Potężna Cobra
Moderatorzy: Pavulon_, Hans, Pavulon_, Hans
- shelbykaca
- Forumowicz
- Posty: 125
- Rejestracja: 2015-04-24, 16:22
- Model: odkładam ,BOSS429
- Silnik: inny V8
- Kolor: czarny mat
Re: Potężna Cobra
super..:-)Eddy25 pisze: Ludzie zakochałem się :x
Mając trzynaście lat myślałem tylko o miłości. Potem kochalem juz tylko mustanga....
https://youtu.be/LlKkds2Lhx8" onclick="window.open(this.href);return false;
https://youtu.be/LlKkds2Lhx8" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Potężna Cobra
Terminator robi robotę. Natomiast te 550 KM z Cobry to się robi na start, więc żadna większa rewelacja. :-)
- Rezor
- Forumowicz
- Posty: 1628
- Rejestracja: 2015-03-19, 13:33
- Model: SN95 GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Niebieski
Re: Potężna Cobra
Zobacz tą bestię:
" onclick="window.open(this.href);return false;
Swoją drogą buildy do 500HP na SN95 są bardzo łatwo do osiągnięcia. Z tego co wiem to przekroczenie 500hp jest już kłopotliwe bo zaczyna się zabawa ze skrzynią, zawieszeniem, przeniesieniem napędu etc. A taką moc trzeba też zatrzymać więc jak auto nie będzie dragsterem to trzeba jeszcze zainwestować w hamulce.
" onclick="window.open(this.href);return false;
Swoją drogą buildy do 500HP na SN95 są bardzo łatwo do osiągnięcia. Z tego co wiem to przekroczenie 500hp jest już kłopotliwe bo zaczyna się zabawa ze skrzynią, zawieszeniem, przeniesieniem napędu etc. A taką moc trzeba też zatrzymać więc jak auto nie będzie dragsterem to trzeba jeszcze zainwestować w hamulce.
Mój mustang jest jak pies:
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać
Re: Potężna Cobra
To już raczej nie posłuży do jazdy po drodze :-)
Natomiast te 550 KM w zwykłym Mustangu wymaga troche pracy. Chodziło mi bardziej o egzemplarz z pierwszego filmiku. Cobra z fabryki właściwie wychodziła gotowa na te 550 KM. Więcej wymagało zmian, ale mniej niż w zwykłym SN95.
Natomiast te 550 KM w zwykłym Mustangu wymaga troche pracy. Chodziło mi bardziej o egzemplarz z pierwszego filmiku. Cobra z fabryki właściwie wychodziła gotowa na te 550 KM. Więcej wymagało zmian, ale mniej niż w zwykłym SN95.
- Rezor
- Forumowicz
- Posty: 1628
- Rejestracja: 2015-03-19, 13:33
- Model: SN95 GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Niebieski
Re: Potężna Cobra
Nie zgodzę się
Cobra niewiele różni się od GT. Ma sportowy wałek i inny dolot, reszta jest taka sama.
http://www.hotrod.com/how-to/engine/ccr ... ock-build/" onclick="window.open(this.href);return false;
Tutaj masz dość fajny build na 450+ RWHP do tego zostaje pole manewru w postaci strokera i doładowania tylko tak jak pisałem: AOD-E STD wytrzymuje do ok 300KM (Dokładniej problemem jest moment nie moc), a T-5 WC do około 500KM.

http://www.hotrod.com/how-to/engine/ccr ... ock-build/" onclick="window.open(this.href);return false;
Tutaj masz dość fajny build na 450+ RWHP do tego zostaje pole manewru w postaci strokera i doładowania tylko tak jak pisałem: AOD-E STD wytrzymuje do ok 300KM (Dokładniej problemem jest moment nie moc), a T-5 WC do około 500KM.
Mój mustang jest jak pies:
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać
Re: Potężna Cobra
Proszę cię. Zwykły GT z IV gen od Terminatora różni "trochę" więcej. :-)Nie zgodzę sięCobra niewiele różni się od GT. Ma sportowy wałek i inny dolot, reszta jest taka sama.
- Rezor
- Forumowicz
- Posty: 1628
- Rejestracja: 2015-03-19, 13:33
- Model: SN95 GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Niebieski
Re: Potężna Cobra
O której Cobra'rze mowa? Między samymi cobrami jest też spora różnica. Do tego jeszcze wersja mach 1
Ja pisałem o 5.0 HO.

Mój mustang jest jak pies:
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać
- Rezor
- Forumowicz
- Posty: 1628
- Rejestracja: 2015-03-19, 13:33
- Model: SN95 GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Niebieski
Re: Potężna Cobra
Dobra po szybkim researchu jest jeszcze wersja R z tremeciem 3550 i strokerem na 5.8L.
Mój mustang jest jak pies:
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać
- stang232
- Forumowicz
- Posty: 2134
- Rejestracja: 2008-12-12, 15:16
- Model: stang'95
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: czarny
- Lokalizacja:: Bełchatów
- Stajnia: Stajnia Łódzka
Re: Potężna Cobra
rozczaruje cie bo jednak różnic jest trochę więcej i nie mówię tu tylko o wyglądzie (wnętrza, zderzaków, spoilerów, kół)Rezor pisze:Nie zgodzę sięCobra niewiele różni się od GT. Ma sportowy wałek i inny dolot, reszta jest taka sama.
http://www.hotrod.com/how-to/engine/ccr ... ock-build/" onclick="window.open(this.href);return false;
Tutaj masz dość fajny build na 450+ RWHP do tego zostaje pole manewru w postaci strokera i doładowania tylko tak jak pisałem: AOD-E STD wytrzymuje do ok 300KM (Dokładniej problemem jest moment nie moc), a T-5 WC do około 500KM.
Ważniejsze różnice w budowie silnika:
Cast iron GT40 heads w GT są E7TE
Cast aluminum Cobra intake manifold
Crane 1.7 rocker arms
24lb fuel injectors w GT są 19lb
Cobra specific ECU (computer)
"Cobra" stamped valve covers with build sticker and signature
Engine oil cooler
Front mounted power steering fluid cooler
Lightened flywheel
Phosphate coated transmission gears
Overdriven waterpump pulley
underdriven crank pulleys
Cobra specific camshaft
Cam specs: Duration: 227°/Intake & 270°/Exhaust
Lift: .485/.485 Intake/Exhaust
Lobe separation: 118.5°
zawieszenie i hamulce wzmocnione
13" Front brakes
11.65" rear brakes
"Cobra" embossed front calipers
Cobra specific brake booster
Cobra specific rear sway bar
Cobra specific shocks/struts/springs
K-member that is slightly stiffer than the GT's
No strut tower brace
krótsze przełożenie 3,08 wobec 2,73 w GT.(choc 3,08 też można było zamówić do GTka, automat GT może mieć 2,74 lub 3,27)
Cobra R o pojemności 5.8 litra czyli (351 CID) to nie stroker bloku 302 Clevland tylko silnik oparty na bloku 351 WINDSOR.
I jeszcze lepsze zawieszenie od zwykłej COBRY, plus wiele wiele kolejnych różnic.
Terminator to już całkiem inna historia i jeszcze większa różnica wobec GTka.

- speedster
- Forumowicz
- Posty: 509
- Rejestracja: 2011-12-05, 23:38
- Model: 93' Mustang LX 5.0
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Titanium Frost
Re: Potężna Cobra
Ja sie zakochałem w tej... Kiedyś sobie sprawię taką piszczałkę zwijającą asfalt
" onclick="window.open(this.href);return false;
" onclick="window.open(this.href);return false;