Potężna Cobra

Nasze Auta / Our Rides

Moderatorzy: Pavulon_, Hans, Pavulon_, Hans

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Eddy25
Młodszy Forumowicz
Posty: 30
Rejestracja: 2015-05-01, 03:44
Model: mustang 2003
Silnik: V6 3.8
Kolor: czarny

Potężna Cobra

Post autor: Eddy25 » 2015-08-29, 11:22

" onclick="window.open(this.href);return false; Ludzie zakochałem się :x



Awatar użytkownika
shelbykaca
Forumowicz
Posty: 125
Rejestracja: 2015-04-24, 16:22
Model: odkładam ,BOSS429
Silnik: inny V8
Kolor: czarny mat

Re: Potężna Cobra

Post autor: shelbykaca » 2015-08-30, 18:57

Eddy25 pisze: Ludzie zakochałem się :x
super..:-)


Mając trzynaście lat myślałem tylko o miłości. Potem kochalem juz tylko mustanga....
https://youtu.be/LlKkds2Lhx8" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
kab
Forumowicz
Posty: 103
Rejestracja: 2012-06-25, 22:59

Re: Potężna Cobra

Post autor: kab » 2015-08-30, 20:29

Terminator robi robotę. Natomiast te 550 KM z Cobry to się robi na start, więc żadna większa rewelacja. :-)



Awatar użytkownika
Rezor
Forumowicz
Posty: 1628
Rejestracja: 2015-03-19, 13:33
Model: SN95 GT
Silnik: V8 5.0
Kolor: Niebieski

Re: Potężna Cobra

Post autor: Rezor » 2015-08-30, 20:48

Zobacz tą bestię:
" onclick="window.open(this.href);return false;
Swoją drogą buildy do 500HP na SN95 są bardzo łatwo do osiągnięcia. Z tego co wiem to przekroczenie 500hp jest już kłopotliwe bo zaczyna się zabawa ze skrzynią, zawieszeniem, przeniesieniem napędu etc. A taką moc trzeba też zatrzymać więc jak auto nie będzie dragsterem to trzeba jeszcze zainwestować w hamulce.


Mój mustang jest jak pies:
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać

Awatar użytkownika
kab
Forumowicz
Posty: 103
Rejestracja: 2012-06-25, 22:59

Re: Potężna Cobra

Post autor: kab » 2015-08-30, 21:09

To już raczej nie posłuży do jazdy po drodze :-)

Natomiast te 550 KM w zwykłym Mustangu wymaga troche pracy. Chodziło mi bardziej o egzemplarz z pierwszego filmiku. Cobra z fabryki właściwie wychodziła gotowa na te 550 KM. Więcej wymagało zmian, ale mniej niż w zwykłym SN95.



Awatar użytkownika
Rezor
Forumowicz
Posty: 1628
Rejestracja: 2015-03-19, 13:33
Model: SN95 GT
Silnik: V8 5.0
Kolor: Niebieski

Re: Potężna Cobra

Post autor: Rezor » 2015-08-30, 21:20

Nie zgodzę się :) Cobra niewiele różni się od GT. Ma sportowy wałek i inny dolot, reszta jest taka sama.
http://www.hotrod.com/how-to/engine/ccr ... ock-build/" onclick="window.open(this.href);return false;
Tutaj masz dość fajny build na 450+ RWHP do tego zostaje pole manewru w postaci strokera i doładowania tylko tak jak pisałem: AOD-E STD wytrzymuje do ok 300KM (Dokładniej problemem jest moment nie moc), a T-5 WC do około 500KM.


Mój mustang jest jak pies:
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać

Awatar użytkownika
kab
Forumowicz
Posty: 103
Rejestracja: 2012-06-25, 22:59

Re: Potężna Cobra

Post autor: kab » 2015-08-30, 23:34

Nie zgodzę się :) Cobra niewiele różni się od GT. Ma sportowy wałek i inny dolot, reszta jest taka sama.
Proszę cię. Zwykły GT z IV gen od Terminatora różni "trochę" więcej. :-)



Awatar użytkownika
Rezor
Forumowicz
Posty: 1628
Rejestracja: 2015-03-19, 13:33
Model: SN95 GT
Silnik: V8 5.0
Kolor: Niebieski

Re: Potężna Cobra

Post autor: Rezor » 2015-08-30, 23:42

O której Cobra'rze mowa? Między samymi cobrami jest też spora różnica. Do tego jeszcze wersja mach 1 :) Ja pisałem o 5.0 HO.


