: Prośba o poradę
Delikatne szarpnięcia zawsze jakieś będą szczególnie jak będziesz przekładał przełożenia powolnie i będzie następowała zmiana kierunku.
Inaczej będzie jak przyjechałeś autem, zrzuciłeś z D na P, potem ruszyłeś wrzucając D.
Mocniej będzie jak przyjechales i zaparkowales na P zrzucając na D, a potem cofasz wrzucając na R.
Dodatkowo spróbuj sobie przelecieć z P na D powolutku, będziesz miał wyraźne odczucia bo najpierw nastąpi zapięcie R i zmiana kierunku, potem przelecisz na D i znowu zmiana kierunku.
Następnie przeleć dynamicznie z P na D bez przystanków - odczucia będą wyraźnie inne i w 2 wersji nie piwinno być za wiele szarpnięć.
Generalnie, w 6r80 nie powinno nie wiem jak szarpać, ale coś tam możesz odczuć.
Inaczej będzie jak przyjechałeś autem, zrzuciłeś z D na P, potem ruszyłeś wrzucając D.
Mocniej będzie jak przyjechales i zaparkowales na P zrzucając na D, a potem cofasz wrzucając na R.
Dodatkowo spróbuj sobie przelecieć z P na D powolutku, będziesz miał wyraźne odczucia bo najpierw nastąpi zapięcie R i zmiana kierunku, potem przelecisz na D i znowu zmiana kierunku.
Następnie przeleć dynamicznie z P na D bez przystanków - odczucia będą wyraźnie inne i w 2 wersji nie piwinno być za wiele szarpnięć.
Generalnie, w 6r80 nie powinno nie wiem jak szarpać, ale coś tam możesz odczuć.
-
- Posty: 2
- Rejestracja: 2024-06-02, 21:55
- Model: Club of america
- Silnik: inny V6
- Kolor: Granatowy
- Lokalizacja:: Poznań
Re: Prośba o poradę
Cześć.
Kupiłem mustanga 3,7 v6 z 2013 roku
Wymienione tloczki i klocki ,wszystko wyczyszczone chodzi prawidłowo a po przejechaniu kilkudziesięciu kilometrów blokuja się z tyłu hamulce czy ktoś miał podobny problem ?
Kupiłem mustanga 3,7 v6 z 2013 roku
Wymienione tloczki i klocki ,wszystko wyczyszczone chodzi prawidłowo a po przejechaniu kilkudziesięciu kilometrów blokuja się z tyłu hamulce czy ktoś miał podobny problem ?
- RAFAŁ (GROSZEK)
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 2393
- Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
- Model: był SN95 jest GT2011
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: SREBRNY
Re: Prośba o poradę
prowadnice wymienione lub przesmarowane ?
może być luz na prowadnicy i kosi się i blokuje
mogą też już linki od ręcznego stać
może być luz na prowadnicy i kosi się i blokuje
mogą też już linki od ręcznego stać
-
- Posty: 2
- Rejestracja: 2024-06-02, 21:55
- Model: Club of america
- Silnik: inny V6
- Kolor: Granatowy
- Lokalizacja:: Poznań
Re: Prośba o poradę
Witam
Klocki blokują się po przejechaniu tak o koło 30 km jak się nagrzeją. Czy może mieć na to w pływ ABS.
Klocki blokują się po przejechaniu tak o koło 30 km jak się nagrzeją. Czy może mieć na to w pływ ABS.