STUKI w zawieszeniu

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, SECHUBU, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, SECHUBU

Awatar użytkownika
RAFAŁ (GROSZEK)
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2438
Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
Model: był SN95 jest GT2011
Silnik: V8 5.0
Kolor: SREBRNY

Re: STUKI w zawieszeniu

Post autor: RAFAŁ (GROSZEK) » 2017-10-23, 05:22

5um pisze:Czy spotkaliście sie ze zjawiskiem stuków na wale. U mnie obserwuje zjawisko stuków przy przechodzeniu z jazdy na luzie i dodaniu gazu lub na luz po całkowitym odjęciu gazu.
ten typ tak ma :D



Awatar użytkownika
MAX
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2810
Rejestracja: 2009-10-15, 21:52
Model: Fastback GT V8 68
Silnik: V8 5.0
Kolor: Blue & Black
Lokalizacja:: Wieliczka
Stajnia: Stajnia Małopolska
Kontakt:

Re: STUKI w zawieszeniu

Post autor: MAX » 2017-10-23, 22:12

Ten efekt potęguje jeszcze luz na krzyżakach


tel 504 266 504
As-PROFI
IMPORTUJEMY MARZENIA
Zrealizowane marzenia: IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
IIIIIIIIIIIIIIIIIIIII IIII IIII
www.asprofi.pl
https://www.facebook.com/import.usa.max

Awatar użytkownika
5um
Młodszy Forumowicz
Posty: 75
Rejestracja: 2016-06-07, 10:52
Model: GT 2016
Silnik: V8 5.0
Kolor: Czerwony

Re: STUKI w zawieszeniu

Post autor: 5um » 2017-10-24, 02:01

U mnie stało sie bardzo odczuwalne po usztywnieniu zawieszenia. Rozumiem ze mam sie do tego przyzwyczaić :zalamany:


Nie trać czasu na rzeczy na które nie masz wpływu.

SilverTM
Młodszy Forumowicz
Posty: 65
Rejestracja: 2015-07-24, 08:28
Model: GT
Silnik: V8 5.0
Kolor: Ruby Red

Re: STUKI w zawieszeniu

Post autor: SilverTM » 2017-11-02, 15:11

U mnie po 30 tyś km coś zaczęło stukać ( lewy przód ) na bruku/małych dziurach/łatach asfaltu czy studzienkach pojechałem do stacji diagnostycznej na "szarpaki" i opinia olbrzymie luzy na obu ( prawa i lewa strona auta ) poprzecznych wahaczach luzy były tak duże że normalnie auto nie przeszło by przeglądu. ASO w Lublinie Carrara stanęło na wysokości zadania i wymieniło oba wahacze na gwarancji. Po wyjeździe z ASO okazało się że problem stukania nie znikną więc znowu jadę na stację diagnostyczną i Pan wreszcie ( mam nadzieję ) wyłapał winowajcę "tuleja na przednim wahaczu" oczywiście po lewej stronie auta. Jak z tym Aso będzie chciało się zająć i czy problem zniknie poinformuję.



house_1
Młodszy Forumowicz
Posty: 73
Rejestracja: 2017-04-16, 15:07
Model: GT
Silnik: V8 5.0
Kolor: Lightning Blue

Re: STUKI w zawieszeniu

Post autor: house_1 » 2018-01-04, 21:01

U mnie, z ciekawszych rzeczy (przebieg obecnie 23000km) najpierw pojawiło się od czasu do czasu tajemnicze łupnięcie w lewym tyle. Tylko na szybkich dobiciach. Tak z 5000 km temu.
Ostatnio auto zaczęło "myszkować" tyłem przy pełnym bucie na 4 biegu (!). Wyglądało to jakby się ślizgało jednym kołem, ale jakoś tak regularnie, sinusoidalnie.
Okazało się że był luz na piaście lewy tył. Nakrętka doszła o ponad 180 stopni (!). Brawo Ford.



ondro
Młodszy Forumowicz
Posty: 20
Rejestracja: 2016-08-10, 09:57
Model: GT convertible
Silnik: V8 5.0
Kolor: magnetic grey

Re: STUKI w zawieszeniu

Post autor: ondro » 2018-05-27, 20:35

Witam,

Kolejny przeglad przy 39 tys. i znowu wymiana wachacza w prawym kole, czyli po 11 tys. sie rozsypał ten ostatnio wymieniany. A jeżdziłem ostatnio bardzo spokojnie. Jestem zdziwiony i zaniepokojony jakościami części. Czy są może jakieś lepsze od oryginalnych? Wymieniaja jeszcze na gwarancji, ale ona sie mi zaraz konczy:(( Mam drugie auto BMW i tam sie nic nie psuje i nie stuka. Czy to możliwe żeby była aż taka różnica w wykonaniu aut?



ondro
Młodszy Forumowicz
Posty: 20
Rejestracja: 2016-08-10, 09:57
Model: GT convertible
Silnik: V8 5.0
Kolor: magnetic grey

Re: STUKI w zawieszeniu

Post autor: ondro » 2018-05-27, 20:39

dodam jeszcze ze auto mi zatrzymali w ASO na tydzien, bo czesc z niemiec sprowadzaja, a uważają ze z takim wachaczem moge sobie duza krzywde zrobic:((



akisel
Forumowicz
Posty: 100
Rejestracja: 2016-05-12, 05:19
Model: GT 2016
Silnik: V8 5.0
Kolor: czarny

Re: STUKI w zawieszeniu

Post autor: akisel » 2018-05-28, 06:59

dodam od siebie
przebieg 18 tys
na gwarancji wymienili
wahacz lewy, wahacz prawy, amortyzator prawy



Awatar użytkownika
lamina
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1005
Rejestracja: 2012-05-28, 20:54
Model: GT390 1968
Silnik: inny V8
Kolor: Highland Green
Lokalizacja:: Pruszków/Pisz
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Re: STUKI w zawieszeniu

Post autor: lamina » 2018-05-28, 10:21

ondro pisze:Witam,

Kolejny przeglad przy 39 tys. i znowu wymiana wachacza w prawym kole, czyli po 11 tys. sie rozsypał ten ostatnio wymieniany. A jeżdziłem ostatnio bardzo spokojnie. Jestem zdziwiony i zaniepokojony jakościami części. Czy są może jakieś lepsze od oryginalnych? Wymieniaja jeszcze na gwarancji, ale ona sie mi zaraz konczy:(( Mam drugie auto BMW i tam sie nic nie psuje i nie stuka. Czy to możliwe żeby była aż taka różnica w wykonaniu aut?
niech wymieniaja, czesc wymieniona ma NOWĄ gwarancję.



ondro
Młodszy Forumowicz
Posty: 20
Rejestracja: 2016-08-10, 09:57
Model: GT convertible
Silnik: V8 5.0
Kolor: magnetic grey

Re: STUKI w zawieszeniu

Post autor: ondro » 2018-05-30, 15:57

AAA dobrze wiedzieć :D



ODPOWIEDZ

Wróć do „VI Generacja (2015- ... )”