[Przemek64] MACH1 2004
- Przemek64
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1703
- Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
- Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
- Silnik: inny V8
- Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
- Kontakt:
Re: [Przemek64] MACH1 2004
Po założeniu przepustnicy 2x65 pojawił się nieoczekiwany problem.
Najniższe obroty, jakie mogłem na początku ustawić tak, aby przepustnica się nie przycinała to 1600
Natomiast podczas jazdy zatrzymywały się gdzieś 2000,3000 nawet do 5000, ale okazało się, że śruba blokująca się cały czas wykręca, bo nie ma kontry.
Jeden problem został pokonany, ale pozostało bardzo wolne schodzenie z obrotów i zbyt wysokie wolne na poziomie 1600-1800 RPM.
Po przemyśleniu problemu doszedłem do wniosku, że jak wkręcę zaślepkę, która jest w zestawie. Zamyka ona otwór między przepustnicami. Dzięki temu będzie dochodziło mniej powietrza, a co za tym idzie obroty spadną.
Tak się stało ale nadal są zbyt wysokie bo około 1000 RPM i jak do tej pory można było je ustawiać za pomocą SCT X4 tak teraz brak reakcji.
JAKIEŚ POMYSŁY?????????????????????????????????????????????????????????????
Najniższe obroty, jakie mogłem na początku ustawić tak, aby przepustnica się nie przycinała to 1600
Natomiast podczas jazdy zatrzymywały się gdzieś 2000,3000 nawet do 5000, ale okazało się, że śruba blokująca się cały czas wykręca, bo nie ma kontry.
Jeden problem został pokonany, ale pozostało bardzo wolne schodzenie z obrotów i zbyt wysokie wolne na poziomie 1600-1800 RPM.
Po przemyśleniu problemu doszedłem do wniosku, że jak wkręcę zaślepkę, która jest w zestawie. Zamyka ona otwór między przepustnicami. Dzięki temu będzie dochodziło mniej powietrza, a co za tym idzie obroty spadną.
Tak się stało ale nadal są zbyt wysokie bo około 1000 RPM i jak do tej pory można było je ustawiać za pomocą SCT X4 tak teraz brak reakcji.
JAKIEŚ POMYSŁY?????????????????????????????????????????????????????????????
Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;
- Rezor
- Forumowicz
- Posty: 1621
- Rejestracja: 2015-03-19, 13:33
- Model: SN95 GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Niebieski
Re: [Przemek64] MACH1 2004
A sprawdzales czy lewego powietrza nie bierze?
Mój mustang jest jak pies:
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać
- Przemek64
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1703
- Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
- Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
- Silnik: inny V8
- Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
- Kontakt:
Re: [Przemek64] MACH1 2004
Nie bierze.Rezor pisze:A sprawdzales czy lewego powietrza nie bierze?
Zauważyłem, że jak silnik jest gorący, to się bardziej przycina i moim zdaniem czujnik położenia przepustnicy jest w niej lekko pod kontem w stosunku do oryginalnej.
To także może być przyczyna zbyt wysokich obrotów i braku możliwości regulacji za pomocą SCT.
Mam zapasowy czujnik, w którym spróbuje zrobić fasolkę. Jeśli to nie pomoże, to wracam do starej.
Przynajmniej do momentu kiedy Paweł nie ogarnie mi do niego programu na który czekam z niecierpliwością Pawle ???
Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;
- Przemek64
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1703
- Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
- Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
- Silnik: inny V8
- Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
- Kontakt:
Re: [Przemek64] MACH1 2004
Temat przepustnicy odpuściłem. Program sam zmieniłem tyle ile mi SCT pozwolił. Liczyłem na Pawła Który się zaoferował to zrobić jak kupię SCT, ale nie lubię dzwonić jak natręt, jeśli ktoś nie odbiera, bo może nie ma czasu.
Powracam do tematu drgań przy większych prędkościach.
Pojawiały się ostatnio po wszystkich kombinacjach z wałem przy 160-210 km/h
Pojechałem przy okazji wyjazdu do Gdańska do człowieka, o którym było głośno swego czasu, z powodu wręcz zabytkowego komputera, na którym pracuje.
Ten 70-letni pan sam zrobił z kolegami sprzęt do wyważania wałów w latach 90-tych łącznie z oprogramowaniem do niego.
https://www.tvn24.pl/ciekawostki-michal ... 80194.html
Po oddaniu wału w jego ręce okazało się, że jest on bardzo dobrze wyważony.
Z wałem nic więcej się nie da zrobić
Po zamontowaniu go powrotnie do auta starszy pan wszedł pod auto, które nie było na podnośniku tylko na kanale (na tym mu zależało)
Pokazał mi jedno. Skrzynia biegów jest niżej niż most. Nie wiedziałem, jaki to ma związek, ale pan pokazał mi jak to działa
Doświadczenie:
Jak do tej pory podniosłem skrzynie o 8 mm po czym wibracje przeniosły się w wyższy zakres prętkości, ale chyba trzeba to dokładnie zmierzyć i dać jeszcze wyżej.
