Cobra '01 S/C 302 stroker
- jaco
- Forumowicz
- Posty: 342
- Rejestracja: 2011-02-27, 12:12
- Model: Cobra 01
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Czarny
Re: Cobra 2001
Dzięki.
Vette to inna kategoria pojazdu. Cobra musi gnać.
Z ciekawostek jeszcze, to spalanie na torze faktycznie skoczyło z 32 do 45 litrów, ale po autostradzie 150-160 udało się uzyskać 11l.
Vette to inna kategoria pojazdu. Cobra musi gnać.
Z ciekawostek jeszcze, to spalanie na torze faktycznie skoczyło z 32 do 45 litrów, ale po autostradzie 150-160 udało się uzyskać 11l.
Remember, There Is Life Beyond Grip
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 58
- Rejestracja: 2012-01-29, 20:55
- Model: SVT Cobra 2003 2004
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Torch Red, Torch Red 10th Anniversary, Screaming Yellow
Re: Cobra 2001
Świetna robota i konsekwencja którą naprawdę podziwiam, ale jak z wszystkim bez samozaparcia ani rusz.
Dla mnie pocieszający jest fakt że nie jestem sam w "never ending story" , "16 paczek ze stanów" nawet nie wiem jak to
skomentować ale na pewno nie jest to normalne - aczkolwiek "petrolhead" tłumaczy wszystko.
NIc tylko brać przykład koledzy i do roboty z SNami!!!
P.S. też czekam na paczki
Dla mnie pocieszający jest fakt że nie jestem sam w "never ending story" , "16 paczek ze stanów" nawet nie wiem jak to
skomentować ale na pewno nie jest to normalne - aczkolwiek "petrolhead" tłumaczy wszystko.
NIc tylko brać przykład koledzy i do roboty z SNami!!!
P.S. też czekam na paczki
- jaco
- Forumowicz
- Posty: 342
- Rejestracja: 2011-02-27, 12:12
- Model: Cobra 01
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Czarny
Re: Cobra 2001
Dzięki sting.
Co do konsekwencji, to trochę to zajęło, ale w miarę skompletowałem update modyfikacji na chwilę obecną. Czegoś na pewno zapomniałem, ale mniej więcej tak to wygląda:
Kompresor Eaton M112 z poliuretanowym coupler'em
Dolny kolektor dolotowy od '03
Intercooler kompresora od '03
Supercharger tube intercooler adapter od '03
Trójrzędowa chłodnica silnika - największa dostępna
Większa, dwurzędowa chłodnica AFCO do kompresora od '03
Pompa wody kopresora od '03
Custom zbiornik cieczy chłodzącej kompresora
Kolanko kompresora od '03
Przepustnica 2x65mm BBK
Linka gazu '03
Linka tempomatu '03
Dolot powietrza od '03
MAF od '03
Filtr powietrza od '03
Timing cover od '03
Większe, sztywne koło pasowe LFP 2lb+
Harmonic balancer od '03
Chłodnica oleju od '03
Wtryski paliwa 47lb Ford Racing (działają z E85)
Pompa paliwa Walbro 450lph (E85)
Cewki MSD Blaster
Świece NGK TR6 z przerwą 0,032"
Separator oleju na obu stron silnika
Paski 6PK i 8PK do '03
Bridge bracket od '03
Rolki 100mm na bridge
Dodatkowa rolka kompresora 90mm Steeda
Napinacze pasków od '03
Rolka pompy wody do '03
Alternator do '03
SCT X4
Nowa skrzynia Tremec 3650
Sprzęgło Exedy Mach 400 Stage 2
Linka sprzęgła '03
Regulator sprzęgła w ścianie grodziowej
Szybszy odciągacz sprzęgła Steeda
Shortshifter MGW
Aluminiowy wał Ford Racing
Obejma zabezpieczająca wał Lakewood
Skrócony most Ford Racing 3.73
Długie kolektory wylotowe BBK Ceramic w bandażach termicznych
Custom X-Pipe
Końcówki Flowmaster American Thunder Catback Exhaust
Sportowe sprężny obniżające H&R Race Springs
Poliuretanowe podkładki sprężyn
Poliuretanowe gumy utrzymujące IRS, wahacze, mechanizmu różnicowy przód/tył
Poliuretanowe gumy sway bar
Dystanse Eibach 25mm i 37mm
Dłuższe sworznie Steeda X2
Regulowane drążki kierownicze Steeda Bumpsteer Kit
Aluminiowe przeguby osiowe IRS fulltiltboogieracing
