Testy klocków daily driver/street performance by Caniggia:)

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, Rezor

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Winston_Wolf
Forumowicz
Posty: 166
Rejestracja: 2011-09-12, 03:29
Model: S550 GT PP
Silnik: V8 5.0
Kolor: Triple Yellow
Lokalizacja:: Wrocław

Re: Testy klocków daily driver/street performance by Caniggi

Post autor: Winston_Wolf » 2016-10-18, 21:26

Dobra, znalazłem dla 2009 GT: BENDIX D1081. Ale wg opisów pasują tylko do 2005-10 V6 i GT. Na pewno spasują do 2013 V6?


We have reason to believe that it's supercharged, so maintain double alert.

caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: Testy klocków daily driver/street performance by Caniggi

Post autor: caniggia » 2016-10-18, 23:17

Tak, i do V8.



Awatar użytkownika
Winston_Wolf
Forumowicz
Posty: 166
Rejestracja: 2011-09-12, 03:29
Model: S550 GT PP
Silnik: V8 5.0
Kolor: Triple Yellow
Lokalizacja:: Wrocław

Re: Testy klocków daily driver/street performance by Caniggi

Post autor: Winston_Wolf » 2016-10-19, 14:52

To zamawiam. Dzięki za test i pomoc! :)


We have reason to believe that it's supercharged, so maintain double alert.

Awatar użytkownika
Winston_Wolf
Forumowicz
Posty: 166
Rejestracja: 2011-09-12, 03:29
Model: S550 GT PP
Silnik: V8 5.0
Kolor: Triple Yellow
Lokalizacja:: Wrocław

Re: Testy klocków daily driver/street performance by Caniggi

Post autor: Winston_Wolf » 2016-10-27, 20:22

Klocki założone, więc potwierdzam - D1081 pasują do 2013 V6.


We have reason to believe that it's supercharged, so maintain double alert.

Awatar użytkownika
andi74
Forumowicz
Posty: 1160
Rejestracja: 2014-05-30, 17:37
Model: GT S550 GT350 Mod
Silnik: V8 5.0
Kolor: Szary Metalik
Lokalizacja:: EU/PL

Re: Testy klocków daily driver/street performance by Caniggi

Post autor: andi74 » 2016-12-04, 10:36

czy ten model klockow jest tez na tyl ??

bo nie moge namierzyc

chyba ze na tyl sa D1082 ??



caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: Testy klocków daily driver/street performance by Caniggi

Post autor: caniggia » 2016-12-04, 12:44

Tak



Awatar użytkownika
andi74
Forumowicz
Posty: 1160
Rejestracja: 2014-05-30, 17:37
Model: GT S550 GT350 Mod
Silnik: V8 5.0
Kolor: Szary Metalik
Lokalizacja:: EU/PL

Re: Testy klocków daily driver/street performance by Caniggi

Post autor: andi74 » 2016-12-04, 14:05

czyli to maja byc na przod

D1081CT (te CT to wlasnie te CT-3 ?? )
D1082CT ??

bo sa tez D1081/82 ale bez CT to nie te ??



caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: Testy klocków daily driver/street performance by Caniggi

Post autor: caniggia » 2016-12-05, 00:04

CT na końcu to ct3



Awatar użytkownika
Radziu
Forumowicz
Posty: 496
Rejestracja: 2012-04-12, 10:46
Model: 2012 Premium Pony
Silnik: V6 3.7
Kolor: Czarny
Lokalizacja:: Warszawa
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Re: Testy klocków daily driver/street performance by Caniggi

Post autor: Radziu » 2016-12-22, 14:43

Jednym z testowanych były powerstop. I teraz na ebay są takie zestawy tarcz i klocków, przód i tył

http://www.ebay.com/itm/Power-Stop-K124 ... jh&vxp=mtr" onclick="window.open(this.href);return false;

ogólnie wychodzi ok 400 dolców z przesyłką do kraju - jakieś 1600-1700 za komplet nówek tarcz i klocków, które są uważane za dobre tuningowe - możliwe to?

Paweł - a może potestujesz jeszcze tarcze? :)



caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: Testy klocków daily driver/street performance by Caniggi

Post autor: caniggia » 2016-12-22, 15:30

A dasz kasę? to z chęcią:)



Awatar użytkownika
Radziu
Forumowicz
Posty: 496
Rejestracja: 2012-04-12, 10:46
Model: 2012 Premium Pony
Silnik: V6 3.7
Kolor: Czarny
Lokalizacja:: Warszawa
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Re: Testy klocków daily driver/street performance by Caniggi

Post autor: Radziu » 2016-12-22, 16:46

Kasa, kasa ;)

Ten zestaw z ebay, a jeszcze kilka w podobnej cenie ma sens? Bo na AM, identyczny z opłatami to już 3,5k... bardzo duża rozbieżność w cenie



Awatar użytkownika
Rezor
Forumowicz
Posty: 1624
Rejestracja: 2015-03-19, 13:33
Model: SN95 GT
Silnik: V8 5.0
Kolor: Niebieski

Re: Testy klocków daily driver/street performance by Caniggi

Post autor: Rezor » 2016-12-22, 17:21

Problem jest jak z częściami z allegro: Tanie rzadko są rzeczywistą okazją. Czasem jest to nieoficjalny kanał dystrybucji, sprzedawane są zwroty od klientów. Pół biedy w tym przypadku bo czasem są to pełnoprawne oryginalne części. Gorzej z podróbkami. Karton wydrukować nie problem, serię wybić także...


Mój mustang jest jak pies:
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać

caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: Testy klocków daily driver/street performance by Caniggi

Post autor: caniggia » 2016-12-22, 23:44

Klocki powerstop mistrz, tarcze kiedyś też kupowałem, z tym że żadnych szaleństw nie było na nich. Klocki same kosztują ok 140 usd, więc wynika, że tarcze są za drugie tyle. Dobre tarcze których używam od jakiegoś czasu powerslot to min x2. Combo sprawdzone w różnych warunkach, sprawdza się 100 procent.



Awatar użytkownika
SECHUBU
Forumowicz
Posty: 139
Rejestracja: 2009-04-19, 13:07
Model: S550
Silnik: V8 5.0
Lokalizacja:: Wro
Stajnia: Stajnia Dolny Śląsk

Re: Testy klocków daily driver/street performance by Caniggi

Post autor: SECHUBU » 2017-02-21, 23:29

Czy w V6 są takie same klocki z tyłu w 2011-2014 jak w 2005-2010?

Ps. Rozumiem, że Atlas czy jakiś Cbk to dolna półka, a Raybestos do fabrycznych tarcz już wystarczą?:)



Awatar użytkownika
andi74
Forumowicz
Posty: 1160
Rejestracja: 2014-05-30, 17:37
Model: GT S550 GT350 Mod
Silnik: V8 5.0
Kolor: Szary Metalik
Lokalizacja:: EU/PL

Re: Testy klocków daily driver/street performance by Caniggi

Post autor: andi74 » 2017-02-21, 23:58

polecane sa Bendix CT3 nie sa drogie a jak Pawel opisywal kozaki do normalnej jazdy



ODPOWIEDZ

Wróć do „Porady techniczne”