Ostatnio w przerwach od grzebania w mustangu czytam sobie historie mustanga i przeglądam czeluścia internetu. Patrząc po ogłoszeniach zauważyłem, że koni z rocznika '70-'73 jest jak na lekarstwo. Kilkakrotnie mniej ogłoszeń niż w przypadku starszych wersji. No i w parze z dostępnością idzie cena. Nawet puste skorupy zaczynały się od 4 tys $ o.O. To samo nasze rodzime portale ogłoszeniowe. Po pogrzebaniu po forum stwierdzam, że na tyle 1st genów tylko 9 sztuk wyszło po roku 70 i jeszcze nie mam 100% pewności ile z nich jeszcze żyje. Głowie się teraz czym to jest spowodowane? Zostały wyprodukowane w małych ilościach? Były wadliwe i zżarła je rdza/korniki/chomiki czy inne? Czy może właściciele są w nich tak zakochani, że nawet trupa nie oddadzą na handel? A może ze względu na duży bagażnik były popularne w gangach i niczym w filmach noir były nagminnie wrzucane wraz z denatem do zgniatarki?
Dlaczego jest tak mało modeli '70-'73?
- Rezor
- Forumowicz
- Posty: 1630
- Rejestracja: 2015-03-19, 13:33
- Model: SN95 GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Niebieski
Dlaczego jest tak mało modeli '70-'73?
Hej,
Ostatnio w przerwach od grzebania w mustangu czytam sobie historie mustanga i przeglądam czeluścia internetu. Patrząc po ogłoszeniach zauważyłem, że koni z rocznika '70-'73 jest jak na lekarstwo. Kilkakrotnie mniej ogłoszeń niż w przypadku starszych wersji. No i w parze z dostępnością idzie cena. Nawet puste skorupy zaczynały się od 4 tys $ o.O. To samo nasze rodzime portale ogłoszeniowe. Po pogrzebaniu po forum stwierdzam, że na tyle 1st genów tylko 9 sztuk wyszło po roku 70 i jeszcze nie mam 100% pewności ile z nich jeszcze żyje. Głowie się teraz czym to jest spowodowane? Zostały wyprodukowane w małych ilościach? Były wadliwe i zżarła je rdza/korniki/chomiki czy inne? Czy może właściciele są w nich tak zakochani, że nawet trupa nie oddadzą na handel? A może ze względu na duży bagażnik były popularne w gangach i niczym w filmach noir były nagminnie wrzucane wraz z denatem do zgniatarki?
Ostatnio w przerwach od grzebania w mustangu czytam sobie historie mustanga i przeglądam czeluścia internetu. Patrząc po ogłoszeniach zauważyłem, że koni z rocznika '70-'73 jest jak na lekarstwo. Kilkakrotnie mniej ogłoszeń niż w przypadku starszych wersji. No i w parze z dostępnością idzie cena. Nawet puste skorupy zaczynały się od 4 tys $ o.O. To samo nasze rodzime portale ogłoszeniowe. Po pogrzebaniu po forum stwierdzam, że na tyle 1st genów tylko 9 sztuk wyszło po roku 70 i jeszcze nie mam 100% pewności ile z nich jeszcze żyje. Głowie się teraz czym to jest spowodowane? Zostały wyprodukowane w małych ilościach? Były wadliwe i zżarła je rdza/korniki/chomiki czy inne? Czy może właściciele są w nich tak zakochani, że nawet trupa nie oddadzą na handel? A może ze względu na duży bagażnik były popularne w gangach i niczym w filmach noir były nagminnie wrzucane wraz z denatem do zgniatarki?
Mój mustang jest jak pies:
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać
- 6t07t
- Forumowicz
- Posty: 1650
- Rejestracja: 2009-02-19, 11:13
- Model: 1966-2008
- Kolor: Silver Blue, Black
- Lokalizacja:: Gliwice
- Stajnia: Stajnia Górny Śląsk
Re: Dlaczego jest tak mało modeli '70-'73?
71-73 mimo, że zaliczane do klasyków nie cieszą się uznaniem, podobnie jak było to w latach ich produkcji.
Sam Lee Iacocca stwierdził, że "jego" Mustang zmienił się w ociężałą szkapę / grubą świnię.
Sam Lee Iacocca stwierdził, że "jego" Mustang zmienił się w ociężałą szkapę / grubą świnię.
1966 Silver-Blue Coupe od nowości w PL
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007
- Rezor
- Forumowicz
- Posty: 1630
- Rejestracja: 2015-03-19, 13:33
- Model: SN95 GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Niebieski
Re: Dlaczego jest tak mało modeli '70-'73?
Skoro nie cieszą się uznaniem to skąd te ceny? Dla mnie to najbardziej charakterystyczny mustang.
Mój mustang jest jak pies:
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać
- 6t07t
- Forumowicz
- Posty: 1650
- Rejestracja: 2009-02-19, 11:13
- Model: 1966-2008
- Kolor: Silver Blue, Black
- Lokalizacja:: Gliwice
- Stajnia: Stajnia Górny Śląsk
Re: Dlaczego jest tak mało modeli '70-'73?