Amortyzatory Bilstein
Regulacja amortyzatorów Steeda
Rozpórka przednia Steeda
Rozpórka tylna Steeda
Śruby mocujące IRS Maximum Motorsports Low Profile
Pokrywa mechanizmu różnicowego Steeda
Klocki hamulcowe HAWK HPS
Dukty przednich hamulców Kenny Brown
Stalowe przewody hamulcowe Russell
Przesłona liczników z dodatkowymi wskaźnikami
Wskaźnik Boost AutoMeter
Wskaźnik AFR z sondą AutoMeter
Europejskie radio z przerobioną instalacją audio
WOT Box N2MB
Spoiler przedniego zderzaka Mustang Mach 1 Chin Spoiler
Tylny spoiler Roush Stage 3
Boczne wloty Stalker
Napis COBRA na tylnym zderzaku ze szczotkowanego aluminium
Światła dzienne NSSC
Przyciemnione szyby
Przyciemnione światła
Trzy zestawy kół
Co do konsekwencji, to trochę to zajęło, ale w miarę skompletowałem update modyfikacji na chwilę obecną. Czegoś na pewno zapomniałem, ale mniej więcej tak to wygląda:
Kompresor Eaton M112 z poliuretanowym coupler'em
Dolny kolektor dolotowy od '03
Intercooler kompresora od '03
Supercharger tube intercooler adapter od '03
Trójrzędowa chłodnica silnika - największa dostępna
Większa, dwurzędowa chłodnica AFCO do kompresora od '03
Pompa wody kopresora od '03
Custom zbiornik cieczy chłodzącej kompresora
Kolanko kompresora od '03
Przepustnica 2x65mm BBK
Linka gazu '03
Linka tempomatu '03
Dolot powietrza od '03
MAF od '03
Filtr powietrza od '03
Timing cover od '03
Większe, sztywne koło pasowe LFP 2lb+
Harmonic balancer od '03
Chłodnica oleju od '03
Wtryski paliwa 47lb Ford Racing (działają z E85)
Pompa paliwa Walbro 450lph (E85)
Cewki MSD Blaster
Świece NGK TR6 z przerwą 0,032"
Separator oleju na obu stron silnika
Paski 6PK i 8PK do '03
Bridge bracket od '03
Rolki 100mm na bridge
Dodatkowa rolka kompresora 90mm Steeda
Napinacze pasków od '03
Rolka pompy wody do '03
Alternator do '03
SCT X4
Nowa skrzynia Tremec 3650
Sprzęgło Exedy Mach 400 Stage 2
Linka sprzęgła '03
Regulator sprzęgła w ścianie grodziowej
Szybszy odciągacz sprzęgła Steeda
Shortshifter MGW
Aluminiowy wał Ford Racing
Obejma zabezpieczająca wał Lakewood
Skrócony most Ford Racing 3.73
Długie kolektory wylotowe BBK Ceramic w bandażach termicznych
Custom X-Pipe
Końcówki Flowmaster American Thunder Catback Exhaust
Sportowe sprężny obniżające H&R Race Springs
Poliuretanowe podkładki sprężyn
Poliuretanowe gumy utrzymujące IRS, wahacze, mechanizmu różnicowy przód/tył
Poliuretanowe gumy sway bar
Dystanse Eibach 25mm i 37mm
Dłuższe sworznie Steeda X2
Regulowane drążki kierownicze Steeda Bumpsteer Kit
Aluminiowe przeguby osiowe IRS fulltiltboogieracing
Amortyzatory Bilstein
Regulacja amortyzatorów Steeda
Rozpórka przednia Steeda
Rozpórka tylna Steeda
Śruby mocujące IRS Maximum Motorsports Low Profile
Pokrywa mechanizmu różnicowego Steeda
Klocki hamulcowe HAWK HPS
Dukty przednich hamulców Kenny Brown
Stalowe przewody hamulcowe Russell
Przesłona liczników z dodatkowymi wskaźnikami
Wskaźnik Boost AutoMeter
Wskaźnik AFR z sondą AutoMeter
Europejskie radio z przerobioną instalacją audio
WOT Box N2MB
Spoiler przedniego zderzaka Mustang Mach 1 Chin Spoiler
Tylny spoiler Roush Stage 3
Boczne wloty Stalker
Napis COBRA na tylnym zderzaku ze szczotkowanego aluminium
Światła dzienne NSSC
Przyciemnione szyby
Przyciemnione światła
Trzy zestawy kół
Remember, There Is Life Beyond Grip
- Adrian
- Forumowicz
- Posty: 837
- Rejestracja: 2009-04-13, 20:26
- Model: Brutal
- Silnik: inny V8
- Kolor: Orange
- Lokalizacja:: Kraków
- Kontakt:
Re: Cobra 2001
Moja ex Cobra poszła nie tyle w dobre, co w świetne ręce!
