Dziura w mocy GT 2500 obr. i grzanie wydechu.
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, SECHUBU, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, SECHUBU
-
- Forumowicz
- Posty: 379
- Rejestracja: 2015-10-27, 00:22
- Model: Był GT Premium 2015
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Race Red
- Lokalizacja:: Kraków
Re: Dziura w mocy GT 2500 obr. i grzanie wydechu.
Ok. Dzięki za wyjaśnienia. Szumy na niskich biegach to w niej norma, zapewne?
- veeefour
- Forumowicz
- Posty: 1578
- Rejestracja: 2016-02-25, 18:48
- Model: 2015 GT Fastback US
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Race red AT
- Kontakt:
Re: Dziura w mocy GT 2500 obr. i grzanie wydechu.
Tego niestety nie wiem.
Wiem natomiast, ze zawsze mozna wrzuciuc sobie Tremec'a
Wiem natomiast, ze zawsze mozna wrzuciuc sobie Tremec'a

Re: Dziura w mocy GT 2500 obr. i grzanie wydechu.
Normalne. Tak samo miałem w V generacji po lifcie.Volver pisze:Ok. Dzięki za wyjaśnienia. Szumy na niskich biegach to w niej norma, zapewne?
- deeboy
- Forumowicz
- Posty: 411
- Rejestracja: 2015-05-12, 19:07
- Model: GT S550 MT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Race Red
Re: Dziura w mocy GT 2500 obr. i grzanie wydechu.
Jak będę miał chwilę to z ciekawości podłącze go pod obd i sprawdzę jak się zachowuje przepustnica podczas tej dziury 

- deeboy
- Forumowicz
- Posty: 411
- Rejestracja: 2015-05-12, 19:07
- Model: GT S550 MT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Race Red
Re: Dziura w mocy GT 2500 obr. i grzanie wydechu.
Nagrałem wykresy z obd i dokładnie widać co się dzieje.
Na samym początku filmu jadę obr 2350 i gaz do dechy. Na dolnym małym wykresie widać położenie pedału gazu idzie w górę na maxa, natomiast otwarcie przepustnicy także idzie w górę (TP A) ale ospale do 2830 rpm i dopiero w tym momencie otwiera przepustnicę na maxa.
Na samym początku filmu jadę obr 2350 i gaz do dechy. Na dolnym małym wykresie widać położenie pedału gazu idzie w górę na maxa, natomiast otwarcie przepustnicy także idzie w górę (TP A) ale ospale do 2830 rpm i dopiero w tym momencie otwiera przepustnicę na maxa.