Morał:
Modyfikacje wysokości zawieszenia mają wpływ na wibracje wału.
Powracam do tematu drgań przy większych prędkościach.
Pojawiały się ostatnio po wszystkich kombinacjach z wałem przy 160-210 km/h
Pojechałem przy okazji wyjazdu do Gdańska do człowieka, o którym było głośno swego czasu, z powodu wręcz zabytkowego komputera, na którym pracuje.
Ten 70-letni pan sam zrobił z kolegami sprzęt do wyważania wałów w latach 90-tych łącznie z oprogramowaniem do niego.
https://www.tvn24.pl/ciekawostki-michal ... 80194.html
Po oddaniu wału w jego ręce okazało się, że jest on bardzo dobrze wyważony.
Z wałem nic więcej się nie da zrobić
Po zamontowaniu go powrotnie do auta starszy pan wszedł pod auto, które nie było na podnośniku tylko na kanale (na tym mu zależało)
Pokazał mi jedno. Skrzynia biegów jest niżej niż most. Nie wiedziałem, jaki to ma związek, ale pan pokazał mi jak to działa
Doświadczenie:
Jak do tej pory podniosłem skrzynie o 8 mm po czym wibracje przeniosły się w wyższy zakres prętkości, ale chyba trzeba to dokładnie zmierzyć i dać jeszcze wyżej.
Morał:
Modyfikacje wysokości zawieszenia mają wpływ na wibracje wału.
Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;
- robin
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 601
- Rejestracja: 2015-11-15, 23:21
- Model: S550
- Silnik: V8 5.0
- Lokalizacja:: Bydgoszcz
- Stajnia: Stajnia Bydgoszcz
Re: [Przemek64] MACH1 2004
jasne Przemek..ja mysle, ze najwiekszy wplyw ma zmiana kata..
jesli elastyczne w miare przeniesienie napedu poradzi sobie z malym przesunieciem to z katem slabo..
rozne predkosci katowe na wejsciu/wysciu spowoduja drgania..
byc moze ze taki wal nie znosi ani offsetu ani kata..
jesli elastyczne w miare przeniesienie napedu poradzi sobie z malym przesunieciem to z katem slabo..
rozne predkosci katowe na wejsciu/wysciu spowoduja drgania..
byc moze ze taki wal nie znosi ani offsetu ani kata..
- Michał P.
- Forumowicz
- Posty: 1643
- Rejestracja: 2017-06-07, 11:18
- Model: Mustang V GT/CS
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Czerwony
- Lokalizacja:: Zabrze
- Stajnia: Stajnia Górny Śląsk
Re: [Przemek64] MACH1 2004
U siebie ostatnio po zakupie kątomierzy z magnesami zacząłem się bawić regulacją UCA, górnego ramienia na dyfrze zmieniając kąt tzw pinion angle i musze powiedzieć, że np zmniejszyłem, prawie wyeliminowałem drgania jakie mam przy przyśpieszaniu kiedy jade z dwoma osobami na pokładzie (codziennie do pracy i z powrotem). Przy obciążeniu, auto lekko siada, zmienia się kąt i zaczynają wchodzić wibracje. Też byłem w sporym zdziwieniu jak po paru obrotach klucza i porannej drodzę wibracje zmalały o połowę (przy pierwszym podejściu).
Mustang 3.7l - 2012 Black Beauty 2017 - 2021
Mustang 5.0 l - GT/VS 2012 2021 -
Mustang 5.0 l - GT/VS 2012 2021 -
- jaco
- Forumowicz
- Posty: 342
- Rejestracja: 2011-02-27, 12:12
- Model: Cobra 01
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Czarny
Re: [Przemek64] MACH1 2004
Przecież masz gwint - wyreguluj i sprawdź, czy problem zniknie.Przemek64 pisze: ↑2018-10-25, 14:01Temat przepustnicy odpuściłem. Program sam zmieniłem tyle ile mi SCT pozwolił. Liczyłem na Pawła Który się zaoferował to zrobić jak kupię SCT, ale nie lubię dzwonić jak natręt, jeśli ktoś nie odbiera, bo może nie ma czasu.
Powracam do tematu drgań przy większych prędkościach.
Pojawiały się ostatnio po wszystkich kombinacjach z wałem przy 160-210 km/h
Pojechałem przy okazji wyjazdu do Gdańska do człowieka, o którym było głośno swego czasu, z powodu wręcz zabytkowego komputera, na którym pracuje.
Ten 70-letni pan sam zrobił z kolegami sprzęt do wyważania wałów w latach 90-tych łącznie z oprogramowaniem do niego.
https://www.tvn24.pl/ciekawostki-michal ... 80194.html
Po oddaniu wału w jego ręce okazało się, że jest on bardzo dobrze wyważony.
