Chrobotanie przy skrecaniu w lewo...

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, SECHUBU, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, SECHUBU

ODPOWIEDZ
Milep
Posty: 4
Rejestracja: 2019-10-17, 14:20
Model: Mustang 3.7 2015
Silnik: V6 3.7
Kolor: Czarny
Lokalizacja:: Białystok

Chrobotanie przy skrecaniu w lewo...

Post autor: Milep » 2019-10-17, 14:29

Witam na wstępie pozdrawiam wszystk7ch użytkowników :hurra:
Koledzy i koleżanki proszę o pomoc mój konik ma taka o to dolegliwosc tzn chrobocze przy skręcie w lewo w grakcie jazdy czasami również jak jadę prosto na wyboju tez coś chrobotnie. Jak stoje w miejscu i krece kolami jest cisza.Byłem dziś u mechanika odkrecili tarcze z przodu, sprawdzili klocki zaciski mówią również ze to nie łożyska. Może ktoś z Was miał taki problem ? Samochód nie miał żadnego dzwona.Czy to może mieć ewentualny związek z przekładnią(maglownica)
Dodam że chrobotanie występuje głównie przy skręcie w lewo jak analogicznie robię to samo w prawo jest cisza . Cale chrobotanie Jest jakby bardziej słyszalne po prawej stronie z przodu.
Pozdrawiam



Milep
Posty: 4
Rejestracja: 2019-10-17, 14:20
Model: Mustang 3.7 2015
Silnik: V6 3.7
Kolor: Czarny
Lokalizacja:: Białystok

Re: Chrobotanie przy skrecaniu w lewo...

Post autor: Milep » 2019-10-17, 23:10

Panowie
wiem że dla Was brzmi to banalnie ale nawet nie wiem jak dalej ugryżć temat przecież nie kupię 2x piasty plus 2x macpersona kurcze :kwasny:
Może komuś z Was przydażyło się podobna sytuacja i wie co poradzić, mam nawet filmik z tego dzięwku jak jadę ale tutaj nie mam jak wrzucić



Awatar użytkownika
Michał P.
Forumowicz
Posty: 1733
Rejestracja: 2017-06-07, 11:18
Model: Mustang V GT/CS
Silnik: V8 5.0
Kolor: Czerwony
Lokalizacja:: Zabrze
Stajnia: Stajnia Górny Śląsk

Re: Chrobotanie przy skrecaniu w lewo...

Post autor: Michał P. » 2019-10-18, 08:51

Milep pisze:
2019-10-17, 23:10
Panowie
wiem że dla Was brzmi to banalnie ale nawet nie wiem jak dalej ugryżć temat przecież nie kupię 2x piasty plus 2x macpersona kurcze :kwasny:
Może komuś z Was przydażyło się podobna sytuacja i wie co poradzić, mam nawet filmik z tego dzięwku jak jadę ale tutaj nie mam jak wrzucić

Tu nie chodzi o to czy nam się to wydaje banalne tylko, że ciężko jest doradzić coś przez ekran z opisu. Sam napisałeś, że mechanik nie potrafił stwierdzić co to mając auto w rękach. Poza tym napisałeś pierwszy post o 14, a drugi o 23, wiele osób na forum zagląda 1 razy na dzień/ 2-4 razy na tydzień lub rzadziej :)
Trochę też zrozumienia.
W moim V gen miałem problem jak wymieniłem zawias (nowy amortyzator, sprężyny, mocowanie) i okazało się, że za lekko dokręciłem śrubę która skręca mocowanie z amorkiem ale to było przy wymianie i skręcaniu amortyzatora własnoręcznie, nie wiem co musiałoby się stać aby fabryczny amor się rozkręcił, ale warto sprawdzić. Mi stukało przy lekkich nierównościach, nieważne czy w lewo czy w prawo.
W Twoim przypadku coś jest nie tak z prawą stroną, skoro skręcasz w lewo to ciężar masy auta jest przenoszony na zewnętrzne koło (w tym wypadku prawe), tam szukałbym przyczyny,.


Mustang 3.7l - 2012 Black Beauty 2017 - 2021
Mustang 5.0 l - GT/VS 2012 2021 -

ODPOWIEDZ

Wróć do „VI Generacja (2015- ... )”