Jakie ceny??
sports-roof do remontu czyli potomek fastbacka, z silnikiem 351C, nawet w wersji Mach-1 jest do znalezienia w cenie modelu 65-68 coupe z silnikiem 6cyl.
sports-roof do remontu czyli potomek fastbacka, z silnikiem 351C, nawet w wersji Mach-1 jest do znalezienia w cenie modelu 65-68 coupe z silnikiem 6cyl.
1966 Silver-Blue Coupe od nowości w PL
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007
- Rezor
- Forumowicz
- Posty: 1630
- Rejestracja: 2015-03-19, 13:33
- Model: SN95 GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Niebieski
Re: Dlaczego jest tak mało modeli '70-'73?
Z tego co widzę po ogłoszeniach to poniekąd masz rację z jednym małym ale: do remontu bez skrzyni i silnika. Same skorupy chodzą po 4tys $, a lekko puknięte 65-68 V8 można wycaczyć już za 6. No i pytanie najlepiej do kogoś kto ma porównanie między wczesnymi wersjami, a modelem z końcówki produkcji jakie są zasadnicze różince między nimi? Co jest takiego fe w wersjach >'70? Może dlatego, że wychowałem się na Mad Maxach i ta wersja jest niemal bliźniacza do falcona - wizualnie dla mnie jest świetny. Może zwyczajnie czegoś na ich temat nie wiem.
Mój mustang jest jak pies:
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać
- lamina
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1005
- Rejestracja: 2012-05-28, 20:54
- Model: GT390 1968
- Silnik: inny V8
- Kolor: Highland Green
- Lokalizacja:: Pruszków/Pisz
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Re: Dlaczego jest tak mało modeli '70-'73?
mylicie generacje....
a raczej modele...
w cenie sa 64-66 oraz 67-68,
kolejna byda z liftem to 69 i kolejna po zmianie minimalnej to 70... uznaje sie za ta sama bude i wiele osob myli 69-70
zmiana modelu byla dopiero od 71r !!!! i to 71-73 (poczatku 74) są jeszcze w dosc dobrych cenach...
fasty 67-68 sa juz w zasadzie nie do dostania, 70 sie trafiaja (nazwa sportroof) 69 robi sie juz takim rodzynkiem jak 68 czy 67 .... a silniku R code to juz makabra..
a raczej modele...
w cenie sa 64-66 oraz 67-68,
kolejna byda z liftem to 69 i kolejna po zmianie minimalnej to 70... uznaje sie za ta sama bude i wiele osob myli 69-70
zmiana modelu byla dopiero od 71r !!!! i to 71-73 (poczatku 74) są jeszcze w dosc dobrych cenach...
fasty 67-68 sa juz w zasadzie nie do dostania, 70 sie trafiaja (nazwa sportroof) 69 robi sie juz takim rodzynkiem jak 68 czy 67 .... a silniku R code to juz makabra..
- 6t07t
- Forumowicz
- Posty: 1650
- Rejestracja: 2009-02-19, 11:13
- Model: 1966-2008
- Kolor: Silver Blue, Black
- Lokalizacja:: Gliwice
- Stajnia: Stajnia Górny Śląsk
Re: Dlaczego jest tak mało modeli '70-'73?
W zakresie $1000-5000 mogę ci znaleźć
kompletnego, często jeżdżącego i sprawnego spostsroofa V8
Jeśli chcesz konkretnie Mach-1 to też mogę znaleźć do $5000.
kompletnego, często jeżdżącego i sprawnego spostsroofa V8
Jeśli chcesz konkretnie Mach-1 to też mogę znaleźć do $5000.
1966 Silver-Blue Coupe od nowości w PL
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007
- 6t07t
- Forumowicz
- Posty: 1650
- Rejestracja: 2009-02-19, 11:13
- Model: 1966-2008
- Kolor: Silver Blue, Black
- Lokalizacja:: Gliwice
- Stajnia: Stajnia Górny Śląsk
Re: Dlaczego jest tak mało modeli '70-'73?
Ja nie mylę
Pisałem o 71-73
Pisałem o 71-73
1966 Silver-Blue Coupe od nowości w PL
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007
- lamina
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1005
- Rejestracja: 2012-05-28, 20:54
- Model: GT390 1968
- Silnik: inny V8
- Kolor: Highland Green
- Lokalizacja:: Pruszków/Pisz
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Re: Dlaczego jest tak mało modeli '70-'73?
ty nie... ale temat jest mylacy dla innych6t07t pisze:Ja nie mylę![]()
Pisałem o 71-73
i tak jak pisałeś da sie w takich cenach kupic 71-73 jak na razie.... mysle ze za 1-2 lat bedzie to juz niemożliwe.... to tak jak 67-68 5-7 lat temu.... mozna bylo latwo i w niezlej cenie kupic.... a BUM bylo wtedy na 64-66..
- Rezor
- Forumowicz
- Posty: 1630
- Rejestracja: 2015-03-19, 13:33
- Model: SN95 GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Niebieski
Re: Dlaczego jest tak mało modeli '70-'73?
Cena ceną ale teraz mnie zastanawia co z nimi jest nie tak?
