Ale tez plyta podlogowa alfa, 8 biegowy automat, magneride i kilka innych bajerow wiec tez jest od S550 minimalnie jedna klase wyzej.
Nie jestem sam fanem silnikow od GM i w ogole pushrodow - silnik ktory w pojemnosci ma OPLA CORSE(1.2l) wiecej powinien robic
duzo duzo wieksze moce ale technologicznie to stara konstrukcja i bez 6 litrow 400 koni nie zrobi chocby bylo ze zlota...
Swoja droga nowe Camaro dostalo plyte, zawieche, skrzynie, i jesczcze kilka innych bajerow od Corvette - jakbym bym wlascicielem
Corvette to bym sie deko zdenerwowal, ze ja musialem dac za auto ponad 100k papiera a teraz Gm to wszystko wrzuca do auata za 50k...
Smiale posuniecie GM - ale nie ma sie co dziwic. Camaro zawsze przegrywalo w sprzedazy z Mustangiem i nawet na kilka lat zniknelo o oferty

Wiec GM zeby czyms do Camaro zachecic wrzuca praktycznie pol super sportowego auta do sredniej klasy coupe...czy to sprawiedliwe?
Nie mnie to osadzac ale cos w tym jednak jest delikatnie nie teges...z punktu ekonomicznego GM na nowym Camaro nie robi pieniedzy.
Silnik ktory jest technologicznie 50 lat temu dostal bezposredni wtrysk bo juz wiecej w zgodzie z przepisami nie da sie z tego wycisnac.
Spoko - ja po FSI w Audi i 2cm nagarze po jakims czasie nie chcem miec z bezposrednim wtryskiem nic wspolnego...tu nie ma magii -
od czasu jak to wprowadzilo Mitsubishi zawsze byly z nagarem problemy bo to wada tej technologii.
Silnik mniej pali i generuje wiecej mocy ale sama pompa wysokiego cisnienia to pewnie z 1000 baksow wiec stad tez nie da sie nowego
Camaro nie da sie sprzedawac za 35k USD - kazdy sobie sam to wszystko policzy ale zeby nie bylo ze te wszystkie bajery sa za darmo

Do wygladu Camaro tzreba sie przekonac - minimalistyczne okienka ktore w sposob niebezpiczny ograniczaja widocznosc to temat ktory kazdy zna.
S550 wyglada po prostu swietnie - jak to mawiaja za wielka woda: poor's man DB9. Nowe camaro...nie przypada mi wygladem do gustu.
Anyways, ostatnio mielsmy mini spota z Mustangami, Corvette, Hellcatem i wlasnie nowym Camaro. Kilka wyscigow na luzie z roznym rezultatem.
Moj "Zygulin" wiadomo jaki jest - duzo z oryinalem nie ma wspolnego. Mam najmiejsze mozliwe przelozenie 3.15 bo wyboru nie mialem
gdzie wszystkie modele EU maja 3.55. Jednen S550 EU w MT, jeden S550 US w AT i Camaro tez w AT. Eco biust tez byl ale to wiadomo jak jest

Gdy wylaczalem trakcje w trybie sport to do 100 to wydawalo mi sie, ze albo koledzy nie umia startowac albo mam z 200 kunia wiecej.
Powyzej 100 juz wyraznie Camaro zaczelo mnie doganiac - wiecej krotkich biegow a powyzej 150 gdzie tak naprawde wszyscy juz odpuszczali
Hellcat tylko przemykal...jak sie juz dogadal z trakcja...potem S550 MT ganialo sie lokalnie z Camaro i ten juz go nie mogl dogonic.
Generalnie dzwne wyniki bo tez byla to tylko zabawa ale cos mnie ostatnimi czasy tknelo, zeby sie temu przyjrzec od strony technicznej.
Jako, ze planuje zalozenie sobie normalnego przelozenia 3.55 - bo powiedzmy sobie szczerze 3.15 w tym automacie jest tylko do max.
oszczedzania paliwa - to pokusilem sie o male wyliczenia ktore przedstawiaja sie bardzo ciekawie.
Ponizsze dane to calkowite przelozenie czyli przelozenie koncowe razy przelozenie poszczegolnego biegu.