Z wałem nic więcej się nie da zrobić
Po zamontowaniu go powrotnie do auta starszy pan wszedł pod auto, które nie było na podnośniku tylko na kanale (na tym mu zależało)
Pokazał mi jedno. Skrzynia biegów jest niżej niż most. Nie wiedziałem, jaki to ma związek, ale pan pokazał mi jak to działa
Doświadczenie:
Jak do tej pory podniosłem skrzynie o 8 mm po czym wibracje przeniosły się w wyższy zakres prętkości, ale chyba trzeba to dokładnie zmierzyć i dać jeszcze wyżej.
Morał:
Modyfikacje wysokości zawieszenia mają wpływ na wibracje wału.
Morał jest prawdziwy, dla sztywnego mostu.
Remember, There Is Life Beyond Grip
- Przemek64
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1703
- Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
- Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
- Silnik: inny V8
- Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
- Kontakt:
Re: [Przemek64] MACH1 2004
Jaszcze pozostaje przesunięcie mostu lewo-prawo
Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;
- RAFAŁ (GROSZEK)
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 2387
- Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
- Model: był SN95 jest GT2011
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: SREBRNY
Re: [Przemek64] MACH1 2004
rozwiązanie przesuwającego się mostu można rozwiązać tylko tym
https://www.ebay.com/itm/Whiteline-Susp ... rk:27:pf:0
- Przemek64
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1703
- Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
- Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
- Silnik: inny V8
- Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
- Kontakt:
Re: [Przemek64] MACH1 2004
To jest do V generacji a do SN nie mogę znaleść.RAFAŁ (GROSZEK) pisze: ↑2018-10-27, 13:04rozwiązanie przesuwającego się mostu można rozwiązać tylko tym
https://www.ebay.com/itm/Whiteline-Susp ... rk:27:pf:0
s-l1600.jpg
Jak się znajdzie to biorę.
Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;
- Rezor
- Forumowicz
- Posty: 1621
- Rejestracja: 2015-03-19, 13:33
- Model: SN95 GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Niebieski
Re: [Przemek64] MACH1 2004
Będzie pasować. Mocowania pokrywy mostu są te same, a mocowania do budy i tak trzeba dospawać
PS. Ewentualnie: https://www.fullytorquedracing.com/must ... -link.html
Swoją drogą ktoś juz pisał, że i tak znając życie skończy się na IRS
PS. Ewentualnie: https://www.fullytorquedracing.com/must ... -link.html
Swoją drogą ktoś juz pisał, że i tak znając życie skończy się na IRS
Mój mustang jest jak pies:
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać
- empi1955
- Forumowicz
- Posty: 762
- Rejestracja: 2013-02-19, 23:40
- Model: GT 2006 ; 1978 KC
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Satin Silver ; Bright Red
- Lokalizacja:: 3city
Re: [Przemek64] MACH1 2004
Niektórzy twierdzą, że lepszym rozwiązaniem zamiast Whiteline jest drążek Panharda (fabryczne rozwiązanie z S 197). https://www.maximummotorsports.com/Panh ... -P482.aspx
Tak że do wyboru do koloru, brać - wybierać !
Tak że do wyboru do koloru, brać - wybierać !
Jedyne moje:
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs
- jaco
- Forumowicz
- Posty: 342
- Rejestracja: 2011-02-27, 12:12
- Model: Cobra 01
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Czarny
Re: [Przemek64] MACH1 2004
Whiteline, to producent z tego co widzę.empi1955 pisze: ↑2018-10-27, 16:12Niektórzy twierdzą, że lepszym rozwiązaniem zamiast Whiteline jest drążek Panharda (fabryczne rozwiązanie z S 197). https://www.maximummotorsports.com/Panh ... -P482.aspx
Tak że do wyboru do koloru, brać - wybierać !
Watts link ma szansę (zależy od wykonania) poruszać sie dokładnie w linii prostej, panhard bar absolutnie nie. 'Lepszość' panharda może chyba jedynie polegać na mniejszej masie (w niektórych przypadkach jest pewnie kilka procent lżejszy, w niektórych pewnie nawet cięższy). Nie wiem, na czym innym.
Remember, There Is Life Beyond Grip
- kaskader bart
- Forumowicz
- Posty: 510
- Rejestracja: 2009-10-30, 23:35
- Model: GT '08 roush
- Silnik: V8 4.6
Re: [Przemek64] MACH1 2004
Negatywny wpływ panharda minimalizuje się przy obniżonym zawieszeniu. Caly pic polega na tym żeby pod obciążeniem panhard był w poziomie. Zdaje się ze s195 boss 302R miał też panharda w wersji torowej
- nomad
- Forumowicz
- Posty: 635
- Rejestracja: 2011-07-09, 18:34
- Model: Bullitt & 939
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Highland Green
Re: [Przemek64] MACH1 2004
Dokładnie tak.
https://performanceparts.ford.com/boss-302/
W s197 w odniesieniu do wału ważny jest uca (upper control arm), którego długością = skróceniem można zachować przy obniżeniu seryjny kąt połączenia wał-most.
https://performanceparts.ford.com/boss-302/
W s197 w odniesieniu do wału ważny jest uca (upper control arm), którego długością = skróceniem można zachować przy obniżeniu seryjny kąt połączenia wał-most.