Mój mustang jest jak pies:
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać
- lamina
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1005
- Rejestracja: 2012-05-28, 20:54
- Model: GT390 1968
- Silnik: inny V8
- Kolor: Highland Green
- Lokalizacja:: Pruszków/Pisz
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Re: Dlaczego jest tak mało modeli '70-'73?
a czemu kultowy jest golf I a już golfa II nie traktuje się poważnie?
po za tym.
wielkie auta bo scigali wielkoscia inne musslecary, kryzys paliwowy za pasem..... wielkosc spowodowala wlasnie opinie o tym ze tylko do jazdy na wprost sie nadaja,,,, nie do konca prawda,,,, ale po czesci tak jest.... sporo to pogorszylo prowadzenie. no i auta jeszcze w USA nie zdobyly statusu kultowego kolekcjonerskiego..... ale to 1-2 lata i nastapi....
po za tym.
wielkie auta bo scigali wielkoscia inne musslecary, kryzys paliwowy za pasem..... wielkosc spowodowala wlasnie opinie o tym ze tylko do jazdy na wprost sie nadaja,,,, nie do konca prawda,,,, ale po czesci tak jest.... sporo to pogorszylo prowadzenie. no i auta jeszcze w USA nie zdobyly statusu kultowego kolekcjonerskiego..... ale to 1-2 lata i nastapi....
- Przemek64
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1715
- Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
- Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
- Silnik: inny V8
- Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
- Kontakt:
Re: Dlaczego jest tak mało modeli '70-'73?
Ja się bardzo mocno zastanawiam nad modelem z tych lat ale szukam gotowego do ewentualnych małych poprawek.
Sporo śmigam swoim 64 ale fajnie mieć zamiast parasolki prawdziwy dach
i trochę więcej niż 260 V8 na przykład V8 351
Można by z nim trochę pokombinować bo mojej 260 szkoda na przeróbki i zbyt wiele się nie wyciągnie z małego silnika a jak jest dach to i szybciej się da jeździć
na 13.08 jestem umówiony na oglądanie:
http://olx.pl/oferta/ford-mustang-grand ... 2508b4f88a" onclick="window.open(this.href);return false;
Co wy na to?
Sporo śmigam swoim 64 ale fajnie mieć zamiast parasolki prawdziwy dach
Można by z nim trochę pokombinować bo mojej 260 szkoda na przeróbki i zbyt wiele się nie wyciągnie z małego silnika a jak jest dach to i szybciej się da jeździć
na 13.08 jestem umówiony na oglądanie:
http://olx.pl/oferta/ford-mustang-grand ... 2508b4f88a" onclick="window.open(this.href);return false;
Co wy na to?
Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;
- Rezor
- Forumowicz
- Posty: 1630
- Rejestracja: 2015-03-19, 13:33
- Model: SN95 GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Niebieski
Re: Dlaczego jest tak mało modeli '70-'73?
Też go widziałem
Jednak po tym jak swojego czasu widziałem żółtego mach 1 to ten nie robi takiego wrażenia
Chyba, że maske by wymienił na tą z wlotami i go przemalował tylko wtedy traci oryginalność 
Mój mustang jest jak pies:
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać
Re: Dlaczego jest tak mało modeli '70-'73?
Nie wiem czy to dobry pomysłPrzemek64 pisze:Ja się bardzo mocno zastanawiam nad modelem z tych lat ale szukam gotowego do ewentualnych małych poprawek.
Sporo śmigam swoim 64 ale fajnie mieć zamiast parasolki prawdziwy dachi trochę więcej niż 260 V8 na przykład V8 351
![]()
Można by z nim trochę pokombinować bo mojej 260 szkoda na przeróbki i zbyt wiele się nie wyciągnie z małego silnika a jak jest dach to i szybciej się da jeździć![]()
na 13.08 jestem umówiony na oglądanie:
http://olx.pl/oferta/ford-mustang-grand ... 2508b4f88a" onclick="window.open(this.href);return false;
Co wy na to?
- Gobo
- Forumowicz
- Posty: 182
- Rejestracja: 2014-02-04, 15:06
- Model: 67fast68Conv69Mach1
- Silnik: inny V8
- Kolor: granat, złoty, niebieski
- Lokalizacja:: Wawa
Re: Dlaczego jest tak mało modeli '70-'73?
Z góry przepraszam jeśli kogoś urażę... ale moim zdaniem te roczniki nigdy nie osiągną statusu tych wcześniejszych.Rezor pisze:Cena ceną ale teraz mnie zastanawia co z nimi jest nie tak?
Jeśli pokażesz komuś np. fasta 65-68, 99% osób powie: WOW, super, kozak, piękny, słodki... wzbudza same pozytywne emocje, w pojęciu czysto estetycznym (nawet u osób niezainteresowanych motoryzacją i niezależnie od płci- kobietom nawet bardziej się podoba).
O rocznikach o których piszesz procentowa proporcja będzie niestety odwrotna.
Ten samochód był brzydki 40 lat temu i będzie brzydki za 40 lat... jak ONI mogli z drapieżnego rekina zrobić smutnego mrówkojada?