'95 GT http://tiny.pl/gj5qs
'01 Cobra viewtopic.php?f=84&t=5153&start=105
'11 GT '13 GT302 Custom viewtopic.php?f=85&t=8986&p=156084#p156084
'01 Cobra viewtopic.php?f=84&t=5153&start=105
'11 GT '13 GT302 Custom viewtopic.php?f=85&t=8986&p=156084#p156084
- jaco
- Forumowicz
- Posty: 342
- Rejestracja: 2011-02-27, 12:12
- Model: Cobra 01
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Czarny
Re: Cobra 2001
Dzięki. Czekam na drugi kompresor, tym razem portowany przez Stiegemeier'a! Doczekać się nie mogę.Adrian pisze:Moja ex Cobra poszła nie tyle w dobre, co w świetne ręce!
Remember, There Is Life Beyond Grip
- jaco
- Forumowicz
- Posty: 342
- Rejestracja: 2011-02-27, 12:12
- Model: Cobra 01
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Czarny
Re: Cobra '01 S/C
Znowu się długo nie udzielałem, a dużo się dzieje.
Miejsca podporu lewarka, z racji częstych zmian kół, zaczęły się trochę deformować. Pooglądałem trochę subframe connectors i oddałem Cobrę w dobre ręce na zrobienie zupełnie kastomowych usztywnień podwozia. Niejako przy okazji postanowiłem wysodować całe podwozie i zabezpieczyć je przed korozją. Jak już było to porozbierane, to nadeszła długo odkładana chwila odświeżenia lakieru. Zderzaki miały tak wiele rys, że postanowiłem odmalować kilka elementów.
W międzyczasie skrzynia pozwiedzała trochę kraj. Jak się okazało trochę nadgorliwie dałem ją do przeglądu, ale jak już robić, to robić. Weszły nowe fork pads'y, reszta jak się okazało w bardzo dobrym stanie. Teraz już do skończenia tylko jakieś pierdoły.. w stylu silnik..
Miejsca podporu lewarka, z racji częstych zmian kół, zaczęły się trochę deformować. Pooglądałem trochę subframe connectors i oddałem Cobrę w dobre ręce na zrobienie zupełnie kastomowych usztywnień podwozia. Niejako przy okazji postanowiłem wysodować całe podwozie i zabezpieczyć je przed korozją. Jak już było to porozbierane, to nadeszła długo odkładana chwila odświeżenia lakieru. Zderzaki miały tak wiele rys, że postanowiłem odmalować kilka elementów.
W międzyczasie skrzynia pozwiedzała trochę kraj. Jak się okazało trochę nadgorliwie dałem ją do przeglądu, ale jak już robić, to robić. Weszły nowe fork pads'y, reszta jak się okazało w bardzo dobrym stanie. Teraz już do skończenia tylko jakieś pierdoły.. w stylu silnik..
Remember, There Is Life Beyond Grip
- jaco
- Forumowicz
- Posty: 342
- Rejestracja: 2011-02-27, 12:12
- Model: Cobra 01
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Czarny
Re: Cobra '01 S/C
soda - blaster leoncinTorsen pisze:Fajnie, że projekt idzie do przodu. Gdzie robiłeś zabezpieczenie podwozia?
Człowiek godny polecenia.
Remember, There Is Life Beyond Grip
- jaco
- Forumowicz
- Posty: 342
- Rejestracja: 2011-02-27, 12:12
- Model: Cobra 01
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Czarny
Re: Cobra '01 S/C stroker 5.0
To jeszcze jedna fota z efektów sodowania.
Ciężko w USA coś znaleźć na pierwszy szlif, więc poszedł drugi. Do tego osiowanie i planowanie bloku, nowe tuleje. Fabryczny wał jest kuty, ale jak już robić to od początku do końca. Nowy, kuty wał na 5.0, kute korby, kute tłoki, pierścienie, tuleje, panewki.. Podnosimy kompresję. Pompa oczywiście high volume. Uszczelki Cometic, śruby korb, podpór wału, boczne podpór, wszystko ARP - to chyba najbardziej zaskakująca pozycja jeśli chodzi o koszty. Oczywiście zaskakująca negatywnie. Zestaw wyważony w całym komplecie z kołami pasowymi, masowym i sprzęgłem.
