Witajcie, stoję przed dylematem. Chciałbym wymienić wszystkie tarcze i klocki. Poszukałem sobie trochę i znalazłem komplet Powerstopy Z26 za ok 4000 zł. Jednak komplet na oryginalnych częściach forda by wyniósł ok. 6000zł. 
Pytanie: czy ford będzie lepszy jakościowo? Jak z silą hamowania?
			
									
									Hamulce oryginał czy zamiennik
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, SECHUBU, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, SECHUBU
- Michał P.
 - Forumowicz
 - Posty: 1758
 - Rejestracja: 2017-06-07, 11:18
 - Model: Mustang V GT/CS
 - Silnik: V8 5.0
 - Kolor: Czerwony
 - Lokalizacja:: Zabrze
 - Stajnia: Stajnia Górny Śląsk
 
Re: Hamulce oryginał czy zamiennik
Ford raczej będzie gorszy od Power Stopów. 
Potrzebujesz to na już ? Bo jeżeli możesz kupić tarcze osobno to klocki taniej wyjdzie z USA ściągnąć (w jakieś 5-7 dni).
			
									
									Potrzebujesz to na już ? Bo jeżeli możesz kupić tarcze osobno to klocki taniej wyjdzie z USA ściągnąć (w jakieś 5-7 dni).
Mustang 3.7l -  2012 Black Beauty 2017 - 2021
Mustang 5.0 l - GT/CS 2012 2021 -
						Mustang 5.0 l - GT/CS 2012 2021 -
- 
				
				StangN6
 - Posty: 4
 - Rejestracja: 2024-03-16, 12:54
 - Model: V6
 - Silnik: V6 3.7
 - Kolor: Lightning Blue (N6)
 - Lokalizacja:: Jelenia Góra
 - Stajnia: Stajnia Dolny Śląsk
 
Re: Hamulce oryginał czy zamiennik
Na już nie potrzebuje. Dopiero zacząłem się rozglądać. Może i poszukam jakiegoś sklepu w stanach z wysyłką do polski ale najpierw muszę znaleźć odpowiednie sklepy.
Ogólnie powestopy wydają się ogarnięte w stosunku jakość cena dlatego zacząłem badać temat porównań.
			
									
									Ogólnie powestopy wydają się ogarnięte w stosunku jakość cena dlatego zacząłem badać temat porównań.
- empi1955
 - Forumowicz
 - Posty: 764
 - Rejestracja: 2013-02-19, 23:40
 - Model: GT 2006 ; 1978 KC
 - Silnik: V8 4.6
 - Kolor: Satin Silver ; Bright Red
 - Lokalizacja:: 3city
 
Re: Hamulce oryginał czy zamiennik
Zainteresuj się też StopTech-ami. Nie narzekałem na nie .
			
									
									Jedyne moje: 
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs
						- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs
- 
				
				mrWlodi
 - Młodszy Forumowicz
 - Posty: 23
 - Rejestracja: 2021-02-27, 16:02
 - Model: VI 3.7
 - Silnik: V6 3.7
 - Lokalizacja:: Kalisz
 - Stajnia: Stajnia Wielkopolska
 
Re: Hamulce oryginał czy zamiennik
Jeżeli masz zwykłe hamulce z V6 to załóż zestaw z GT z tarczą 350mm z przodu i wentylowaną tarczą z tyłu.StangN6 pisze: ↑2024-03-26, 09:58Witajcie, stoję przed dylematem. Chciałbym wymienić wszystkie tarcze i klocki. Poszukałem sobie trochę i znalazłem komplet Powerstopy Z26 za ok 4000 zł. Jednak komplet na oryginalnych częściach forda by wyniósł ok. 6000zł.
Pytanie: czy ford będzie lepszy jakościowo? Jak z silą hamowania?
Oryginalna tarcza + klocki EBC (czerwone/żółte) dają radę.