Veeefour KUŃ

Moderatorzy: Hans, Pavulon_, Pavulon_, Hans

Zablokowany
.3lite
Forumowicz
Posty: 414
Rejestracja: 2014-01-06, 01:13
Model: 2015 GT
Silnik: V8 5.0

Re: Veeefour KUŃ

Post autor: .3lite » 2017-06-03, 10:22

W takim wypadku zdecydowanie corniche conquer :)
veeefour pisze:BTW, w pon rozbieram dyfer :)
No to będziesz miał trochę roboty, ale coś czuję, że będzie warto. W moim wypadku czekamy aż Wavetrac dojdzie do Pawła, ponieważ reszta już jest a tylko tego nam brakuje :(



Awatar użytkownika
veeefour
Forumowicz
Posty: 1578
Rejestracja: 2016-02-25, 18:48
Model: 2015 GT Fastback US
Silnik: V8 5.0
Kolor: Race red AT
Kontakt:

Re: Veeefour KUŃ

Post autor: veeefour » 2017-06-06, 14:55

.
Ostatnio zmieniony 2017-08-28, 08:41 przez veeefour, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
veeefour
Forumowicz
Posty: 1578
Rejestracja: 2016-02-25, 18:48
Model: 2015 GT Fastback US
Silnik: V8 5.0
Kolor: Race red AT
Kontakt:

Re: Veeefour KUŃ

Post autor: veeefour » 2017-06-06, 14:56

.
Ostatnio zmieniony 2017-08-28, 08:41 przez veeefour, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
veeefour
Forumowicz
Posty: 1578
Rejestracja: 2016-02-25, 18:48
Model: 2015 GT Fastback US
Silnik: V8 5.0
Kolor: Race red AT
Kontakt:

Re: Veeefour KUŃ

Post autor: veeefour » 2017-06-07, 17:30

.
Ostatnio zmieniony 2017-08-28, 08:41 przez veeefour, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
veeefour
Forumowicz
Posty: 1578
Rejestracja: 2016-02-25, 18:48
Model: 2015 GT Fastback US
Silnik: V8 5.0
Kolor: Race red AT
Kontakt:

Re: Veeefour KUŃ

Post autor: veeefour » 2017-06-07, 17:35

.
Ostatnio zmieniony 2017-08-28, 08:41 przez veeefour, łącznie zmieniany 1 raz.



caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: Veeefour KUŃ

Post autor: caniggia » 2017-06-08, 00:32

Weź mi powiedz po co Ci rozpierak do obudowy?



Awatar użytkownika
veeefour
Forumowicz
Posty: 1578
Rejestracja: 2016-02-25, 18:48
Model: 2015 GT Fastback US
Silnik: V8 5.0
Kolor: Race red AT
Kontakt:

Re: Veeefour KUŃ

Post autor: veeefour » 2017-06-08, 08:05

.
Ostatnio zmieniony 2017-08-28, 08:42 przez veeefour, łącznie zmieniany 1 raz.



caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: Veeefour KUŃ

Post autor: caniggia » 2017-06-08, 09:41

Robiłem więcej niż Ci się potrafi wyobrazić:)
Biuletyn forda mówi że dyfer się ściska aby się rozszedł, wystarczy ścisk stolarski:
Załączniki
Bez tytułu.png



Awatar użytkownika
veeefour
Forumowicz
Posty: 1578
Rejestracja: 2016-02-25, 18:48
Model: 2015 GT Fastback US
Silnik: V8 5.0
Kolor: Race red AT
Kontakt:

Re: Veeefour KUŃ

Post autor: veeefour » 2017-06-08, 09:44

.
Ostatnio zmieniony 2017-08-28, 08:42 przez veeefour, łącznie zmieniany 1 raz.



caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: Veeefour KUŃ

Post autor: caniggia » 2017-06-08, 09:52

Napisałem tylko jak pokazuje instrukcja do tego konkretnego modelu, czyli nie trzeba dorabiać specjalistycznego narzędzia.



Awatar użytkownika
veeefour
Forumowicz
Posty: 1578
Rejestracja: 2016-02-25, 18:48
Model: 2015 GT Fastback US
Silnik: V8 5.0
Kolor: Race red AT
Kontakt:

Re: Veeefour KUŃ

Post autor: veeefour » 2017-06-08, 09:54

.
Ostatnio zmieniony 2017-08-28, 08:42 przez veeefour, łącznie zmieniany 1 raz.



caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: Veeefour KUŃ

Post autor: caniggia » 2017-06-08, 09:57

To nie jest dokręcanie śrub, tylko wystarczy zrobić taką dźwignię na śrubie aby dyfer wyszedł. Wavetrac zainstalowałem już z 12-13, kilka już wyciągałem, wyciąga się bez żadnego problemu.



Awatar użytkownika
veeefour
Forumowicz
Posty: 1578
Rejestracja: 2016-02-25, 18:48
Model: 2015 GT Fastback US
Silnik: V8 5.0
Kolor: Race red AT
Kontakt:

Re: Veeefour KUŃ

Post autor: veeefour » 2017-06-08, 10:23

.
Ostatnio zmieniony 2017-08-28, 08:43 przez veeefour, łącznie zmieniany 1 raz.



caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: Veeefour KUŃ

Post autor: caniggia » 2017-06-08, 10:31

O powtarzalności można mówić przy 10 sztukach, przy jednej nazwałbym to szczęściem. Nie robi powtarzalnie, albo nie robią powtarzalnie łożysk, albo obudowy są odkształcone, u mnie średnio 1/5 sztuk wychodzi fabryczna podkładka.
Git, że udało Ci się zwalczyć temat, teraz można spokojnie zrobić testy po dotarciu:)



Awatar użytkownika
Przemek64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1715
Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
Silnik: inny V8
Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
Kontakt:

Re: Veeefour KUŃ

Post autor: Przemek64 » 2017-06-08, 11:12

:mad: :evil: iskry się sypią
Fajnie się was czyta :rotfl:
Musicie na następnym zlocie coś :zdrowko: i będzie :super:
Ja stawiam ;)


Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;

Zablokowany

Wróć do „VI Generacja (2015- ... )”