jak wygląda sytuacja z zamiennikami tymi ,, z lepszych " warto w to inwestować jeśli chodzi o blacharkę? ( zderzak maska błotnik)
czy lepiej oryginały ??
Ucieszę się za konstytutywną opinię w miarę szybko
![Wesoly :)](./images/smilies/smile.gif)
( mustang GT 2015 )
pozdrawiam
Można prosić zdjęcia po naprawieSebJaw pisze: ↑2020-09-26, 11:22Rok temu "robiłem" swojego mustanga 2016.
Kupowałem zderzaki i maskę. (Zamienniki)
Sprzedawcę pytałem o jakość.
Odpowiedział:
"tyle lat sprzedaję i jeszcze nikt nie narzekał..."
Więc kupiłem.
Przedni zderzak - bardzo OK.
Tylny zderzak - jednak leży beznadziejnie na oryginalnych ślizgach - szpary przy błotniku trochę zbyt duże i nie da się już dopchnąć.
Maska - okazała się sporo chudsza i po założeniu na zawiasach była jakby "wbita" w komorę silnika.
Regulacja zawiasów była zbyt mała na tę różnicę więc musiałem zaprojektować dystanse z blachy aluminiowej (8mm) i wyciąć na frezarce CNC. - teraz jest super.
Tak więc polecam dobrze wszystko przymierzyć przed lakierem i popracować nad plastikami... czasem można trochę podgrzać i wygiąć w odpowiednią stronę.
Generalnie bardzo duża oszczędność na zamiennikach ale ideału nie ma
Dodam, że Mustang z fabryki też nie wyjeżdża idealny.
Przy pracy z elementami naprawianymi, poprawiałem też te fabryczne, które nigdy nie były uszkodzone.
Generalnie efekty akceptowalne
Pozdrawiam
Seb
Cześć, mógłbyś podesłać foto tych dystansów? Widzę ze mam ten sam problem, błotniki ori, zderzak ori, tylko maska zamiennik, a wpada przy szybie i nie idzie jej "podnieść" do wysokości błotników.SebJaw pisze: ↑2020-09-26, 11:22Rok temu "robiłem" swojego mustanga 2016.
Kupowałem zderzaki i maskę. (Zamienniki)
Sprzedawcę pytałem o jakość.
Odpowiedział:
"tyle lat sprzedaję i jeszcze nikt nie narzekał..."
Więc kupiłem.
Przedni zderzak - bardzo OK.
Tylny zderzak - jednak leży beznadziejnie na oryginalnych ślizgach - szpary przy błotniku trochę zbyt duże i nie da się już dopchnąć.
Maska - okazała się sporo chudsza i po założeniu na zawiasach była jakby "wbita" w komorę silnika.
Regulacja zawiasów była zbyt mała na tę różnicę więc musiałem zaprojektować dystanse z blachy aluminiowej (8mm) i wyciąć na frezarce CNC. - teraz jest super.
Tak więc polecam dobrze wszystko przymierzyć przed lakierem i popracować nad plastikami... czasem można trochę podgrzać i wygiąć w odpowiednią stronę.
Generalnie bardzo duża oszczędność na zamiennikach ale ideału nie ma
Dodam, że Mustang z fabryki też nie wyjeżdża idealny.
Przy pracy z elementami naprawianymi, poprawiałem też te fabryczne, które nigdy nie były uszkodzone.
Generalnie efekty akceptowalne
Pozdrawiam
Seb