Wychodzi mi na to, że w żaden sposób nieruszonym elementem silnika (nie liczę osprzętu) będą wyłącznie koniki. Pokrywy są pomalowane, więc też liczę, jako ruszone. Jak się lepiej zastanowić, to w całym przeniesieniu napędu jeszcze koło masowe i półosie powinny być w oryginale ..aż się zacząłem teraz zastanawiać, czy by dla samej zasady ich nie ruszyć..
Prac ciąg dalszy.Ciężko w USA coś znaleźć na pierwszy szlif, więc poszedł drugi. Do tego osiowanie i planowanie bloku, nowe tuleje. Fabryczny wał jest kuty, ale jak już robić to od początku do końca. Nowy, kuty wał na 5.0, kute korby, kute tłoki, pierścienie, tuleje, panewki.. Podnosimy kompresję. Pompa oczywiście high volume. Uszczelki Cometic, śruby korb, podpór wału, boczne podpór, wszystko ARP - to chyba najbardziej zaskakująca pozycja jeśli chodzi o koszty. Oczywiście zaskakująca negatywnie. Zestaw wyważony w całym komplecie z kołami pasowymi, masowym i sprzęgłem.
Wychodzi mi na to, że w żaden sposób nieruszonym elementem silnika (nie liczę osprzętu) będą wyłącznie koniki. Pokrywy są pomalowane, więc też liczę, jako ruszone. Jak się lepiej zastanowić, to w całym przeniesieniu napędu jeszcze koło masowe i półosie powinny być w oryginale ..aż się zacząłem teraz zastanawiać, czy by dla samej zasady ich nie ruszyć..
Remember, There Is Life Beyond Grip
- stang232
- Forumowicz
- Posty: 2121
- Rejestracja: 2008-12-12, 15:16
- Model: stang'95
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: czarny
- Lokalizacja:: Bełchatów
- Stajnia: Stajnia Łódzka
Re: Cobra '01 S/C
Ładna się lista zrobiła... doszedłeś już z kosztami do poziomu (sprzedaż twojej cobry+ częsći) = zakup terminatora, czy wciąż poniżej?
- jaco
- Forumowicz
- Posty: 342
- Rejestracja: 2011-02-27, 12:12
- Model: Cobra 01
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Czarny
Re: Cobra '01 S/C
Już dawno powyżej Liczę na to, że się zatrzymam przed kosztem zakupu nówki z salonu.stang232 pisze:Ładna się lista zrobiła... doszedłeś już z kosztami do poziomu (sprzedaż twojej cobry+ częsći) = zakup terminatora, czy wciąż poniżej?
Remember, There Is Life Beyond Grip
- jaco
- Forumowicz
- Posty: 342
- Rejestracja: 2011-02-27, 12:12
- Model: Cobra 01
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Czarny
Re: Cobra '01 S/C
Chodzi o tego srebrnego, co niedawno przypłynął?
Generalnie bardziej ekonomicznie byłoby sprzedać i kupić drugi, ale wtedy nigdy nie wiesz do końca co masz. W sumie tak też nie zawsze wiem - dziś mi wyszło, że przecież śruby acentryczne do górnych wahaczy już mam na aucie i niepotrzebnie kupiłem kolejne
Remember, There Is Life Beyond Grip
- BaPit
- Forumowicz
- Posty: 287
- Rejestracja: 2014-04-05, 09:10
- Model: GT
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: black mat
- Kontakt:
Re: Cobra '01 S/C 302 stroker
pięknejaco pisze: ↑2014-09-28, 14:53Czas się wreszcie pochwalić - od tygodnia poruszam się drugim mustangiem, którego chyba wszyscy znacie ( viewtopic.php?f=84&t=5153&hilit=cobra+2001#p95028" onclick="window.open(this.href);return false; )
Czy tylko się mi zdaje, czy na jednym kółku objechało Cię stuletnie e46 i niewiele młodszy Focus (nie RS)? Liczę mocno, ze po prostu mój wzrok niedomaga
-
- Forumowicz
- Posty: 348
- Rejestracja: 2016-04-06, 21:49
- Model: SN95 GT 1994r :)
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Żółty
Re: Cobra '01 S/C
nie nie
Ja swego już klepię trzeci rok i może w tym roku uda mi się go w końcu odpalić (czekam jeszcze na zbiornik paliwa) - kolor żółty
O ten:
viewtopic.php?f=84&t=11018