Mój mustang jest jak pies:
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać

Awatar użytkownika
kab
Forumowicz
Posty: 103
Rejestracja: 2012-06-25, 22:59

Re: Potężna Cobra

Post autor: kab » 2015-08-30, 23:46

A to luz. Myślałem, że ci chodzi o tą policyjną co na pierwszym filmiku była. :-)



Awatar użytkownika
Rezor
Forumowicz
Posty: 1628
Rejestracja: 2015-03-19, 13:33
Model: SN95 GT
Silnik: V8 5.0
Kolor: Niebieski

Re: Potężna Cobra

Post autor: Rezor » 2015-08-30, 23:51

Dobra po szybkim researchu jest jeszcze wersja R z tremeciem 3550 i strokerem na 5.8L.


Mój mustang jest jak pies:
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać

Awatar użytkownika
stang232
Forumowicz
Posty: 2134
Rejestracja: 2008-12-12, 15:16
Model: stang'95
Silnik: V8 5.0
Kolor: czarny
Lokalizacja:: Bełchatów
Stajnia: Stajnia Łódzka

Re: Potężna Cobra

Post autor: stang232 » 2015-08-31, 16:11

Rezor pisze:Nie zgodzę się :) Cobra niewiele różni się od GT. Ma sportowy wałek i inny dolot, reszta jest taka sama.
http://www.hotrod.com/how-to/engine/ccr ... ock-build/" onclick="window.open(this.href);return false;
Tutaj masz dość fajny build na 450+ RWHP do tego zostaje pole manewru w postaci strokera i doładowania tylko tak jak pisałem: AOD-E STD wytrzymuje do ok 300KM (Dokładniej problemem jest moment nie moc), a T-5 WC do około 500KM.
rozczaruje cie bo jednak różnic jest trochę więcej i nie mówię tu tylko o wyglądzie (wnętrza, zderzaków, spoilerów, kół)

Ważniejsze różnice w budowie silnika:
Cast iron GT40 heads w GT są E7TE
Cast aluminum Cobra intake manifold
Crane 1.7 rocker arms
24lb fuel injectors w GT są 19lb
Cobra specific ECU (computer)
"Cobra" stamped valve covers with build sticker and signature
Engine oil cooler
Front mounted power steering fluid cooler
Lightened flywheel
Phosphate coated transmission gears
Overdriven waterpump pulley
underdriven crank pulleys
Cobra specific camshaft
Cam specs: Duration: 227°/Intake & 270°/Exhaust
Lift: .485/.485 Intake/Exhaust
Lobe separation: 118.5°

zawieszenie i hamulce wzmocnione

13" Front brakes
11.65" rear brakes
"Cobra" embossed front calipers
Cobra specific brake booster
Cobra specific rear sway bar
Cobra specific shocks/struts/springs
K-member that is slightly stiffer than the GT's
No strut tower brace
krótsze przełożenie 3,08 wobec 2,73 w GT.(choc 3,08 też można było zamówić do GTka, automat GT może mieć 2,74 lub 3,27)

Cobra R o pojemności 5.8 litra czyli (351 CID) to nie stroker bloku 302 Clevland tylko silnik oparty na bloku 351 WINDSOR.
I jeszcze lepsze zawieszenie od zwykłej COBRY, plus wiele wiele kolejnych różnic.

Terminator to już całkiem inna historia i jeszcze większa różnica wobec GTka.


Obrazek

Awatar użytkownika
speedster
Forumowicz
Posty: 509
Rejestracja: 2011-12-05, 23:38
Model: 93' Mustang LX 5.0
Silnik: V8 5.0
Kolor: Titanium Frost

Re: Potężna Cobra

Post autor: speedster » 2015-08-31, 19:17

Ja sie zakochałem w tej... Kiedyś sobie sprawię taką piszczałkę zwijającą asfalt
" onclick="window.open(this.href);return false;



ODPOWIEDZ

Wróć do „IV Generacja (1994-2004)”